**Heinäkuiset heinäkuussa**

  • Viestiketjun aloittaja SusSoo
  • Ensimmäinen viesti
jedvenna: tsemppiä koitokseen :hug:

tyttöjä vaan syntyy, mut saatiin me ees yks poikakin vaihteeksi :D eli onnea katja.81, linneaboris, uc1 ja jouska.

tääl eilinen siivoiltu ja tänään ois tarkotus tehdä lasten kanssa jotain, jos huomenna jään sinne käynnistykseen. huh kun rupee jo jännittään. ehkä siks yöllä ja aamulla toiminu maha oikeen kunnolla, lisäks on maha sairaan kipee, mut huomiseen jaksaa vaik millä kivuilla :LOL:

tsemppiä kaikille, raskasta tää loppu aika :hug:

pääryskä ja poju 38+4
 
SusSoo
Jouska
onnea pikkuisesta prinsessasta!

Jedvenna
tsemppiä! Jokohan on vauva syntynyt?

Mulla on niiiiiiin tavallinen olo, että ei tämä kyllä vielä hetkeen synny


Sussoo ja Suloinen 38+2 :heart:
 
Onnea Jouska :flower:

Tsemppiä jedvennalle :hug:


Mun esikoinen syntyi tänään (siis raskausviikkojen mukaan) melkein 13 vuotta sitten. Pääsis jo vauvan hakuun. Tuntuu, että miehen kesäloma menee ihan hukkaan, kun täällä vaan kökötetään ja odotetaan. Ollaan me jossain käytykin, mutta kummallakin päällimmäisenä on vaan se, että pääsis jo vauvan näkemään. |O

(Pikkasen kärsimättömyyttä ilmassa)

Mureena ja papu 39+0 POKS

Ps. Tänään on vika päivä synnyttää, ettei mene mun veikkaus pieleen. No kai mä olen täällä sit vielä 46+5 viikoillakin :LOL:
 
Sitten anteeksi jo etukäteen ällöt jutut:

Mä en saa suoltani toimimaan! Lopetin rautakuurin noin viikko sitten, kun ei meinaa vessaan olla isompaa asiaa viikkoon. Nytkin on mennyt taas monta päivää ja olo on tosi tukkonen. Epäilen, et onko mulla vauvaa mahassa ollenkaan, vaan pelkkää paskaa. Syön vaan, muttei mitään tule ulos missään vaiheessa. Ei auta luumut. Kiitos ja anteeksi.

Mureena ja papu 39+0
 
Jedvenna jaksamista punnerrukseen!!

Ja paljon taas onnea jo nyyttinsä saaneille
:heart: :heart:

Meille muilla jaksamista mahan kanssa, loppusuoralla oltaneen... :hug:

Mureena: itse muistelen neukkatädin sanoneen että levolacia voi ja kannattaa kokeille ellei maha toimi. Mieluummin kokeilee vähän aiemmin kuin liian myöhään niin ei tule pahoja tukkoja!
 
Täällä ollaan vielä ihan sillai et ei olla edes raskaana... Tai ainakaan syntymään tää ei lähe aikakaan viel lähiviikoilla.. ois kiva ku ees tuntis jogtain suppareita. mut ei nii ei... Lähetään nyt käymään kaupassa ja sit äidin luokse kyläilemään.

Onnea niille jotka on nyytin jo saanut!!!
Jaksamista niillle jotka ovat loppusuorilla...

P.S. Niin, on niin kiva seurata ku raskaana ollessaan viikot on niin pitkiä... Jos mä oon viikolla 37 ja tuntuu ihan helpolta vielä, ku jo viikolla 39 tuntuu jo aika raskaalta.. Välissä on vaan pari viikkoa mutta ne pari viikkoa muuttaa niin paljon sun oloa)))))

Anna
 
Onnea vauvaantuneille :flower: :heart: :flower:

Jedvennalle tsemppiä, taidat vihdoin päästä tosi toimiin!! =)

Päärynärouvalle kans onnea huomiseen koitokseen! :wave:

(.) Olo kaikinpuolin edelleen hyvä, paineen tunne on ehkä hieman tuolla alakerrassa kasvanut, oisko tuo vauveli sitten kunnolla kiinnittynyt?!? Harjotussuppareita tulee, mutta ei haisuakaan mistään kipeämmästä... Maha toimii ja ruoka maistuu :whistle: :D Väsymys on kamala, vaikka hyvin nukun yöt, ei tietoakaan parintunnin välein heräämisestä, mitä mulla oli tytöiltä viimeset viikot.. hmm.. huomenna olis taas neuvola.. eipä täällä ihmeempiä.. Kiva käydä lukemassa muiden tuntemuksia :) :heart:

Jaksamisia!

