Jos ihminen menee psykoosiin,pääsekö hän ikinä pois psykoosista?

haluan vielä kysyä,kun unta pakko saada :D eli jos mä meen psykoosin ja olen vauvan kanssa kotona?Eli varma aika vaarallista tai ei ole?Sorry että niin tyhmät kysymykset mulla on aina :ashamed: pakko tietä,minulla on niin kova huoli lapsista aina,että haluan tietä kaikki :snotty:
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
haluan vielä kysyä,kun unta pakko saada :D eli jos mä meen psykoosin ja olen vauvan kanssa kotona?Eli varma aika vaarallista tai ei ole?Sorry että niin tyhmät kysymykset mulla on aina :ashamed: pakko tietä,minulla on niin kova huoli lapsista aina,että haluan tietä kaikki :snotty:
Ei ihminen voi mennä vaan yhtäkkiä psykoosiin :hug:
 
anais
joo, useimmiten psykoosi-oireet ilmenee kausittaisina, joillakin muutaman päivän pätkissä, toisilla pidempinä. tosi paljon kiinni taas ihmisestä itsestään. joillakin sitten iskee ihan kunnolla päälle ja siitä ei heti ulos ravistaudutakkaan. alkavaa psykoosia on kuitenkin helppo hoitaa, ongelma taitaakin olla yleensä se, ettei tilaa huomata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
haluan vielä kysyä,kun unta pakko saada :D eli jos mä meen psykoosin ja olen vauvan kanssa kotona?Eli varma aika vaarallista tai ei ole?Sorry että niin tyhmät kysymykset mulla on aina :ashamed: pakko tietä,minulla on niin kova huoli lapsista aina,että haluan tietä kaikki :snotty:
Ei ihminen voi mennä vaan yhtäkkiä psykoosiin :hug:
mutta voinko mä,jos on stressiä paljon?
 

Yhteistyössä