-15kg ensi kesäksi... 2008

no eihän aina voikkaan ja tarvii lähteä niin paljoa ja kolmessa viikossa 5,3kg on tosiii hyvin :whistle:

mulla oli kanssa tänään herkku päivä ja nyt on paha olla...aina sitä vaan on nii tyhmä ja syö..

no onpahan motivaatiota olla vikko terveellisemmin syöden :snotty:
 
ehi
Me oltiin reisussa viikonloppu, nyt tultiin illalla kotiin. Joten punnituspäiväni siirtyi huomisaamuun. Tuli kyllä syötyä mitä sattuu kun reissussa on :|

No jospa ei olisi paino ainakaan noussut niin olisin tyytyväinen.
 
Minä voisin liittyä porukkaan :wave:

Aloitin laihduttamisen kaksi viikkoa sitten painonvartijoissa.
Lähtöpaino 87,3 ja nyt 82,9kg eli -4,4kg olen rutistanut. Pituutta löytyy 170cm ja tavoiteena olisi päästä 70kg hujakoille. Voisin aina maanantaisin ilmoittaa tuloksen, käyn silloin punnituksessa.

Minulla on kahden kuukauden ikäinen tyttö. Raskauskilot lähti aikoja sitten, mutta vararavintoa oli kertynyt lanteille jo ennen raskautta. Koko ikäni olen taistellut kiloja vastaan ja kokeillut kaiken maailman poppakonstit... nyt tavoitteena olisi oikeasti muuttaa elämäntavat pysyvästi :)
 
Hei!

Mahtuuko ensikertalainen mukaan? :wave:
Mä en edes tiedä mistä alottaa... En oo aikasemmin laihuttanu koska en jaksanu välittää :snotty: Nyt tämän kolmannen raskauden ja yli 20 ylimääräisen kilon jälkeen tuli seinä vastaan.
Puntarilla en oo uskaltanu käydä moneen kuukauteen :| Käympäs vaikka samantien.. hetko. Nonni, puntari herjaa 71,5 kg. Pituutta mulla kuitenkin on vain 157cm :D

Auttakaa mut alkuun. Mä todellakaan tiedä yhtään mitä mun pitäis tehdä
:ashamed:

Sen verran vielä muokkaan, että imetän vielä. Miten paljon se vaikuttaa laihdutukseen?
 
ehi
Hei emmamamma!!

Itse olen juuri imetystä lopettamassa ja mulle neuvolassa sanoivat, että aterioita ei saa jättää väliin, ettei maidon laatu/määrä heikkene, mutta voi syödä aina hieman vähemmän, pienempiä annoksia kuin ennen.

Ja joillakin imetys itsessään jo laihduttaa. Itselläni sain imettämällä kaikki kilot pois toisen raskauden jälkeen. Vielä olisi esikoisesta jääneet kilot kuitenkin tallella. :kieh: Ja motivaatio tahtoo hieman ontua kun ei jaksaisi kärvistellä nälässä kun kotona on kaksi alle kolmivuotiasta, jotka vaatii sitä äidin enrgiaa...
 
Minä suosittelen proteiinipitoisia ruokia koska ne pitää todella hyvin nälkää. Jos syö jogurtin sijaan aamulla vähärasvaisen maitorahkan marjojen kanssa, on siinä valtava ero...maitorahkalla pärjää paljon pidemmälle. Käytän paljon raejuustoa, kickherneitä, papuja, kalaa, soijarouhetta, linssejä jne. Ohrasuurimot on myös hyviä esimerkiksi wokissa.
 
75,7kg eli nelisen kiloa tippunut reilussa kolmessa viikossa.
Itse syön aamulla rusleivän jossa siivu kalkkunaleikettä ja kurkkua, lounaaksi sitten kevyesti kokattua ruokaa mieluiten tummalla pastalla ja riisillä, välillä tietenkin perunaa nyt syön kolmen perunan sijasta yhden ja salaattia on tietenkin puoli lautasellista :D iltapäivällä syon sitten yleensä salaattia ja ruisleivän ja iltapalaksi muroja/mysliä jossa viiliä/jogurttia.. ja juon päivän aikana ainakin neljä litraa vettä =) Liikuntaa olen hiukan laiskasti harrastanut, mitä nyt koiran kanssa muutaman kilsan lenkki päivittäin, vatsoja kun saisi aikaseksi tehtyä niin avot.no ehkä sitten kun muutama kilo vielä tippuu ruokavalion avulla :D
Onkos kukaan teistä kokeillut nutriletteja? ajattelin kokeilla sellaista aloituspakkausta ihan mielenkiinnosta 5päivän nutrauskuuri ja katsoa mitä tapahtuu painolle...
 
Onnea kaikille painoa pudottaneille. :flower:
Itselläni tuo paino ei nyt taas tunnu liikkuvan ja jos niin yrittää ylöspäin. :( Täytyy siis lisätä tuota liikuntaa ja vielä tärkeämpää olisi varmastikin katsoa mitä syö, eikä tunkea sinne suuhun kaikkea mahdollista.
No täytyy toivoa, et ens viikon punnitus olisi piristävämpi kokemus.
:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninsku72:
Onnea kaikille painoa pudottaneille. :flower:
Itselläni tuo paino ei nyt taas tunnu liikkuvan ja jos niin yrittää ylöspäin. :( Täytyy siis lisätä tuota liikuntaa ja vielä tärkeämpää olisi varmastikin katsoa mitä syö, eikä tunkea sinne suuhun kaikkea mahdollista.
No täytyy toivoa, et ens viikon punnitus olisi piristävämpi kokemus.
:kieh:
et ole ainoa, sillä nyt tuli mullakin eka vikko sitten kun ei ollut tipunut vaan hiukan noussut :'(
toivon että kuukautiset tai lihasten kehittyminen on syynä siihen ,sillä en ole syönyt mitenkään ihan hirveästi... parantamisen varaa on kyllä :ashamed:

pakko vaan jaksaa vastoinkäymisistä huolimatta, jos ei halua tässä painossa elää :eek:


siispä tsemppiä.... :wave:
 
No, mihin kaikki hävisivät? Nytkö me jo lopettiin tämä laihduttaminen ja toisten tsemppaaminen? :wave:

Painoa on lähtenyt nyt 0,5 kg, suunta siis tällä viikolla oikea. =) Kiinteytymistä on myös tapahtunut, kohta pitäisi varmaan ottaa tuo mittanauha käyttöön, niin näkisi nuo kauas katoavat sentit, jee, jee.... :LOL:

Tsemppiä kaikille kanssa sisarille! :hug: :wave:
 
Tasan kuukausi nyt laihistelua takana ja vaaka näyttää mukavasti miinusta yhteensä 7,5kg :D hyvä minä...oisin enempäänkin pystyny jos oisin enemmän jaksanu liikkua ja tarkkailla mitä suuhuni pistän, mutta en lainkaan pettynyt ole...en kyllä takaisin tuota kilomäärää ottais :kieh:
 
Heippa!
Tähän mennessä lähtenyt 1kg siitä,kun aloitin(17.1).Herkuttelua on ollut,ei mitenkään kauhean kurinalaista siis..Nyt yritän pitää suklaat pois viikolla,että vain viikonloppuna sitten :ashamed: Liikuntakin on ollut vähäistä,kauppareissut vain tehnyt kävellen ja stepannut pari kertaa..pitäisi ottaa itseään jo niskasta kiinni,kun se kesä lähestyy sieltä koko ajan..!En taho olla "löllö"kesällä :xmas:

Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä