Tamperelaiset huom! - Kysymys ruokaravintoloista

  • Viestiketjun aloittaja Minkä valitsisit?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja monesti käynyt:
Vielä kerran: Näsinneula on ainutlaatuinen paikka koko Suomessa ja ainakin meidän ulkomaalaiset asiakkaat (jopa vaativat amerikkalaiset) ovat olleet todella tyytyväisiä paikkaan. Mä kyllä edelleen kehotan meneen sinne kun noin hyvä tilaisuus on!
Okei. Olet kyllä ihan vakuuttava (tosin minun tuntemani amerikkalaiset ovat olleet kaikkea muuta kuin vaativia ;) ). Itse osaan nauttia hyvästä ruuasta ja tunnelmallisesta ympäristöstä. Yksi huono kokemus on Näsinneulasta. Olimme sinne menossa perheenä ja jotenkin tarjoilija suhtautui meihin erittäin ylenkatseellisesti (emmekä ole mitään nirppanokkia turhan valittajia, vaan oikeasti käännyimme pois tuon vuoksi). Saattoi tietysti olla poikkeustapaus, mutta itse siis emme tehneet mitään moista kohtelua saadaksemme ja lapsemme osaavat käyttäytyä kauniisti - myös hienossa ravintolassa, koska perheenä käymme suht usein ulkonakin syömässä. Kahden harvemmin päästään. Mutta mietimme asiaa huomiseen. Jompaan kumpaan näistä päädymme. Molemmille on hyvät perusteet, riippuu, mikä fiilis huomenna on. Kumpaankaan kai ei pöytävarausta tarvita ma-iltapäivisin..?
 
ap
Hyvät yöt kaikille ja kiitokset paljon vastauksistanne :)!!! Nautimme varmasti huomisesta. Pidetään peukkuja, että sää ja tunnelma suosisi menemme sitten kumpaan hyvänsä :).
 
immu
Mä olen kerran käynyt Näsinneulassa ja kyllähän siellä ruoka on hyvää (ja kallista), mutta mä en meinannut saada ruokaa alas, kun pelotti niin korkealla :whistle:
Joten jos ei pode korkeanpaikankammoa, niin suosittelen :D
 
ap:n tarinan lopputulos
Hei! Oltiin tänään sitten Tampereella. Oli melko kylmä, joten tuumittiin, että kipaistaan kävelle Katupoikaan, koska ruokalista näytti hyvälle ja "leppoisalle". Perillä kertoivat, että a la carte -listalta ruokaa saa vain illalla eivätkä lounasvaihtoehdot olleet mieluisia - eikä lahjakortista olisi saatu käytettyä kuin puolet. Mennään siis Katupoikaan joskus iltasella uudestaan - ihan kivalta näytti paikka :).

Sitten ajeltiin Näsinneulaan ja siellä sama juttu eli vasta klo 15 jälkeen saa ruokaa a la cartelta. Menimme kuitenkin sinne ja tilasimme suositus-menun: artisokkakeittoa, ahventerriiniä ja muikunmätiä, peuraa, juustoja ja puolukkabavaroisea + kahvit ja minulle lasi ihanaa punaviiniä. Ruoka oli ihanaa, palvelu ihan hyvää ja näkymät tietenkin hienot. Minua tosin hiukan huippasi katsella alas, mutta mies nautti erityisesti maisemista. Annokset olivat suht pienet, mutta minulle riittävät. Maku oli kyllä ruuissa aivan taivaallinen :) :) :).

Lopputulos siis: menemme kumpaankin paikkaan uudelleenkin. Kiitos erittäin hyvistä mielipiteistä kaikille!
 
ap jatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:n tarinan lopputulos:
Hei! Oltiin tänään sitten Tampereella. Oli melko kylmä, joten tuumittiin, että kipaistaan kävelle Katupoikaan, koska ruokalista näytti hyvälle ja "leppoisalle". Perillä kertoivat, että a la carte -listalta ruokaa saa vain illalla eivätkä lounasvaihtoehdot olleet mieluisia - eikä lahjakortista olisi saatu käytettyä kuin puolet. Mennään siis Katupoikaan joskus iltasella uudestaan - ihan kivalta näytti paikka :).

Sitten ajeltiin Näsinneulaan ja siellä sama juttu eli vasta klo 15 jälkeen saa ruokaa a la cartelta. Menimme kuitenkin sinne ja tilasimme suositus-menun: artisokkakeittoa, ahventerriiniä ja muikunmätiä, peuraa, juustoja ja puolukkabavaroisea + kahvit ja minulle lasi ihanaa punaviiniä. Ruoka oli ihanaa, palvelu ihan hyvää ja näkymät tietenkin hienot. Minua tosin hiukan huippasi katsella alas, mutta mies nautti erityisesti maisemista. Annokset olivat suht pienet, mutta minulle riittävät. Maku oli kyllä ruuissa aivan taivaallinen :) :) :).

Lopputulos siis: menemme kumpaankin paikkaan uudelleenkin. Kiitos erittäin hyvistä mielipiteistä kaikille!
Ai niin. Hinta oli n. 105e eli lahjakortti ei ihan riittänyt, mutta ei haitannut, kun harvoin kuitenkin noin kahden kesken pääsee syömään - ja oli romanttista ja aurinkoista (konkreettisesti siis ;) )
 

Yhteistyössä