Tamperelaiset huom! - Kysymys ruokaravintoloista

  • Viestiketjun aloittaja Minkä valitsisit?
  • Ensimmäinen viesti
Minkä valitsisit?
Huomenna miehen kanssa menemme Tampereelle asioille. Kiva olisi myös käydä kivasti ja romanttisesti kahden syömässä. Meillä on lahjakortti, joka käy seuraaviin paikkoihin:

Brasserie opera, Katupoika, Laterna, Näsinneula, Villa Hakkari

Mihin näistä menisit? Hinnalla ei siis ole väliä - vain ruualla ja ympäristöllä. Kiitos! :)
 
vieras
Näsinneulassa on kyllä loistavaa ruokaa ja palvelua. Ja hyvät maisemat :) Katupoikakin on kiva, muista ei ole kokemusta. Paitsi Laternassa olen käynyt muuten vaan, se vaikuttaa ihan hyvältä.
 
nokialainen
Alkuperäinen kirjoittaja Minkä valitsisit?:
Huomenna miehen kanssa menemme Tampereelle asioille. Kiva olisi myös käydä kivasti ja romanttisesti kahden syömässä. Meillä on lahjakortti, joka käy seuraaviin paikkoihin:

Brasserie opera, Katupoika, Laterna, Näsinneula, Villa Hakkari

Mihin näistä menisit? Hinnalla ei siis ole väliä - vain ruualla ja ympäristöllä. Kiitos! :)
No nää "pulliaiset" suosittelee näitä "aina varmoja" ,mutta mä menisin tuonne Villa Hakkariin. Se tosin on Lempäälässä, mutta aivan erilainen paikka kuin tuo Näsinneula. Hakkari on tosi suosittu esim. kokous- ja juhlapaikkana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nokialainen:
No nää "pulliaiset" suosittelee näitä "aina varmoja" ,mutta mä menisin tuonne Villa Hakkariin. Se tosin on Lempäälässä, mutta aivan erilainen paikka kuin tuo Näsinneula. Hakkari on tosi suosittu esim. kokous- ja juhlapaikkana.
Näin pulliaisena sanoisin, että Hakkariin on vähän paha mennä ainakaan, jos ap on menossa lähiaikoina. Talvella se kun ei toimi kuin lounasaikaan + muina aikoina tilausravintolana.
 
monesti käynyt
Mun mielestä Näsinneulassa on Suomen parasta ruokaa. Ei mitään ruuan peittelyä kermasössöillä vaan aitoja aineksia jotka maistuu todella hyvälle. Ja ne näköalat, vau!
 
ap
Hei! Kiitokset vastauksista :)! Eli huomenna ollaan menossa ja puolen päivän jälkeen mennään lounaalle. Lahjakortti on 84e eli kyllä sillä pitäisi pystyä murkinoimaan. Eniten "ääniä" taisi saada Näsinneula, toisena Katupoika ja hajaääni Hakkarille, joka ilmeisesti on kiinni. Taidamme siis mennä Näsinneulaan :).

Kiitokset "äänestäjille" ;)!
 
Mä menisin tonne Katupoikaan. Näsinneula on aivaan sairaan kallis paikka... Kerran oon siä käyny kun appivanhemmat tarjos, mutta meinasin jättää syömättä kun näin niitä hintoja...

http://www.sarkanniemi.fi/www/ravintola/alacarte.php?lang=fi
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä menisin tonne Katupoikaan. Näsinneula on aivaan sairaan kallis paikka... Kerran oon siä käyny kun appivanhemmat tarjos, mutta meinasin jättää syömättä kun näin niitä hintoja...

http://www.sarkanniemi.fi/www/ravintola/alacarte.php?lang=fi
Tässä on vaan se, että tuo 84e on sellainen, että rahaa ei saa takaisinkaan, jos lasku jää alle sen ja meitä on siis vain kaksi eikä esim. viinejä voida tilata ainakaan molemmille, koska autolla ollaan. Tsekkaanpa vielä Katupojankin menun.
 
