J
jotainmmm
Vieras
Ongelma taitaa olla jossain muussa. Meillä kaksi koiraa, minä olen molemmat kouluttanut. Ei meillä mies osallistu koirien kouluttamiseen millään tavalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
olisin ottamassa koiran,kun sairautensa takia piti koirani lopettaa. toivon vastausta. erkkiVäännän jo päivittäin itkua tästä asiasta. Ollaan tehty koiran kanssa virheitä kun se oli pentu, olen sitä järjestelmällisesti koittanut kouluttaa vuoden mutta asiat on menny vaan pahemmaksi. Sit ymmärsin että mies toimii selkäni takana ihan omalla tapaa. Ei häntä vaan kiinnosta johdonmukainen koulutus, vaikka häntäkin koiran tavat jurppii. Nyt saatiin ongelmakoirankouöuttajalta ihan selvät ohjeet miten toimia, silti mies on kuin vetelä p*ska kun jtn pitäisi koiran kanssa opetella. Lenkillä piti toimia yhdessä esim. Ohitustilanteessa, mies jätti mut yksin koiran kanssa kuin nallin kalliolle.. Tuollainen aiheuttaa miullekkin epävarmuutta koulutuksessa, kun tilanne menee täysin pieleen ja ens kerralla sama tilanne on taas vaikeampi hallita.
Olen kovin aina koirasta luopumista vastaan mutta nyt lienee pakko... :'(