harjoitteluhousut

Ollaan aateltu nyt ihan oikeesti aloittaa elokuussa 2v täyttävän pojan kanssa pottailutreeni. Joskus pisu tulee potalle, mut useimmiten vasta, kun noustu pois. Aateltiin mahdollisesti tilata harjoitteluhousuja. Onko niistä kokemuksia? Jos vaikka vähän säästyis sohva ja muut vahingoilta. Vaipan kanssa kun ei tunnun oppivan ja pelkillä kalsareilla kastuu kaikki paikat. Niitä on niin monta merkkiäkin: Popolino, Kushies, Bright Pots jne jne. Onko suosituksia?
 
Minä olen miettinyt että toimisiko nuo kaupassa myytävät harjoittelu vaipat? Saman ikänen poika meilläkin ja pikkuhiljaa potalle opetellaan..siis hyvin hiljaa.. Tämän aamun saldo 1 pissa meidän makkariin, 2 omaan huoneeseen, 2 olohuoneen lattialle ja 1 sohvalle. 1 pottaan ja 1 kakka pottaan. :LOL: Poikaa ei tunnu yhtään haittaavan vaikka housut on märät, potalla istuu ihan itsekseen mutta ei taida ymmärtää ideaa vielä. Kovasti tuuleteltiin ja iloitiin onnistumisista joten eiköhän tässä edistytä pikkuhiljaa. :heart:
 
Hauska toi sun viesti Tea84 =) ! Samassa veneessä siis ollaan. Tosiaan noita harjoitteluvaippoja vois kans katsella. Harjoitteluhousut on aika kalliita. Kiitos Viavauvou linkistä! Se pitää tsekata!
 
Suosittelen kestoharkkareita! Ne menee ikäänkuin pikkareista ja lapsi huomaa ettei ole enää vaippaa, ainakin jos on kertsit olleet käytössä. Jos vahingot on vielä tosi isoja, on kokonaan pul-pintainen vaihtoehto ja pienemmille liruille sitten sellaiset joissa on vain pieni kosteusulku kankaiden välissä. Ja imuja voi olla haluttu määrä. Meillä on ollut esim. Ummalullaa, Napa-kettua, Imse Vimseä, Bambino Mioa. Tai sitten voi hankkia housuvaippoja joihin laittaa itse tarvittavan määrän imua sisään, esim. Nunnukka (on meillä vieläkin taaperon yövaippana jos sattuu pissa tulemaan yöllä). Kestovaippainfo on hyvä paikka tutustua asiaan ja vaikkapa ostaa käytettynä pöksyjä kokeiluun (uudet eivät heti imekään niin hyvin pissoja). Popolinoja en suosittele, ne aika muovisen ja tönkön oloiset. Sitten kun poika oli oppinut kuivaksi, käytettiin Imse Vimsejä vielä reisuilla varmuuden vuoksi jos ei ehätetty ajoissa vessaan niin ei kastunut kaikki vaatteet.
 

Yhteistyössä