Hakutulokset

  1. P

    Vauvatuttuja Hämeenlinnasta

    Moni lukee, mutta kukaan ei ilmeisesti tarvitse seuraa...:confused:
  2. P

    Vauvatuttuja Hämeenlinnasta

    Etsin vaunuiluseuraa Hämeenlinnan seudusta, etenkin Parolasta ja Parolannummelta. Esikoiseni syntyy nyt syksyllä. =)
  3. P

    voi v**** menikö mun omenapiirakka nyt pilalle????

    Välillä taikina voi olla paksumaa esmis sen takia, että rasva on kovempaa, voi ei ole sulanut yhtä paljon tai sokeri ehtii sulaa nesteeseen tai jotain.
  4. P

    Kannattaako ostaa??

    Brio Race! Hyvä ja tilava malli, mutta menee hyvin kasaan autossa.
  5. P

    Jos vauva syntyy talvella, niin

    Äitiyspakkauksella pärjää hyvin, mutta jos haluat pestä pyykkiä vain kerran viikossa, pitkähihaisia bodeja kannattaa olla enemmän. Jos liikut autolla, lämpöpussi on kätevä alussa ja haalaria et tarvitse lainkaan.
  6. P

    haalareiden mitoituksesta

    Sama ongelma täälläkin. Et kerro mitä kokoa lapsi nyt on, mutta meillä 92cm Rukka-toppahaalari meni hyvin alle 100cm. Kun 104 cm haalari jäi pieneksi keväällä, mittasin kaikkien saatavilla olevien haalareiden niska-peppu-mitan ja vasta koossa 122 oli siinä mitassa 1 cm lisää pitutta. Valmistajt...
  7. P

    Mistäs löytäs villasaukankutojan

    Mulla olis kans laatikollinen sukkia jotka ei sovi kenenkään jalkaan meidän perheessä.
  8. P

    liberon pupu merkkejä

    Mulla olisi lambia ja serlaa... :)
  9. P

    Apua, sänky pissassa joka aamu..

    1. Muumi-merkkiset sängynsuojukset kehiin tai ihan tavallinen iso muovitettufrotee suojaamaan patjaa petarin alle. 2. Iltajuominen klo 18 jälkeen mahdollisimman vähiin. Lääkärin mukaan oppii kyllä juomaan päivällä enemmän parissa päivässä. 3. Pippeli alas, kun vaipat on päällä. Pippelin asento...
  10. P

    2-vuotiaan unet

    Herätään 5.30-7 välillä, päiväunet 2-3 tuntia puolen päivän jälkeen, vähän riippuen heräämisajankohdasta, nukkumaan 19-21 riippuen heräämisajankohdasta. Kokonaisuniaika per vrk on se 12 tuntia. Yöllä usein herää kerran-pari, joskus toki nukkuu koko yön.
  11. P

    tepsut

    Mä voisin maksaa niistä 20 e sispk! :hug: Laita yksäriä.
  12. P

    Mistä halavalla

    :attn: :'(
  13. P

    Mistä halavalla

    Nyt tarviin vinkkejä mistä löytyis halvalla autoon vauvan vahtauspeili ja lasten astiasto leikkimökkikäyttöön? :)
  14. P

    Vaipparoskis Diaper Champ, kokemuksia!

    Miksi tarvitset vaipparoskiksen erikseen? Tavallinen polkusanko on ihan ok. Vaippoja tulee kuitenkin sen verran paljon, että roskis täytyy tyhjentää vähintään parin päivän välein. Älä laitta sitä vaipparoskista lattialämmityksen päälle, niin se ei haise. =)
  15. P

    Onko adoptio mahdollista kolmikieliseen perheeseen?

    Miksi ihmeessä muka Suomesta ei perhe jossa on jo biologisia lapsia voisi adoptoida? Tämäpä oli uusi tieto minulle.
  16. P

    harjoitteluhousut

    Pampperssilla on nykyisin kuivaksiopetteluvaippoja. Vähän kalliita kyllä, mutta kiva että pojille ja tytöille on oma mallisto!
  17. P

    Tietokonepiirretyt su*k!

    Tää menee nyt vähän ohi aiheen, mutta Teletapit vois tulla uusintana taas vaihteeks. Vaikka ne on aikuisesta ärsyttäviä, niin lasten on niitä helppo seurata.
  18. P

    Pitäskö jo tehdä jotain?

    Beesi tuohon, että pojalle ruokaa ja juomaa sassiin. Itse kyllä menisin käväisemään naapurissa ennen sossulle soittoa. Just tällasista "naapurin asioihin ei puututa"-tyypeistä johtuu kaiken maailman itävaltalaiset lastensa häpäisijät...! :o
  19. P

    Kaatuileeko muiden 2vuotiaat suihkussa, käytättekö liukuesteitä tms.?

    Liika varovaisuuskin aiheuttaa epävarmuutta ja kaatuilua. Meillä tuo isä on ollut kova varoittelemaan lasta kaakelien liukkaudesta, mutta nyt kun ollaan sattuneista syistä käyty paljon kaksin pesulla, lapselle on tullut ihan erilaista liikkumisvarmuutta.

Yhteistyössä