Listatkaa ne palstamammat, jotka närkästyy helposti

  • Viestiketjun aloittaja Nilkki
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nilkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Nilkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Miks et tehnyt ap tätä aloitusta mustana? :)
Öh, yksi painava syy saattaa tietysti olla se, 1.että meillä kaikilla paskiaisilla (tässä tapauksessa viittaan meihin naamattomiin, teidän mustien takana kukuileviin harmaisiin) ole sitä pyhää mustaa nikkiä. Tai sen puoleen tulekaan.

Mutta onneksi on meitä harmaita. Me olemme vain ja ainoastaan se syy, miksi täälläkin palstalla tapellaan :D
Älkääpäs nostako itseänne jalustalle. Minä tappelen ainakin melkein aina mustien kanssa. :whistle:
:D Totta, ei pidä ylentämän itseään :D
Nauratti, mutta ei voi hymiöillä itseään ilmaista. Damn
Tummennus nro1. Minä en usko tähän. Luulen ja uskon, että kyllä teilläkin on on nämä pyhät mustat nikit, saahan sitä väittää olevansa vannoutunut harmaa, mutta en jaksa uskoa tuohon. Ei ole niiiin iso homma tehdä sitä nikkiä, ettei "jaksais" tai "viitsisi" niinkuin monesti väitetään. selityksen makua.

tummennus nro2:Mitä juuri teit? käytit niitä hymiöitä :D
 
Nilkki
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Alkuperäinen kirjoittaja Nilkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Nilkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Miks et tehnyt ap tätä aloitusta mustana? :)
Öh, yksi painava syy saattaa tietysti olla se, 1.että meillä kaikilla paskiaisilla (tässä tapauksessa viittaan meihin naamattomiin, teidän mustien takana kukuileviin harmaisiin) ole sitä pyhää mustaa nikkiä. Tai sen puoleen tulekaan.

Mutta onneksi on meitä harmaita. Me olemme vain ja ainoastaan se syy, miksi täälläkin palstalla tapellaan :D
Älkääpäs nostako itseänne jalustalle. Minä tappelen ainakin melkein aina mustien kanssa. :whistle:
:D Totta, ei pidä ylentämän itseään :D
Nauratti, mutta ei voi hymiöillä itseään ilmaista. Damn
Tummennus nro1. Minä en usko tähän. Luulen ja uskon, että kyllä teilläkin on on nämä pyhät mustat nikit, saahan sitä väittää olevansa vannoutunut harmaa, mutta en jaksa uskoa tuohon. Ei ole niiiin iso homma tehdä sitä nikkiä, ettei "jaksais" tai "viitsisi" niinkuin monesti väitetään. selityksen makua.

tummennus nro2:Mitä juuri teit? käytit niitä hymiöitä :D
Niin, vanha kunnon kaksoispiste ja iso D. Saisihan niitä hymiöitä hymiötaivaasta tai kirjoittamalla koodin oikein. Tai lainaamalla tekstiä, jossa ne on jo, sitten kopipaskomalla. Mutta eikö se mene jo vähän turhan hankalaksi? Vaivalloista! Sitä se on, laiska menee sieltä missä aita on matalin ja löytyy pehmusteet toiselta puolelta.

Ja kyllä, meitä tekopyhiäkin jotka kerran viisastuttuaan pysyvät kaukana mustista nikeistä. Onko sitä niin hankala uskoa. Eihän se totta voi olla. Jokainen harmaa on vain jonkun mustan alter ego, joka kertoo kaiken sen harmaana, mitä ei uskaltaisi mustana sanoa.
 
vieras
itse oon palstalla aina harmaana. en ole nähnyt tarpeelliseksi tehdä nikkiä. en ole äiti, en raskaana, vain kiinnostunut lukemaan muiden mielipiteitä jos jonkinnäköisistä asioista. harvemmin kirjoittelen, useimmiten vaan luen. jollain tapaa ajattelen etten "ansaitse" nikkiä kun en oikeastaan koko palstalle edes kuuluisi. olen vaan utelias pikku paskiainen :D ehkä sitten joskus kun palsta enemmän mulle ajankohtainen. kerran vaan tänne kaverin kautta eksyin ja koukkuun jäin.
 

Yhteistyössä