no mulle
[QUOTE="Jenis";30327051]Monesti läheiset on niitä pahimpia syyllistäjiä, valitettavasti Ei tosin mun tapauksessa, en kertonut asiasta kuin niille joiden oli pakko/oikeus tietää ja sain heiltä kyllä tukea ja apua.
Mä harkitsin asiaa, tulin siihen tulokseen ettei muita vaihtoehtoja ole, ja sitten tein mitä täytyi. Kyllähän pohdiskellessa tuli unettomia öitä vietettyä, mutta harvoin isot päätökset helppoja on.[/QUOTE]
siihen et ja vatut i do it enyway ja lapin naiset jotka on kyllä aina sanomassa mikä oikein nih joutuu tyytymään siihen sitten jos se on siis mun päätös... 5 tätiä ja yksi äiti jos ne kaikki ryöpyttäis samaan aikaan nih sit saattaisin olla tiukilla siis tohon syyllsitys hommaan .. hyvä että sie sait jeesiä tossa hommassa ei se oo helppoa päättää tollasesta asiasta ja se joka tulee sillon syyllistämään on erittäin julma.
Noh tässä mua muuten opetti aikoinaan tupac näillä sanoilla... ei muuten koulussa kerrota miehille näin
I wonder why we take from our women
Why we rape our women, do we hate our women?
I think it's time to kill for our women
Time to heal our women, be real to our women
And if we don't we'll have a race of babies
That will hate the ladies, that make the babies
And since a man can't make one
He has no right to tell a woman when and where to create one..
Mä harkitsin asiaa, tulin siihen tulokseen ettei muita vaihtoehtoja ole, ja sitten tein mitä täytyi. Kyllähän pohdiskellessa tuli unettomia öitä vietettyä, mutta harvoin isot päätökset helppoja on.[/QUOTE]
siihen et ja vatut i do it enyway ja lapin naiset jotka on kyllä aina sanomassa mikä oikein nih joutuu tyytymään siihen sitten jos se on siis mun päätös... 5 tätiä ja yksi äiti jos ne kaikki ryöpyttäis samaan aikaan nih sit saattaisin olla tiukilla siis tohon syyllsitys hommaan .. hyvä että sie sait jeesiä tossa hommassa ei se oo helppoa päättää tollasesta asiasta ja se joka tulee sillon syyllistämään on erittäin julma.
Noh tässä mua muuten opetti aikoinaan tupac näillä sanoilla... ei muuten koulussa kerrota miehille näin
I wonder why we take from our women
Why we rape our women, do we hate our women?
I think it's time to kill for our women
Time to heal our women, be real to our women
And if we don't we'll have a race of babies
That will hate the ladies, that make the babies
And since a man can't make one
He has no right to tell a woman when and where to create one..