Onnea kaikille vauvaantuneille :flower:
Ei päästy sit
Katja-81:n kanssa samaan aikaan synnärille =) Nyt on teillä sitten ens vuonna tupla synttärit, saatte juhlia pikkuisen kanssa yhdessä :heart:
Mä oon NIIN kateellinen kaikille jotka ovat jo päässeet nyytinhakuun |O Mulla ei ollut mitään hätää viime viikolla synnyttämään, mutta sit alko tulla niitä kaikkia vaivoja ja aloin ajatella että josko se tulisi sittenkin jo, mutta ei niin ei..! Nyt on vaivat ja viimeisetkin merkit kadonnut johonkin jäljettömiin
Tänään harrastettu kahta S:ää (siivota en jaksanut), mutta ei siltikään supistuksia! Mä luulen että mä hillun tämän etureppuni kanssa täällä odotuspuolella lopuksi yksin, kun kaikki muut on jo saanut vauvansa -> mä olen synnynnäinen hautoja ja haudon tätä varmasti vielä joulunakin
Tavallinentanja: Se vuoto on aika vähäistä mitä mulla tulee, sillon kun tulee. Kävin sillon rv 34 synnärillä tarkistuttamassa paikat ja vuoto ei ole istukasta peräisin, lääkäri ei osannut vuodolle sanoa mitään erikoista syytä. Sen jälkeen sieltä on vuodellut tasaisin väliajoin hiukan. Välillä olen soitellut synnärille ja kysynyt tarviiko lähteä, mutta ne on siellä olleet sitä mieltä, että jos tulee vain vähän niin ei tarvii mennä. Niin ja se vuodon värikin on vaikuttanut siihen, ettei ole tarvinnut mennä näytille.
Oon kuullut sanottavan, että omat synnytykset käynnistyisivät samoilla viikoilla kun on itse syntynyt, niin ihan mielenkiinnosta vähän galluppia jo synnyttäneille, onko teidän kohdalla paikkaansa pitävyyttä? Mä olen itse syntynyt 42+2 käynnistyksellä ja meidän esikko 42+1 myös käynnistyksellä
Tylsistynyt MMK & Kirppu 39+3