Hakutulokset

  1. K

    Pitääkö mun muuttaa nimimerkkiäni?

    Ai ei voi? No sit mä oon Kotiäiti Narniasta ja sillä hyvä. Olipas se helppoo. :D
  2. K

    Eihän koiralle käy ihmisten desinfiointiaine/puhdistusaine?

    Minä olen käyttänyt septidiniä eli sit suihkutettavaa mikä ei kirvele. Ja vuosikaudet siis ja ihan hengissä toi koira on. Neo amiseptin sopivuudesta en tiedä, mutta itse en ole laittanut jo sen takia, että sehän kirvelee.
  3. K

    Pitääkö mun muuttaa nimimerkkiäni?

    Eli kotiäitinä ollaan tässä oltu, mutta viikko sitte aloitin työt. Tosin teen vain 2-3 päivää viikosta eli olen edelleen aika pitkälti myös kotiäitikin. En halua, että kotihoitoon tottuneet lapset joutuu samantien olemaan joka päivä hoidossa ja ekaluokkalainen joka päivä yksin. Näin on paljon...
  4. K

    Mitä musiikkia petetylle? Suosittele!

    Mie merkkaan :)
  5. K

    eikö lapset enää leiki

    Meidän ekaluokkalainen poika leikkii juuri 5v siskonsa kanssa tuossa takanani ZhuZhu Petseillä. :D Poika leikkii siis toisinaan pikkusiskojensa kanssa mm kotileikkejä ja noi hamsterit jaksaa kiinnostaa välillä enemmän ja vähemmän. Muuten poika leikkii legoilla tai sitten jotain muuta mitä...
  6. K

    Mitä ajattelet lapsiperheen kodista jossa on:

    Juu pitäis nähdä, koska se voi näyttää joko tosi hyvältä tai sitten autiolta. Itse tykkään että vähemmän on enemmän, mutta valokuvia meillä on tosi paljon esillä.
  7. K

    Lasten kaverisynttäreiden lahjasta

    Mun mielestä muuten tytöille on helppo löytää vitosella jotain kivaa lahjaa, kun erilaisia barbeja ja ponejakin saa jopa alle sen. Mutta pojille on vaikeampi ostaa alle kympin hintaista lahjaa. Jotain legopaketteja on siinä 8-10e ja niitä olen ostanut. Se 8e on minusta jo paljon sekin kaverilahjaan.
  8. K

    Hypokondria (sairauksien pelko) !!!

    Hypokondriasta en tiedä... en osaa sanoa, että mitä vaatii, että sen diagnoosin saa, mutta tosi kova sairauksien ja kuoleman pelko on. Tai siis se on ehkä ajottaista ja joskus tosi pahaakin. Itse uskon, että lapsuuden kokemukset ainakin vaikuttaa. Minulla nimittäin ainakin alkoi se jo...
  9. K

    Hyvää tonnikalamunakasrullaa

    Siinä uudessa RuokaPirkka-lehdessä mitä ne jakaa kaupoissa niin oli ohje. Oon aina ennen tehnyt jauhelihatäytteellä sen, mutta eilen testasin tuolla tonnikalaohjeella. Sen verra muutin ohjetta, että lisäsin täytteeseen myös herne-maissi-paprikaa, kun mulla oli niitä valmiina jääkaapissa...
  10. K

    Katsotteko tuota Tsunami-ohjelmaa?

    Ei löydy. Löytävät tosin yhden lapsen, jota nainen meinaa alkaa pitää omanaan, mutta mies saa tämän puhuttua tajuamaan asian todellisen tilan.
  11. K

    Olkaa onnellisia te joilla terveet lapset!!! Perhana!!

    Olen kyllä. Kuopuksella tosin on piilokarsastus ja keskimmäisellä hoidettu myöhäinen lonkkaluksaatio 6kk-9kk iässä. Nuokin jo aiheuttaneet ihan riittämiin huolta ja stressiä niin todellakin iloitsen ja osaan iloita terveistä lapsista ja siitä, että meillä harvemmin sairastellaan edes mitään...
  12. K

    Katsotteko tuota Tsunami-ohjelmaa?

    Noi on näytetty joskus vuosi sitten... Katselin ne sillon. Tosi ahdistava katsoa tuota pariskuntaa, joka etsii lastaan. :(
  13. K

    Vesirokkokutsut??

    Possunuhasta et tiennyt tarpeeksi, mutta sen sijaan tiesit siitä rokotteesta? Kuitenkin vesirokkorokotteesta on mahdollista tietää paljon enemmän kuin possurokotteesta. Ja äärettömän häviävän pieni osa on ne, jotka ei selvinneet possunuhasta, mutta silti se rokote oli tarpeellinen, mutta...
  14. K

    Vesirokkokutsut??

    Siis sehän on tulossa rokoteohjelmaan ja riskiryhmiin kuuluvat on suositeltu rokotettavaksi jo ajat sitten. Esim. reumaa sairastavat lapset saavat automaattisesti rokotteen jne.
  15. K

    Vesirokkokutsut??

    :laugh: Oi tämä olikin hauska. On ottanut sikarokotteen mitä ei ole tutkittu, mutta tutkittua vesirokkorokotetta ei uskalla ottaa. Se on kuitenkin jo ihan normi rokotusohjelmassa jossain maissa (ainakin jenkeissä) ja miksiköhän se on kehitetty? Oiskohan siihen syynä juurikin se, että jälkitaudit...
  16. K

    Vesirokkokutsut??

    Multa tulis ainakin tyly viesti takaisin. En käsitä mikä on sellainen sairaus mikä on hyvä sairastaa? Vesirokossa on vakavat jälkitaudit enkä ikinä hakisi sitä tai mitään muutakaan tautia tahallaan lapsilleni.
  17. K

    Miltä synnytys tuntuu?

    Kolme helppoa synnytystä takana, joista en saa kauhukertomusta kokoon, vaikka tahtoisinkin. :) Eli suosittelen lämpimästi.
  18. K

    Parisuhdeongelmiin miespuolista näkökulmaa kaipaavia?

    Jos mies rakastaa kahta naista, sydän käskee olla toisen kanssa ja järki toisen kanssa, niin kumpaa kehottaisit kuuntelemaan.
  19. K

    Jipii! Lahjoittamistani munasoluista on alkanut raskaus! :D

    Minä menen myös luovuttamaan jahka saan tässä näitä muita asioitani järjestettyä. Olen jo ollut yhteydessä klinikalle kuitenkin. :) Tuli vain pari yllättävää ja harmillista mutkaa matkaan itselleni ja homma siirtyi sen takia, mutta menossa ollaan. :)
  20. K

    Kiinteytyykö nää reidet tästä vai pitäiskö tehdä jotain erityistä asialle?

    No toi pumppi ei oikein muutenkaan oo mun juttu... Se on niin rauhallista, mutta olen käynyt sitten sielläkin. Salilla käyn joskus, mutta sekään ei ole niiiiin mun juttuni. No johan on perhana. Juosta tietty vois....

Yhteistyössä