Nyt jelppiä
Minulla on tilanne, että olen yksinhuoltaja ja minulla on 2 lasta. Olen nyt vuoden verran seurustellut miehen kanssa mutta emme asu yhdessä. Mies on kuitenkin paljon tekemisissä kanssamme. Asiani koskee omaa aikaani. Mies järkyttyy jos tahdon olla kolmisin lasteni kanssa vaikka viikonlopun. Kääntää asian niin etten halua häntä meille vaikka haluan vain olla hetken pelkästään lasten kanssa. Minulla ei tukiverkkoa ole ollenkaan ja olenkin lasten kanssa 24/7. Jos pyydän miestä hoitamaan muksuja että pääsisin yksin shoppailemaan tai ulos ystäviä katsomaan, mies melkein järkyttyy kun pyydän häntä hoitamaan. Se saa minut kuulostamaan kuin hyväksikäyttäisin miesystävääni lapsenvahtina. Siltä hän saa sen kuulostamaan. Hoitaa muksuja jos käyn vaikka juoksemassa tai on joku pakollinen meno esim. hammaslääkäri. shoppailut saan hoitaa muksujen kanssa tai yhdessä hänen kanssaan. On ihan turha kuvitella että lähtisin juhlimaan ystävieni kanssa ja vois jättää illaksi muksut miehen kanssa.Ei kertaakaan tämän vuoden aikana oo hoitanut et olisin käyny yksin juhlimassa. Miten muilla miesystävät, joka ei ole lapsen bio isä, hoitaako et pääsette ulos tuulettumaan?