Voiko sivari olla miehekäs?

  • Viestiketjun aloittaja "Talitintti"
  • Ensimmäinen viesti
höpötihöö
Erikoinen käsitys sulla neideistä. No joo. Oma sivarin käynyt mieheni tekisi mitä vain rakkaidensa puolesta, ja enemmän kuin hyvin moni muu tuntemattomienkin puolesta. Riittävän miehekäs että kaiken maailman naikkosia kiinnostaa mutta myös riittävän mies hätyytelläkseen ne pois. Syitä sivarin valitsemiselle on muitakin kuin mitä ilmeisesti kuvittelet.
 
kiitospaita on vahva tässä
[QUOTE="Talitintti";30374560]Minusta on vähän neitimäistä, jos eu halua tai uskalla isänmaataan puolustaa. Pelkään, että tyyppi ei vaivautuisi edes pelastamaan perhettään tulipalosta vaan juoksisi itse ensimmäisenä turvaan.[/QUOTE]

Tuolla ajatusmaailmalla kannattaa pyysyä suomileijonahupparimiehissä.
 
  • Tykkää
Reactions: dipt
Kai olet itse aito naisellinen nainen joka herää meikattuna, hoitaa kaikki kotihommat ja ottaa mieheltä turpaan lauantai-iltana ryyppyreissun jälkeen kun ei odota heti oven auettua perse pystyssä eteisessä? Suomileijonamiehet rulaa!
 
-.-
Onko sun mielestä jokainen armeijan käynyt miehekäs? siis oikeasti?

Armeijassa on niin paljon pullamössöpoikia että on miehekkyys aika kaukana. Et ei pelkkä armeijan käyminen riitä vielä miehisyyteen.
 
27 vuoden kokemuksella
[QUOTE="Talitintti";30374560]Minusta on vähän neitimäistä, jos eu halua tai uskalla isänmaataan puolustaa. Pelkään, että tyyppi ei vaivautuisi edes pelastamaan perhettään tulipalosta vaan juoksisi itse ensimmäisenä turvaan.[/QUOTE]

HAHHHAHHH. Puolisoni ja lasteni isä kävi sivarin aikoinaan, mutta on sellainen miesten mies, että monta samanlaista ihanaa urosta ei löydy. On tehnyt ja tekee kaikkensa perheensä eteen.

On muuten aika paljon rohkeampaa asettua armeija-aikanaan typerien ennakkoluulojen kohteeksi sivarina, kuin mennä valtavirran mukana.
 
"rane"
[QUOTE="Talitintti";30374535]Mietin vaan, että kannattaako ees sopia treffejä.[/QUOTE]

Totta kai voi. Eihän jokainen hoitsukaan ole ns. helppoa lihaa, vaikka suurin osa onkin.
 
Sivarin käynyt
Mä varmaan sit pissaan alleni sodan syttyessä koska olen sivari. Tai niin ainakin on treffeillä sanottu että sivari on housuun pissaaja koska ei uskalla maataan puolustaa. Enkä sitä kyllä häpeäisikään..
 
Riippuu varmaan, millaisia ominaisuuksia miehessä arvostaa ja pitää "miehekkäinä".

Itselleni sopivin löytyy luultavimmin sivareiden, kuin armeijan käyneiden joukosta.
Tai C-miesten tai totaalikieltäytyjien.
 

Yhteistyössä