Hakutulokset

  1. S

    astianpesukone ei ota vettä

    "Piuhat" irti koneesta ja asentakaa uudestaan, meillä auttoi. Jos kosteutta pääsee koneen taakse syystä tai toisesta, lopettaa astianpesukone automaattisesti veden ottamisen.
  2. S

    myönnätkö käyttäneesi kerran jos toisen lapsilisän johonkin muuhun kuin lapselle tarkoitettuun asiaan?

    Meillä lapsilisä menee ihan yleiseen elämiseen. Erikseen ei ole minun, mieheni tai lapsen rahoja. Tytöllä on kyllä oma säästötili jonne menee joka kuukausi rahaa. Mutta ne rahat on tulevaisuutta varten.
  3. S

    Bulgarian hylätyt lapset. Kuka aikoo katsoa dokumentin?

    Katsoin. Teki niin pahaa ja ahdisti, että alkoi ihan oksettamaan.
  4. S

    Lasten kanssa Amerikkaan...pelottavaa!!

    Minä suunittelen perheeni kanssa matkaa rapakon taakse, eikä ole tullut mieleenkään pelätä. Kyseessä seitsemäs reissuni, Disney Landissa olen muutamasti käynyt ja kyllä tuo siepatuksi joutuminen tuntuu lähinnä huvittavalta.
  5. S

    Oletko sinä lastesi edessä alkoholin alaisena?

    Minä en KÄNNISSÄ tule koskaan olemaan tyttäreni nähden. Se on sitten asia erikseen kun tyttö on aikuinen, sitten voidaan ottaa vaikka yhdessä :D _Satunnainen_ pieni hiprakka on ok, sellainen ettei lapsi sitä edes oikeastaan huomaa. Ennen raskautta ja lasta, otin säännöllisen...
  6. S

    Mitä tapoja/asioita lapsuuden kodistasi ET halua jatkaa omassa perheessäsi?

    Haluan että lapseni ei pelkää kotonaan. Ei joudu vanhempiensa terapeutiksi ja riitojen välikädeksi. Ei koe fyysistä väkivaltaa ja julmaa kiristämistä. Lasta ei juosta kiinni kesken koulumatkan ja raahata niskasta takaisin kotiin petaamaan sänky. Vessassa saa käydä yölläkin. Ulkonäköä ei nälvitä...
  7. S

    -15kg ensi kesäksi... 2008

    Viisi viikkoa laihduttamista takana ja läskiä on karissut 10,2kg =) Eli parin kilon viikkovauhtia mennään. Lähtöpaino siis 87.3kg => Nyt 77.1kg
  8. S

    kertokaa tyhmälle miten tuo unipussi auttaa vauvaa nukahtamaan

    Meillä myös käytetään unipussia peiton sijaan. Luulen että tytöllä on siinä turvallinen olo kun jalat on paketissa =) Niin ja malli on hihaton.
  9. S

    Miten puhdistatte tuttipullot??

    Tuttipullot ja kaulusrenkaat pesen tiskikoneessa tai käsin. Keittelen pari kertaa viikossa.
  10. S

    G: Paljon kiloja pudonnut ja paljonko aikaa synnytyksestä?

    Kaikki raskauden aikana tulleet kilot lähti parissa viikossa.
  11. S

    45 Minuuttia TÄNÄÄN 20.00 Aiheena VAMMAISET LAPSET JA NYKYAJAN ULTRAT

    Ennen sikiöseulontaa sanoin terveydenhoitajalle etten raskautta keskeyttäisi mikäli down-oireyhtymä löytyisi. Terveydenhoitaja sitten saarnasi kuinka vaikeaa downlapsen kanssa olisi elää...mielestäni epäammattimaista.
  12. S

    Testaa mikä koirarotu olisit!

    terrieri
  13. S

    Miksi lastenvaunuista ja rattaista tehdään mustia ruumisvaunuja?

    Vastaus: Musta stemmaa todennäköisesti parhaiten työntäjän vaatteisiin :p
  14. S

    ikuisuus kysymys synnytyskivuista

    Minä pelkäsin synnytyskipua aivan tolkuttomasti koko raskausajan sillä kipukynnykseni on varsin matala. Pelkoani vahvisti synnyttäneiden naisten "mässäilyt" omilla kokemuksilla. Kyllähän se synnytys sattuu mutta mitään kammoa tai pelkoa minulla ei siitä jäänyt. Synnytyskipu on positiivista...
  15. S

    Omakotiasujat! Minkälaiset välit teillä lähinaapureihin?

    Mulle on opetettu että naapureihin kannattaa pitää hyvät mutta sopivan etäiset välit ja olen huomannut että se paikkaansa pitää. Todennäköisemmin tulee ongelmia jos alkaa liikaa kaveeraamaan.
  16. S

    vauva ja televisio

    Kyllä meillä vauva on ollut pako-sarjan ajan olohuoneessa ja tuskinpa tuo kauheesti on painajaisia nähnyt :laugh: Minä en televisiosta jaksa stressata. Ja neuvolatätejäkin on joka lähtöön...Toiset kokeneita ja toiset vähemmän kokeneita.

Yhteistyössä