Mitä radiokanavaa kuuntelet?

• Viestiketjun aloittaja "kyselyä"
  • Ensimmäinen viesti
Spencer Hastings
Ylexiä. Pidän juontajista ja mainoksettomuudesta. Musiikki on mulle radionkuuntelussa vähän toissijainen juttu. Mulla on samassa mp3:ssa erikseen musiikit pelkkää popittamista varten.

En nykysin enää mitään. Töissä kuuntelen puhelimesta musiikkia, oon ladannu netistä ihan tajuttomasti musiikkia. Aijemmin töissä kuuntelin radioo, mutta tympäännyin, kun en tosiaan jaksa kuunnella mitään Anna Abreuta, Cheekkiä, Jukka Poikaa jne. muuta paskaa, joista saa helvetillisen vitutuksen. Joten pysyn hyvän tuulisena, kun kuuntelen Klamydiaa, Viikatetta ja Offspringia :heart:

"egg"
Kuuntelen radiota lähinnä tosta nokialaisesta silloin kun olen lenkillä, ja aina sitä kanavaa mikä sattuu kuulumaan sillä hetkellä. Yleensä niitä kuuluu noin kolme ja seilaan niiden välillä. Fiiliksestä riippuen menee kaikki kanavat nrj:stä yle puheeseen, klassistakin kuuntelen mielelläni välillä.

Vähän ehkä ympäripyöreä vastaus. :D

Basso himassa ja autossa. Jos joutuu kuuluvuusalueen ulkopuolelle niin yleensä vaihtuu levyyn. Rock tai City jos pysytään radion puolella. Miehen autossa välillä Metro, mun autossa se ei jostain syystä löydy missään. Lenkillä, julkisissa ym. korvissa soi jotain Spotifyn kautta.

Yhteistyössä