monesti käynyt
Mä edelleen kannatan Näsinneulaa, varsinkin kun teillä on toi lahjakortti. Näsinneula on niin kallis että harvemmin sinne tulee mentyä omalla rahalla. Itse olen käynyt useasti ulkomaalaisten asiakkaiden kanssa. Katupoika painii ihan eri sarjassa, se on paljon tavallisempi paikka.
 
ap vielä
Hei! Katsoin tuota Katupojan ruokalistaa ja se oli kyllä tosi hyvä! Kai siellä saa tilata lounasaikaan myös a la carte -listalta, oletan... Pitäisiköhän kuitenkin mennä sinne.. *kahden vaiheilla*
 
Alkuperäinen kirjoittaja monesti käynyt:
Mä edelleen kannatan Näsinneulaa, varsinkin kun teillä on toi lahjakortti. Näsinneula on niin kallis että harvemmin sinne tulee mentyä omalla rahalla. Itse olen käynyt useasti ulkomaalaisten asiakkaiden kanssa. Katupoika painii ihan eri sarjassa, se on paljon tavallisempi paikka.
Mutta riittääkö toi 84 euron lahjakortti siellä ees, ainakaan kun noita ala carten menuhinnastoja katteli... :eek: Ite en muista paljoko meiän ruokailu siä makso aikanaan, mut sen muistan että PALJON makso, ja monesti oon ihan yhtä hyvin jos en paremminkin syönyt halvemmalla muualla...

 
monesti käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja monesti käynyt:
Mä edelleen kannatan Näsinneulaa, varsinkin kun teillä on toi lahjakortti. Näsinneula on niin kallis että harvemmin sinne tulee mentyä omalla rahalla. Itse olen käynyt useasti ulkomaalaisten asiakkaiden kanssa. Katupoika painii ihan eri sarjassa, se on paljon tavallisempi paikka.
Mutta riittääkö toi 84 euron lahjakortti siellä ees, ainakaan kun noita ala carten menuhinnastoja katteli... :eek: Ite en muista paljoko meiän ruokailu siä makso aikanaan, mut sen muistan että PALJON makso, ja monesti oon ihan yhtä hyvin jos en paremminkin syönyt halvemmalla muualla...
Ei välttämättä raha riitä mutta voihan sitä itse maksaa lisää. Näsineulassa maksaa myös se tunnelma mutta jos sitä ei arvosta niin sitten ei arvosta.


 
ap
Laskettiin tuossa miehen kanssa, että Katupojassa jää rahasta käyttämättä jonkun verran (ellei sitten joku teistä tule lounaalle mukaan ;) ), ellen juo tosi paljon viiniä aterialla ;)... Toisaalta ruokalista kyllä houkutteli, toisaalta taas täällä on monilukuisesti Näsinneulaa kehuttu. Näsinneulassa taitaa tosiaan mennä ylikin tuon 84e:n, mutta se ei sinänsä ole ongelma, kun kahdestaan harvoin päästään rauhassa syömään. Kukahan tämän päättäisi, kun itse ei osata ;). Onkos tuo Katupoika keskustassa? Asioille mennään Itäisellekadulle. (parkkiongelmia mietimme). Toisaalta, kun ei tarvitse rattaita tms. miettiä, niin vähän käveleekin.
 
monesti käynyt
Vielä kerran: Näsinneula on ainutlaatuinen paikka koko Suomessa ja ainakin meidän ulkomaalaiset asiakkaat (jopa vaativat amerikkalaiset) ovat olleet todella tyytyväisiä paikkaan. Mä kyllä edelleen kehotan meneen sinne kun noin hyvä tilaisuus on!
 
Onhan se totta, että Näsinneulassa on tunnelmaa, kallista sellaista... :D Eli hieno paikka, ja mikä jottei, jos haluaa ja raaskii (musta tuntuis kamalalta, jos ois melkeen satasen lahjakortti, ja silti joutus kahelta hengeltä viä lisääkin maksamaan...) semmoseen mennä, itseeni hirvitti tosiaan aikanaan järkky ruuan hinta, vaikkei ollutkaan mun pussista pois... Mutta ap:lle kuitenkin oikein maukasta ja mukavaa ravintolareissua toivottelen, päädyittepä menemään sitten mihin tahansa ravintolaan! =)
 

Yhteistyössä