Ottaako teidän miehet perjantaipulloa?

  • Viestiketjun aloittaja raittiitako kaikki
  • Ensimmäinen viesti
rumaahinen
Minkä ihmeen takia haluaisin vetää tajun kankaalle kossulla? Menee vapaata hukkaan darrassa. Ja miehisyyden mittari viinan juonti on ollut joskus kauan kauan sitten. Silloin oltiin vielä pojuja.
 
Woot? :D Ai että miehisyyden mitta :D Jos tällä mittarilla tikutetaan kuka on mies niin mä otan tuon "pojan" erittäin mielellään. Käydään kyllä fiiliksen mukaan terassilla istuskelemassa tai otetaan himassa vähän kun lapset on muualla, mutta ei todellakaan kuulu vakiovarustukseen mikään vakioperjantaipullo. Mikäli ottaisin ap:n tosissani, kommentoisin että on sulla kieroutunut käsitys miehisyydestä ja suosittelisin tilalle esim. kunnon panoa. Se tosiaan rentouttaa ihan hiton paljon paremmin kuin mikään alkoholi ;)
 
Reea
Heh, mä en ole koskaan edes nähnyt miestäni humalassa, saati että jotain perjantaipulloja ostelisi. Jos tuo oikein "repäisee", niin ostaa joskus yhden oluen tai siiderin saunan jälkeen juotavaksi. Me relataan molemmat salilla, eli jos täytyy työviikkoa jotenkin nollata, niin se on salitreeni tai jumppa se meidän valinta.
 
Mua edelleen naurattaa otsikko/nikki yhdistelmä. Vaihtoehtoina ottaa perjantaipullo tai olla raitis? On se hyvä että elämä on vähän mustavalkoista, ei sitten tule ylläreitä sieltä harmaalta alueelta :D
 
Eipä tuo enää nykyään taida hirveesti. En tiiä kun se harvemmin on perjantaisin kotona. Jos on sevverta kaukana tai siirtymä lauantaiseen paikkaan on semmonen ettei kannata kotona käydä, saattaa ottaa. En oo kyselly.
 
"Kermit"
Ap:ta muistuttaakseni: muistathan, että tällä palstalla alkoholin käytön suhteen on vain on/off -kytkin. Joko juodaan taju kankaalle, annetaan paska esimerkki lapsille ja maataan sunnuntai krapulassa TAI ollaan absolutisteja, mikä käsite pitää sisällään myös lasin viiniä tai max. 2 pientä pulloa olutta.

Se eurooppalainen kulttuuri, jossa voidaan juoda viinipullo puoliksi ja vielä ehkä saunaoluet päälle SITÄ täällä ei ymmärretä. Useimmiten se luokitellaan kännäämiseksi ja ihmetellään kovaan ääneen miksi sinä tarvitset alkoholia rentoutumiseen... kun rentoutua voi kuuleppas kuntosalilla ja lasten leikkikentälläkin.

Olen puhunut! UGH!
 
lkflf
Ei ota. Se säästää ne rahat, fiksu mies. Se rentoutuu tekemällä pienoismalleja. Tosin siinähän vähän haistellaan maaleja, että ehkä se pää vähän sekaisin menee.
 

Yhteistyössä