Imuroinnin ihanuus..?

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
meillä on kolme huonetta ja keittiö. 2 lasta koulussa, 2 kotona mun kaa. ei meillä tule pyykkiäkään ku 2 koneellista viikossa, ja siitäkin suurin osa mun ja miehen urkkakamppeita. me näköjään eletään siivosti.
Oho, kuinka te noin vähällä pyykillä voitte selvitä? :eek:
Meillä tulee varmaan 5-6 koneellista viikossa.. Muut vaihtaa päivittäin vaatteet, paitsi mies vähän harvemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
meillä on kolme huonetta ja keittiö. 2 lasta koulussa, 2 kotona mun kaa. ei meillä tule pyykkiäkään ku 2 koneellista viikossa, ja siitäkin suurin osa mun ja miehen urkkakamppeita. me näköjään eletään siivosti.

meillä käytetään kestovaippoja. eli pesen koneellisen joka toinen päivä. sitten, myönnän kyllä, tulee ehkä turhankin herkästi vaihdettua vaaville uudet vaatteet.
meillä myös 3h ja keittiö. me ei vissiin eletä siivosti :)
 
lilli
Alkuperäinen kirjoittaja emmyli:
päivittäin imuroivat;
miten te teette sen? onko teillä joku päivä-aikataulu, jonka mukaan aina tiettyyn aikaan imuroidaan vai imuroidaanko silloin kuin ehtii? minulla tuntuu koko päivä aina täyttyvän jo kaikenlaisesta muusta, eli täytynee luoda uusi rutiini?
nytkin siivoilen samalla :)
mie imuroin heti töistä tultuani kun lapset on vielä ulkona leikkimässä. sit alkaa ruuan laitto ja muut hommat.
 

Yhteistyössä