Paljonko lyhennätte asuntolainaa kuukaudessa & nettotulot?

• Viestiketjun aloittaja Loittaja, A
  • Ensimmäinen viesti
Vierass
Vähennettiin justiinsa lyhennystä reilusti kun säästetään tulevaa hoitovapaata varten rahaa. Nyt maksetaan lyhhenystä n 670 ja korkoa 130 kuussa, nettotulot vielä äitiyslomani ajan n 4000e mutta kohta laskevat lähes puoleen kun hoitovapaa alkaa.

N34
Maksan lainaa pois keskimäärin 1500e/kk. Tästä korkoja on enää reilun kympin kun lainaa sen verran vähän jäljellä. Pakollinen lyhennys olisi vain 500e/kk, mutta maksan joka kuukausi extraa, koska haluan päästä lainasta nopeasti eroon enkä halua vielä alkaa leikkiä sijoitusten kanssa.

Nettotulot noin 2800e/kk. Sinkku, eli yksin maksan.

Meillä tällä hetkellä nettotulot jotain reilu 5000 euroa/kk ja lyhennyksiä 640 euroa/kk ensivuonna samaan aikaan tulee samoilla tuloilla lyhennykset olemaan 1200 euroa/kk asunnonvaihdon myötä. Summassa siis lainanlyhennyt+ korot.

"marianne"
Hui kun teillä on isoja lyhennyksia, me maksetaan 650 € ja tulot nyt kun olen hoitovapaalla n. 2700 €/ kuukausi. Tosin meillä on aika kovat kulut talossa muuten kun on vähän liian iso talo tullut hankittua.

"argh"
Tililtä lähtee noin 850€/kk, nettotulot 3300€/kk.
Ostellaan pikkuhiljaa remppakamppeita vanhaan taloon, joten niihin menee kans aika iso osa noista nettotuloista, muuten varmaan lainanlyhennystä reippaasti enemmän. Onneksi itse asuntolaina oli niin pieni että on nopeasti maksettu tuollakin kuukausierällä :)

Tililtä lähtee reilu 500€ korkoineen kaikkineen, nettotuloiksi mulle laskettiin paritonnia vaikka tosiasiassa summa on aina suurempi. Ei mene liian tiukille. Vastike tulee päälle ja tietty muut kulut, mutta ne jaetaan siipan kanssa. Laina on yksin minulla.

kesähellu
Maksetaan 1000€+vastike, nettotulot vain 2500€ koska olen vielä pari kuukautta vanhempainvapaalla ja mies opiskelee. Tiukkaa tekee vielä pari vuotta, mutta sitten helpottaa kun mies valmistuu.

Yhteistyössä