voi v**** menikö mun omenapiirakka nyt pilalle????

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
mun kaveri laitto mulle ohjeen missä luki vaan ainekset ja et kaikki sekasin, omenat päälle, taikinaa vielä omenoidenkin päälle ja uuniin 200astetta 30min ja et älä ihmettele kun taikina on tosi löysää.
tein ohjeen mukaan, taikina oli paksua ja varmasti laitoin ohjeen mitoilla kaikki ja tungin uuniin. nyt sit tajusin et olisko mun pitäny vatkaimella vatkata margariini ja sokeri vaahdoks ja lisätä siihen sit muut ainekset??? ei siin kyl lukenu, mut tuli mieleen...
mä oon viimeks leiponu varmaan vuosi sitten ja tää on vissiin mun eka omenapiirakka sitten kotitaloustuntien yläasteella, että ei tuu niinku takaraivosta noi jutut....
 
täh?
en nyt muru osoitellut sinuu, vaan pointti oli siin, ku tääl on miljoona aloitusta päivässä, mitä ruuan kanssa pitää tehrä.
No siihen vaan "murun" kirjoituksen alle kommentoit?! Vähän meni sit multakin sun pointti ohi... Kannattaa ite vähän miettiä niitä pointteja ja sitä mihin väliin niitä laukoo.

Ap, mä en yleensä koskaan vatkaa noita pohjia. Jos ohjeessa lukee, että sekoita niin silloin sitä ei ole tarkoituskaan vatkata. Yleensä. ;)
 

Yhteistyössä