Jos vauva syntyy talvella, niin

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
minkälaisia sisävaatteita ja ulkovaatteita mun kannattaa ostaa? tietty bodeja ja potkareita ja toppahaalari, mut onko jotain mitä mun ehdottomasti kannattaa ostaa? Eli monta bodya, monet potkarit, monet sukat jne. mun kannattaa ostaa talvivauvalle ennen tämän syntymää?
 
"pulla"
kypärämyssy ja villamyssy, villahaalari, toppahaalari, toppatöppöset ja -tumput, pitkähihaisia bodeja, sukkahousuja/puolipotkareita, housuja, slipoveri tai villatakki lisälämmikkeeksi tarvittaessa sisällä. Pärjäisköhän noilla? ja bodeja ja housuja kannaattaa olla mielestäni kumpiakin n. 10 kpl, kun sitä maitokakkaa valuu herkästi vaipan lahkeesta ja puklut kastelee paidan.
 
Sukkia on turha ostaa, ne ei pysy jalassa ja talvella ei lämmitä tarpeeksi. Panostaisin ennemmin sukkahousuihin ja potkareihin. Itse tykkäsi enemmän puolipotkareista kun kokopotkareista, puolikkaita on helpompi vaihtaa.
Hietaisu bodyt on parhaimpia, helpoimpia pukea. Sitten kannattaa panostaa muutamaan kyläily vaatteeseen ja loput kotivaatteita. Esimerkikse farkkulappuhaalarit on todella epäkätevät kotona mutta voi että kuinka suloiset, näitä pidettiin siis kun haluttiin hieman hienostella :)
Lyhythihaisia bodeja käytin kesällä. Poika syntyi tammikuussa.
 
Äitiyspakkauksella pärjää hyvin, mutta jos haluat pestä pyykkiä vain kerran viikossa, pitkähihaisia bodeja kannattaa olla enemmän. Jos liikut autolla, lämpöpussi on kätevä alussa ja haalaria et tarvitse lainkaan.
 
"Kaisa"
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky;22011282:
Äitiyspakkauksella pärjää hyvin, mutta jos haluat pestä pyykkiä vain kerran viikossa, pitkähihaisia bodeja kannattaa olla enemmän. Jos liikut autolla, lämpöpussi on kätevä alussa ja haalaria et tarvitse lainkaan.
Kyllä tarvii.. riippuen tietty mihin aikaan talvesta vauva syntyy.. jos ajatellaan viimetalvea. Ni ei todellakaan vauva tarennu villahaalarilla + lämpöpussilla!!
 

Yhteistyössä