Hakutulokset

  1. C

    Kypros (Limassol) matkailuvinkkejä

    RangaTanga: Kiitos :) Hintataso tosiaan on Suomen luokkaa, mutta siihen ollaan varauduttu. Tuo Petra tou Romiun retki kuulostaa kivalta idealta!
  2. C

    Kypros (Limassol) matkailuvinkkejä

    Me mennään jo helmikuussa, joten ei edes haaveilla mistään helteestä. Esimakua keväästä toivottavasti saadaan hyvin.. Satutaan sinne juuri karnevaalien aikaan ja niitä on kehuttu Rion jälkeen parhaimmiksi karnevaaleiksi ja ohjelmaa löytyy myös lapsille. My Mall on ostari, johon on "pakko"...
  3. C

    Kypros (Limassol) matkailuvinkkejä

    Ollaan lähdössä Limassoliin ja nyt (matkakuumeillessa) olisi kiva kuulla muilta mukavia vinkkejä Limassolin ympäristöstä minne mennä 1,5 v taaperon kanssa :) Olen kuullut, että puistoja on runsaasti ja niitä koskevia vinkkejä otetaan mielellään vastaan. Myös eläimiin liittyvät aktiviteetit...
  4. C

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Kiitos Mureena pinosta :flower: Coo, esikoinen, LA 20.7, 39+4 17.7. tyttö 3270 g, 50 cm ja pipo 34 cm. Meillä kaikki hyvin, tissit on kovassa käytössä alku takerteluiden jälkeen ja painoa on alkanut kertyä mukavasti lisää :) Hyvä niin, sillä tytöllä oli sokerit tosi alhaalla mun...
  5. C

    Vastasyntyneen imetystahti

    kiitos kaikille :flower: kun kuulee miten toisilla, niin rauhoittaa omaa mieltä =)
  6. C

    Vastasyntyneen imetystahti

    Imetättekö lapsentahtisesti vai herättelettekö vauvaa syömään esim. 3 tunnin välein. Tosi tuoreena äitinä tässä pohdiskelen, kun tyttö on nyt 6 päivän ikäinen ja tuntuu että toinen vaan nukkuisi ja mamma tietenkin "panikoi" josko pikkuinen ei syö tarpeeksi :) Laitoksella saatiin kumpaakin...
  7. C

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Onnittelut kaikille vauvaantuneille :heart: Meille syntyi ihana tyttö 17.7. rv 39+4. Painoa 3270 g, pituus 50 cm ja pipo 34,5 cm. Synnytys oli aivan mahtava, mies ja kätilöt aivan loistavia! Tulen kertomaan kokemuksia myöhemmin :) Tsemppiä vielä teille joilla synnytys vielä edessä...
  8. C

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    LEAL mehän siis eilen tosiaan käytiin Ikeassa eli suosittelen lämpimästi (mikäli tämä nyt on oikea hälytys ;) )
  9. C

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Mieliteoista fillari kyseli ja juu ekaksi oli rapeat omenat (2. kolmannes) ja nyt on ollut kurkku! Pakko vetäistä ainakin 2 kurkkua päivässä ja jos sitä ei kaapissa ole niin pakko lähteä hakemaan lisää. Eilen hain 6 kurkkua (3 kg) ja nyt on pari jäljellä - siis mun kurkkuja, mies ostakoon...
  10. C

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    LEAL sun mies.. :laugh: MMK tsempit! ja sitten omaa napaa, tai sen alusta.. Heräilin tuossa tunti sitten ja taisi siinä sängystä noustessa tulla vedet sänkyyn.. en huomannut mitään, mutta kun vessasta tulin normi aamulirkeiltä, niin sitten sänkyä pedatessa huomasin aika ison lätäkön...
  11. C

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnea Nannuz :flower: Jännät paikat myös teillä ollut, ihana, että kaikki meni kuitenkin hyvin. Itse yritän välttää epiduraalia ja/tai spinaalia ihan viimeiseen asti, sillä olen juuri ihan muun leikkauksen takia ne kokonut ja kummastakin huonot kokemukset - ei siis sovi minulle...
  12. C

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Hanttapuli meikäläisellä hyppinyt toi paino just tuolla tavalla. Vaihtelua turvotusten takia ihan parin päivän sisällä +/- 6 kg! Tosin mulla on nämä verenpaineet myös aiheuttaneet päänvaivaa ja niiden kanssa kun toi paino vielä heittelee, niin olen ollut tiiviissä seurannassa - hyvä niin...
  13. C

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Nurtsi ajettu perinteisellä lihasvoimaa vaativalla masiinalla, havaittavissa pientä supistelua - ehkä! Mä olen niin taneli näiden suppareiden kanssa, mutta onneksi ne oikeat sitten tunnistaa ja ei kai yhtään vauvaa ole syntymättä jäänyt =) Tänään vielä ohjelmassa Ikeaa, rautakauppaa, koirien...
  14. C

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Paljon on vauvaantumisia tapahtunut, onnittelut kaikille :heart: Tuuliina ihana kuulla, että teillä kaikki hyvin ja sydän pamppailee moiteettomasti kaiken teidän kokeman jälkeen! Täällä ei sen kummempia merkkejä lähestyvästä synnytyksestä, mutta kontrollin jälkeen todettiin, että paineet...
  15. C

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Kesäheinä07 mä niin tiedän, miltä susta tuntuu ja komppaan täysin! Itse olen vasta päässyt vauhtiin tästä raskaudesta nauttimiseen ja ei malttaisi millään masusta luopua.. No onhan sitä kaikkea remppaa, mutta.. Tänään olis kontrolli äippäpolilla ja jännityksellä odotan, oliko lääkäri...
  16. C

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Onnea Illuusia ja perhe :flower: Supisteluita kaikille :p Coo & Mirhami-Popcorni 37+0
  17. C

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Katta2 ja Merlin Onnittelut :heart: Vitsi, että meidän pino on alkanut sitten ihan oikeesti synnyttelemään! (.) Turvotuksesta ollut puhetta ja myös täältä sitä todella löytyy! No perjantaina olin äpkl käynnillä ja pitäisi mennä taas ensi viikolla kontrolliin, kun paineet ei ole parantunut...
  18. C

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    viikot poksuu ja kasassa ollaan vielä tääläkin =) Kotiuduin osastolta, jossa olin korkeiden paineiden ja lääkityksen sivuvaikutusten takia tarkkailussa. Kaikki nyt ok, mutta kova väsymys vaivaa. Synnytystä odotan kovasti, mutta muuten tämä odotuksen vika kolmannes on (kaikesta huolimatta)...
  19. C

    ***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

    Tessak lämpimät onnittelut pikkuprinsessan syntymän johdosta =) :flower: Voimia ja jaksamista koko perheelle :hug: Coo & Mirhami-Popcorni 32+5
  20. C

    ***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

    Ekalta sivulta yritin etsiskellä onko meissä heinäkuisissa lisäkseni muita pk-seudulta?

Yhteistyössä