Hanttapuli ja myysy 39+2
 
Tuo vatsan toiminta on todella mielenkiintoinen juttu. Mulla Levolac/Duphalac sai aikaan vain mielettömän pahanhajuiset ilmavaivat ja neuvolassa ja lääkärissä vain käskettiin lisäämään annosta. Ja hajut senkuin paheni. :eek: Ja töissäkin piti siihen aikaan vielä yrittää olla. =)
Mulla taas pelastus oli tuo rautakuuri, joka laittoi vatsan toimimaan. Lisäklsi olen ottanut magnesiumia iltaisin.

Toivottavasti Mureena saat jostain apua.

Jos vauva on ennen synnytystä rauhallisempi, niinikuin olen kuullut puhuttavan, niin tämä beibi ei synny kuin vasta puolen vuoden päästä!!! :LOL: Taas jyllännyt koko päivän.

Josi ja Prinsessa-Pave 39+4
 
Jedvennalle isot tsempit, voi olla että koitos on jo ohitsekin =)

Onnittelut vauvaantuneille! :flower:

(.) Tänne ei mitään uutta. Eilen ja tänään supistellut jonkun verran, mutta ei tarpeeksi kivuliaasti eikä tarpeeksi usein, että mitään saisi aikaan. Tänään tuli taas sellainen epätoivoinen olo, että tää ei tuu täältä ikinä! Toivottavasti seuraavat kaks viikkoa menee tosi tosi nopeesti! Voispa nukkua siihen asti että pitää synnyttää.. Oon niin kateellinen taas vaihteeksi kaikille ketkä ovat jo nyyttinsä saanut. |O

Huomenna neuvola, sillon viimeistään taas kuulumisia!

MMK & Kirppu 39+5
 
Onnea uc1 ja Jouska! =) :flower:

Jedvenna tsemppiä!

Täällä ei mitään.. ei niin mitään. Hikkaa ja mylläämistä vaan.. tuntuu, että liikkeitä tulee enemmän ku milloinkaa raskauden aikana huh huh. Eli täs menee viel kaaaauuuaan.

- Jousku ja Pertsa 39+1
 
Lämpimät onnittelut taas kaikille vauvansa jo hakeneille!

Jedvennalle onnea matkaan, vaikka mahtaa olla jo nyyttinsä saanut... :)

Tuosta Levolacista. Käytin alkuraskaudessa mielettömään ummetukseen ja mulla ei auttanut yhtään mitään.

Oma napa: Väsymys on ollut pari päivää armoton, voisi nukkua ja nukkua ja silti väsyttää. Saamaton olo kaikinpuolin, vaikka pitäis tehä vaikka ja mitä. Onkohan tämä tätä väsymystä nyt loppuun saakka?!
Supistelee kipakasti, mutta epäsäännöllisesti. Selkään koskee ja nivusiin. Kyllästyttää. Tässäpä tämän hetkiset tunnelmat... :headwall:

Illan jatkoja kaikille! Niin ja Päärynärouvalle tsemppiä sinne käynnistykseen! :hug:

Pikkumuksis rv 37+0
 
onnea taas vauvaantuneille :heart:
onpas tyttövoittoista ollut tämä heinäkuisten lisääntyminen!

täällä supistelee tasaseen tahtiin,mutta aina ne vaan loppuu :LOL:
äitiyspolilla kävin perjantaina,ja 3cm ollaan jo auki,eli supparit saaneet jotain aikaseksi!viimeksi olin salissa jo tässä tilanteessa..eli ihmettelen kun kotiin vielä päästivät.
mutta lääkäri sanoi että istukka alkaa vetelemään viimeisiään,josta kuulemma näkee että synnytys on ihan muutaman päivän sisällä,olisi muuten käynnistäneet jo perjantaina,mutta siis sanoi että lähipäivinä kuitenkin tulee itsestään niin ei nyt sitten aleta käynnisteleen :headwall:

oon siivoillut koko päivän,ja huomenna mennään tyttöjen kanssa miljoonativoliin,miehelläkin alkoi onneksi nyt kesäloma!!

niin ja lääkäri muuten tuumasi että jos jostain kumman syytä synnytys ei kahden viikon päästä ole alkanut,niin silloin sitten viimeistään käynnistellään,eli 17pvä.
vauva voi kuitenkin hyvin,ja kasvaa normaalikäyrällä!
painoarvio oli 4d laitteella katsottuna 3200g.

koittaan vielä hiukka kärvistellä :hug:

babjuska+bömbbis 37+6
 
Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :heart:

Jedvenna tais päästä tosi toimiin, tsempit siis sinne, vaikka taitaa olla jo nyytti
kainalossa

Päärynärouvalle tsempit käynnitykseen, toivotaan että lähtee nopsaan tulemaan.

