Hakutulokset

  1. E

    Relaatio 18

    Suurkiitos! :flower: =) Jos vielä saisi vinkkiä Nti Etsivä Vuoristorata 12 ja kissaeläin puuma-12-sinkkuelämää
  2. E

    Relaatio 18

    rachel green 12- nenäleikkaus kummitus - rölli ja kummitus Onko sinulla mathew perry 7 tosi tv 7 tai pekka puupää kenkälankki 11 sotilas 15 ?
  3. E

    ToukoVauvat 2011

    Hei taas! Tässähän tulee helposti esille paikkakuntakohtaiset eroavaisuudet neuvolakäyntien suhteen. :) Meillä seuraava, kolmas neuvola marraskuun lopussa, joulukuussa pitäisi ilmeisesti olla lääkärikäynti (?) ja toinen ultra. Näin siis Tampereella, toisessa raskaudessa. Tai sitten minun...
  4. E

    ToukoVauvat 2011

    Tuosta andalium:in viestistä tuli mieleeni, että te jotka toista odotatte; onko raskaus ollut jotenkin erilainen kuin aiempi? Itsellä on ollut huomattavasti huonompi olo ja kovempi väsymys. Ensimmäisestä tuli kiloja heti, nyt 13+2 eikä vielä yhtään. Kaikki omat vaatteet vieläkin käytössä...
  5. E

    ToukoVauvat 2011

    Hieman kuulumisia myös: Niskapoimu-ultrassa käyty maanantaina, ja kaikki on pienellä kunnossa. Hassua miten sitä huomaa yhtäläisyyksiä edellisen raskauden ultraan. Pikkuinen piti käsiään ihan samalla tavalla ylhäällä kuin isosisko aikoinaan. Ehkäpä silti kaikki vauvat tekevät niin, vaikea sanoa...
  6. E

    ToukoVauvat 2011

    Ilmoittaudun joukkoon! Ikää 29v, raskausviikkoja 11+4 eli LA siinä puolessavälissä toukokuuta 13.5. Tänään neuvolassa ja kuulin sydänäänet! Tuntuu mahtavalta, jotenkin todellisemmalta taas. :) Niin, ja tulevalle isosiskolle (2,5v) on jo vähän vihjattu, mutta tuskin vielä ihan ymmärtää, että...
  7. E

    pistetääs taas synnytys-galluppi

    8h 40min 40+4 vedet meni
  8. E

    Asiaa asian vierestä (raiskaus)

    Hienoa Jaska-! Osasit jo aloituksessa täysin aavistaa oikein, niinhän se juttu karkais juuri niille sille samoille radoille. (huolimatta määrittelemistäsi tarkoista rajauksista) :) Näin se menee, ehkä intellektuelleille keskustelunavauksille pitää etsiä eri foorumi?
  9. E

    Asiaa asian vierestä (raiskaus)

    Tavataanpa nyt kun on näitä lukihäiriöisiäkin liikenteessä: UHRI ei ole syyllinen vaan UHRI viestissä kirjoitan, että pukeutuminen/käytös/paikat jossa käyn jne... EI PELKÄT VAATTEET ---> jos pystyn itse asiaan vaikuttamaan, NIIN myös teen (eli muutan käytöstäni, baarejani JNE..) Koska...
  10. E

    Asiaa asian vierestä (raiskaus)

    Mainitsin jo heti alkuun, että en missään nimessä KOSKAAN hyväksy raiskausta, mutta toistuvissa raiskauksissa muuttaisin ITSE toimintatapojani/pukeutumistani/baarejani (jne) koska se on AINOA tapa jolla itse voisin vaikuttaa siihen raiskataanko minua vai ei. Se on minun pointtini tähän asiaan.
  11. E

    Asiaa asian vierestä (raiskaus)

    Mutta jos sama nainen, toistuvasti, eri miesten toimesta joutuu raiskauksen UHRIKSI, eikö pidä teidän mielestänne miettiä omaa toimintaansa?
  12. E

    Asiaa asian vierestä (raiskaus)

    Jos ymmärrän oikein, tällä keskustelunavauksella yritetään pohtia uhrin vastuuta ns. epäselvissä tilanteissa? Eli, kuten edellä mainittu, jos sama nainen joutuu useasti eri miesten raiskaamaksi eri tilanteissa? (näinkö?) Itse en tietenkään koskaan hyväksy raiskausta (tämä täytynee heti...
  13. E

    Tamperelaiset huom! - Kysymys ruokaravintoloista

    Ehdottomasti Näsinneulaan! =)
  14. E

    Luetelkaapa niitä palstan hörhömammoja.

    Hörhö :wave: Täysin kestovaippaillaan, joskus ollaan jouduttu matkalla käyttään kertiksiä, nykyään onneks saa niitä biohajoavia vaippoja. Soseet teen itse, käytän kantoreppua (tuleeko tästä miinusta, kun ei olekaan liina käytössä?) ompelen ja neulon itse joitakin vaatteita, kestovaippoja etc...
  15. E

    Onko täällä oikeesti joku äiti

    Kahvia olisin halunnut juoda paljon enmmän, mutta se alkoi maistua pahalta niin piti vähentää (paljon) sen takia.. Himoitsin kaikkein eniten kielletyistä aineksista sushia, graavia, mätiä ja valkohomejuustoa..jota hieman "salaa" maistelin :D Maksasta en ole koskaan pitänyt, joten se ei...
  16. E

    käyttäisitkö tätä pojalla ? (kuva)

    käyttäsin. tytöllä tai pojalla. Onko sen nyt oltava niin tarkkaa? tosi ihana =)
  17. E

    Kokeilkaas minkä ikäiset aivot teillä on

    kolmen kokeilun sarja oli 27, 28 ja 20 vuotta. Eli keskiarvo olis sitten 25 vuotta. Olen 27, eli aivojen vanheneminen ei pysy ruumiin tahdissa =) Hauska testi, olis kiva kun vielä ymmärtäisi kaikki nuo tekstit tuossa ympärillä
  18. E

    Miksi vieläkään ei saa puhua siitä että imetys voi olla jopa haitallista lapselle?

    Imetyshän on luonnonmukainen tapa ruokkia lasta. Aina se ei onnistu, joten silloin paras vaihtoehto on käyttää korviketta. En ymmärrä miten imetys olisi muka haitallista lapselle, ellei äidillä ole mitään lääkitystä tai muuta lapsen kehitystä haittaavaa. Itse imetän ja annan korviketta, kun...
  19. E

    Listatkaa ne palstamammat, jotka närkästyy helposti

    :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  20. E

    Imuroinnin ihanuus..?

    meillä käytetään kestovaippoja. eli pesen koneellisen joka toinen päivä. sitten, myönnän kyllä, tulee ehkä turhankin herkästi vaihdettua vaaville uudet vaatteet. meillä myös 3h ja keittiö. me ei vissiin eletä siivosti :)

Yhteistyössä