G: Paljon kiloja pudonnut ja paljonko aikaa synnytyksestä?

Synnytys (sektio) oli 30.1. ja eilen kävin vaa`alla: viimeiseen neuvolakäyntiin verraten (kaksi päivää ennen synnytystä ) paino on pudonnut 10kg! Ihan mukavasti, koska paino ei noussut raskausaikana kuin 5,3kg. :xmas: Tosin, tässä on ylimääräistä vielä edelleen, mutta tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. B)
 
Kimppa
Ihan vain ystävällinen vinkki, että odottakaa ihan rauhassa vaikka puoli vuotta synnytyksestä ennen kuin alatte stressata painon lähtemisestä. Laittakaa vauva edelle, imettäkää rauhassa, älkää stressatko..
 
Painoa tuli 'kivat' 22kg, joista 19 lähti jälkitarkastukseen mennessä eli kahdeksassa viikossa. Ilahtuneena ajattelin, että näähän lähtee helpolla ja muistelin kaverien kertomia juttuja siitä, miten imetyksen aikana voi syödä ihan mitä vaan ja paino senkus tippuu vaan! Noh, menin sitte ja lihosin siinä pari kiloa takasinpäin :ashamed: :kieh: Nyt synnytyksestä 8,5 kk ja edelleen on 5 kg jäljellä. Viime viikolla aloitin niiden aktiivisen karkoittamisen kun loppui toi imetyskin. Ei olis pitänyt kuunnella kaikenmaailman juttuja...
 
Mulle tuli kiloja 24 |O Tosin suuri osa tuli vasta lopussa johtuen myrkytyksestä... Kahden viikon aikana synnytyksestä lhti 14kg ja nyt olen laihdutuskuurilla jonka toimesta on nyt lähtenyt 6,5kg, 9kg vielä edessä ;) =)

*muoks* niin ja tyttö syntyi viime kesäkuussa.
 
Synnytyksestä on 10 viikkoa ja paino pudonnut 16 kiloa. Raskauden aikana tuli 15 kiloa eli miinuksella mennään. Hyvä niin, toisaalta toivon ettei enää paljon laskisi kun olen jo nyt melkein alipainoinen.
 
Raskauden aikana tuli 15 kiloa, joista nyt lähtenyt 9-10 kg. Synnytin 2 vkoa sitten eli 23.2. Tavoitteena pudottaa 17, koska tuo 15kg tuli ekasta neuvolasta laskettuna. Mut hyvin nää kilot on lähtenyt laskuun, vaikka ei mitään ihmeitä ole tehnyt ja ruoka maistuu. Mahakin on enää hyvin hyvin pieni.
 

Yhteistyössä