Mulla oli myös raskaudenaikana ummella masu useaan otteeseen. Duphalacia otin ja sit luumupilttiä myöskin söin yhden päivässä, se ei auta heti mutta helpotti muutaman päivän sisällä. Nyt lopussa mulla meni suoli niin tukkoon ettei auttanut oikeen mikkään, inhottavaa, tiedän. Ja nyt lopussa tosiaan kun duphalacia otin niin tuli vain tosi pahat ilmavaivat, meinas ittekkin pökrätä :x

Jaksuja kaikille loppuun :hug:

Täällä ollaan hieman väsyjä, kun on 3h syöttöväli niin ei ehdi kuin muutaman tunnin nukahtaa välissä, jos sitäkään...mut täytyy ajatella että aikansa kutakin...Ja sit kauhean huono omatunto kun ei ehdi tuota esikoista huomioisa yhtä paljon...No kai se sit tässä muutaman kuukauden aikana sekin tasoittuu, ja on taas enemmän aikaa esikoisellekkin..Huomenna pitäis aloittaa D-vit tytölle, saas nähdä mitkä vatsanvääteeet ne saa aikaa, ainakin esikolle sai..

Piku ja Tintti 2vk
 
Supistelee-supistelee-supistelee - saas nähdä loppuvatko vai joko ois mun vuoro? Kipakasti kyl tuntuu ja selkää jomottaa myös, tosin olen pessimistinen ja arvelen et kohta ei enää tunnu missään :/
Jos tää lasponen syntyy, siivous ja saunominen oli tehokasta - seksiä ei tee nyt- ei yhtään mieli.
Jooh, päästävä liikkeelle -> tälläiset pikaiset kuulumiset tänne suuntaan!

Kissansilmä & 37+5
 
onnittelut kaikille vauvaantuneille :hug: :heart:

sattuu,sattuu,sattuu, joka paikkaan koskee :( kaikki kolme ässää kokeiltiin eilen, vähän veristä vuotoa ei muuta... plääh, ei jaksais...

anteeksi valitus ja omanapaisuus :ashamed:
 
Onnittelut vauvaantuneille! :flower:

Niin kävi että tyttöolosta huolimatta meille syntyi maailman suloisin pieni poika 02.07.09 klo 00:50. :heart:
Painoa oli ennusteista poiketen 3465g eli ei ylitetty 4kg :D ja pituutta 50cm.
Synnytys oli lopulta nopea, kirjoitan tarkempaa kertomusta kunhan kotiudumme. Sairaalassa siis olemme edelleen tarkkailussa. Vauva on saanut tuhista vieressä koko ajan eikä joutunut teholle ja sydän toiminut moitteettomasti. :heart:
Olo on suunnattoman helpottunut ja onnellinen. Kaikki se kipu ja tuska on kyllä palkittu moninkertaisesti!!

Tuuliina ja poju 3vrk
 
coo
Paljon on vauvaantumisia tapahtunut, onnittelut kaikille :heart:

Tuuliina ihana kuulla, että teillä kaikki hyvin ja sydän pamppailee moiteettomasti kaiken teidän kokeman jälkeen!

Täällä ei sen kummempia merkkejä lähestyvästä synnytyksestä, mutta kontrollin jälkeen todettiin, että paineet nyt niin ylärajoilla kokoajan, että yli ei anneta mennä.

Voikaa kaikki hyvin ja tsemppiä synnytykseen :hug:

Coo & Mirhami-Popcorni 37+6 eli huomenna taas poks poks :)
 
Kovasti onnea vauvan saaneille, ihanaa ihanaa!! :) :flower:

Mureena
, jos ei levolac tuo helpotusta niin koitas Laxoberonia, saa tippoihna/pillereinä ja aivan varmasti tepsii. ;)

Täällä voidaan hyvin, pieni väsymys kuuluu asiaan, päivät tuntuu menevän tosi nopsaan ja meidän pieni neitikin on jo yli viikon ikäinen! :heart:

Voikaa kaikki mainiosti!

illuusia&Viivuska
 
:hug:

Ja Tuulinna84 erikoisterveisiä: ihana kuulla että vauva voi hyvin!
:flower:


OMANAPA: *ärrinmurrinÄRRRRR* perskutti kun olen kipiä. Ja kaikki ottaa päähän. Siinä se lyhykäisyydessään. ja nyt alko jo naurattaa toi oma purkaus :LOL:

Tanjuska ja Väinö tasan 37rv
 

Yhteistyössä