Hakutulokset

1. Chala

Kumman ottaisit?

Saisko salaatin ilman pihvejä, selluloosasämpylöitä ja riisirasvatikkuja?
  2. Chala

Kuinka sosiaalisesti korruptoitunut olet?

Rattijuopon käräyttäisin ja varmasti saisivat muutkin kuulla asiasta. Pitäisin huolen että jos kerran siltoja sellaisella poltellaan niin tehdään edes muutamalle huono omatunto moisen sormienläpikatsomisesta. Pettämisiin en ole puuttunut enkä puutu. Ystävää kyllä olen tapahtumahetkellä ja...
  3. Chala

Abrttikeskustelusta tuli mieleeni tää nykypäivän moraali

Olishan siitä abortoidusta "lapsesta" voinut potentiaalisesti tulla seuraava massamurhaaja, terroristi tai joku muuten vain psykoottinen sadisti. Ei kaikki ihmiset ole hyviä ja mahtavia, eikä ihmiskunta ole mikään niin upea ja korvaamaton juttu että kaikkien pitää ehdottomasti tänne syntyä ja...
  4. Chala

Lapset on mainioita, kun alkavat kiinostua sukupuolten eroista

Hahaha, meillä on muuten lapset tehneet pienempänä tota samaa just kaupassa :D En edes muistanut :laugh:
  5. Chala

Lapset on mainioita, kun alkavat kiinostua sukupuolten eroista

Hauska vaihe :D Meillä ollaan siinä pisteessä että jatkuvasti tulee tilaisuuksia joissa lapsukaiset saavat ihmetellä miten sukupolvien ja yksilöiden erot näkyy, mm. miten äidillä on erilaiset tissit tmv. kuin jollain toisella. Viimeisin keskustelu joka alkoi lasten vertailusta tutun suureen...
  6. Chala

Mitä radiokanavaa kuuntelet?

Basso himassa ja autossa. Jos joutuu kuuluvuusalueen ulkopuolelle niin yleensä vaihtuu levyyn. Rock tai City jos pysytään radion puolella. Miehen autossa välillä Metro, mun autossa se ei jostain syystä löydy missään. Lenkillä, julkisissa ym. korvissa soi jotain Spotifyn kautta.
  7. Chala

Näiden kuvien jälkeen on vaikea olla uskomatta Jumalaan;

Pakko sanoa että samassa kohdassa kieltämäti tipahdin. Vallan luonnonmukainen hahmo tuo Darth Vader :D
  8. Chala

Ette ole täysjärkisiä

Miten mitataan onko järki täynnä..?
  9. Chala

Yksinäisyydestä ja ystävistä

Millaisia ystäviä ovat ihmiset joille kelpaat vain heidän muottiinsa sopivana? Ystävyys on vastavuoroista, suhde joka muuttuu ja elää elämäntilanteiden mukaan, mutta joka ei katkea muuttoon tai parisuhteeseen, edes perheen perustamiseen. Ystävyys voi olla välillä tauolla, mutta se ei katoa...
  10. Chala

Löytyykö täältä Saarenmaalla matkailleita?

Me ollaan aina oltu yhdessä tukikohdassa koko reissu ja rundattu sieltä. Ajeltavaa toki riittää jos niin haluaa, rantamaisemat ovat upeita ja siellä on mahtavia paikkoja missä käydä pyörimässä, ollaan monesti vain lähdetty ajamaan johonkin ja katsottu mitä löytyy, mutta jos "aktiivisempaa" lomaa...
  11. Chala

kuinka te ootte toimineet asunnonmyynnissä?

Tein tarjouksen uudesta vasta kun kauppakirja oli allekirjoitettu vanhasta. Olisin todennäköisesti saanut lainaa päällekkäin, mutta itse en missään nimessä lähtisi edes vahingossa maksamaan kahdesta asunnosta päällekkäin, kun mitään takeita ei kuitenkaan ole että kaikki menee kuten suunniteltu...
  12. Chala

Nyt kun toimeentulotukihakemukset voi viedä kelaa, voiko sieltä kysellä päätöksistä?

Kysele ihmeessä. Vastaavat sit ehkä 2017.
  13. Chala

Mies vaatii, että meillä siivotaan päivittäin

Ihan ilman sarvia ja hampaita on varmasti enemmän kuin aiheellista sanoa miehelle, että hän on hyvä ja siivoaa mikäli tuntee siihen tarvetta, sä pidät kodin perussiistissä kunnossa ja jos se ei hänelle riitä niin sopii selventää mikä mättää. Suoraan kannattaa myös kysyä, miksi tästä on yhtäkkiä...
  14. Chala

Kateellinen miehen ex:stä :(

Meillä molemmilla on exämme, mulla huomattavasti tiiviimmin elämässä mukana lasten takia, me kuitenkin molemmat haluamme ehdottomasti olla juuri toistemme kanssa. Miksi ihmeessä pitää luoda itselleen ongelmia siitä, että aikuinen ihminen on elänyt elämää myös ennen sinua? En mä mitään 18v...
  15. Chala

Parisuhde ja seksi?

Huomaa kyllä ihmisten äärimmäisen erilaisen suhtautumisen seksiin. Olen ilmeisesti siitä onnekas, etten ole elänyt seksuaalisesti alisteisessa suhteessa tai ollut erityisen haluton muutenkaan. Tilanteita on (harvoin), jolloin mies lähtee selkäesti ehdottelemaan niin ettei itsellä ole halut...
  16. Chala

Mediasensuuriko rajoittaa kansalaisen sananvapautta?

Mulla meni varmaan jotenkin ohi, mutta mitä nämä "homouden todennetut haitat" siis ovat..? Ja heteroushan ei ole sen luomumpaa, ellei sitä täydessä luomupuskassa painella vailla ehkäisyä menemään, eli haluatko sinä toisin sanoen että lapsesi aloittaessaan seksielämän alkaa myös poikia sitä...
  17. Chala

Paljonko lyhennätte asuntolainaa kuukaudessa & nettotulot?

Tililtä lähtee reilu 500€ korkoineen kaikkineen, nettotuloiksi mulle laskettiin paritonnia vaikka tosiasiassa summa on aina suurempi. Ei mene liian tiukille. Vastike tulee päälle ja tietty muut kulut, mutta ne jaetaan siipan kanssa. Laina on yksin minulla.
  18. Chala

KÄSI ylös, kuinka moni nainen antaa seksiä enemmin..

Toivon ettei meidän suhteessa tule koskaan tilannetta jossa toisen pitäisi ansaita seksuaalipalvelukset kumppanilta.. Oletan että molemmat osallistuvat kotitöiden tekemiseen jatkossakin miten kykenevät.
  19. Chala

Tukeeko lapsen henkistä ja terveydellistä hyvinvointia näkemyksesi mukaan paremmin se, että hänet esim. painostetaan olemaan heteroseksuaali, koska jumala ja jeesus, vai että hän saa kokonaisvaltaista hyväksyntää vanhemmiltaan ihmisenä ja rakkaana lapsena, vaikka rakaistaisi ja haluaisi olla...
  20. Chala

Syvä huokaus näin alkuun.. Ihmisellä, kuten millä tahansa laajemmalla mediakoneistollakin, täytyy olla vastuu omista sanoistaan, kirjoituksistaan, tekemisistään. Mikä tahansa mielipide täytyy voida tietenkin sanoa ja julkaista sopivalla foorumilla, mutta (ja tämä on erittäin iso mutta josta se...

Yhteistyössä