Oma aika

  • Viestiketjun aloittaja Nyt jelppiä
  • Ensimmäinen viesti
Nyt jelppiä
Minulla on tilanne, että olen yksinhuoltaja ja minulla on 2 lasta. Olen nyt vuoden verran seurustellut miehen kanssa mutta emme asu yhdessä. Mies on kuitenkin paljon tekemisissä kanssamme. Asiani koskee omaa aikaani. Mies järkyttyy jos tahdon olla kolmisin lasteni kanssa vaikka viikonlopun. Kääntää asian niin etten halua häntä meille vaikka haluan vain olla hetken pelkästään lasten kanssa. Minulla ei tukiverkkoa ole ollenkaan ja olenkin lasten kanssa 24/7. Jos pyydän miestä hoitamaan muksuja että pääsisin yksin shoppailemaan tai ulos ystäviä katsomaan, mies melkein järkyttyy kun pyydän häntä hoitamaan. :( Se saa minut kuulostamaan kuin hyväksikäyttäisin miesystävääni lapsenvahtina. Siltä hän saa sen kuulostamaan. Hoitaa muksuja jos käyn vaikka juoksemassa tai on joku pakollinen meno esim. hammaslääkäri. shoppailut saan hoitaa muksujen kanssa tai yhdessä hänen kanssaan. :( On ihan turha kuvitella että lähtisin juhlimaan ystävieni kanssa ja vois jättää illaksi muksut miehen kanssa.Ei kertaakaan tämän vuoden aikana oo hoitanut et olisin käyny yksin juhlimassa. Miten muilla miesystävät, joka ei ole lapsen bio isä, hoitaako et pääsette ulos tuulettumaan?
 
"Hanna"
Lue ap tuo kirjoittamasi viesti siten, että ajattelet sen olevan vieraan ihmisen kirjoittama, niin heräät todellisuuteen.

Tuosta miehestä ei ole isäpuoleksi. Hän haluaa sinut, yksin sinut, lapset ovat se riippakivi joka roikkuu perässäsi.
Jos lapsillasi ei ole oma isä kuvioissa, joka voisi heidän huoltajuuden ottaa, niin älä ainakaan vakavoita suhdettasi tuohon mieheen.
Hän tulee tekemään lastesi elämästä helvetin.

Kyllä suhdetta voi jatkaa,mutta ei tuosta koskaan tule mitään järkevää tervettä suhdetta lasten kanssa.

On sellaisiakin miehiä maailma täynnä, jotka ovat itse myös isejä tai jotka tajuavat, että jos naisella on lapsia, niin lapset kuuluu pakettiin ja heidät on hyväksyttävä myös.

Jos tuon miehen haluat pitää, niin sinulla on kova koulutus edessä.
Jaksatko sen
 
Nyt jelppiä
Miehellä on kyllä lapsia itselläänkin ja aivan mahtava on lasten kanssa. <3 Myös minun lapset tykkää miehestä todella paljon. Alusta asti ovat tykänneet. Jotenkin vaan tuntuu etten itse sais mennä minnekkään :/
 
"Hanna"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt jelppiä;30187196:
Mies kyllä tietää että paketti olemme ja lapset tulevat minulle aina ensin. Ei ole ongelma se
Nyt kyllä kirjoitat ristiriitaisesti.
Sanot nyt, että mies tietää, että lapset tulevat sinulle ekana.
Alussa kirjoitit, että miehesi loukkaantuu kun haluat viettää lastesi kanssa laatuaikaa, ihan vain te keskenänne, mikä on lapsille todella tärkeää ja jos miehellä omia lapsia, niin on kumma ettei tajua tätä.

Jos ollaan tiiviissä suhteessa, niin silloin autetaan. tietty toinen jeesaa mutisematta jos toisella lääkäri tai muu meno ja jos et jokaviikonloppu ravintolassa hyppää, niin hyvin voi mies olla omien ja sinun lasten kanssa silloin.
ja sinä voit kattoa miehen lapsia jos hän on menossa ulos.

oudolta kuulostaa tuo jälkimäinen kirjoituksesi alkuperäiseen verrattuna.
miksi mies on eronnut, onko ollut tuollainen jääräpää, mustis, takertuja entisellekin vaimolleen.
haluaa pitää sinut lähellään, vaikuttaa epävarmalta, omistushaluiselta ukolta,
häiden jälkeen et kulje kuin töihin ja kotiin
 
Jo ennenkuin asuttiin yhdessä, mieheni hoiti usein mun lapsia jos olin pidempään töissä kuin hän tai jotain ylimääräisiä menoja. Viihteellä tupataan käymään yhdessä kun lapset ovat isällään, mutta en usko että olisi mitään ongelmaa jättää lapsia miehelleni jos johonkin haluaisin lähteä.

Sun kohdalla en sinänsä ihmettele miehen kummeksuntaa asiaa kohtaan. Hän ei asu teidän kanssanne, onko muuten ollut paljon lasten kanssa, haluaisi ehkä lähteä mielummin sun kanssa? Palkkaa lapsenvahti jos tuosta seuraa vain ongelmia, mikäli muita mahdollisia sukulaisia tai tuttuja ei ole.
 

Yhteistyössä