Kiinteytyykö nää reidet tästä vai pitäiskö tehdä jotain erityistä asialle?

Eli mitat mulla 167cm ja 55kg eli ylipainoa ei ole, ehkä jopa päinvastoin. Tai ainakin sellaista viestiä saan jatkuvasti muilta, että olen liian laiha. Itse olen tyytyväinen oikeastaan muuten mutta reidet on kamalat. Haluan ne kiinteämmiksi.

Olen nyt käynyt erilaisilla tunneilla 4-5tuntia viikossa. Lähinnä pumppia, zumbaa, vatsa-peppu-reisi, combat jne.

Eli nyt kun jatkan tuota niin alkaako reisissäkin tapahtua vai pitäiskö mun nyt jollain tietyllä tavalla panostaa nimenomaan reisiin?
 
"pinni"
Jaa-a, mulla ei ainaakaan tuo pumppi tunnu reisiin juuri vaikuttavan, vaikka teenkin niin isoilla painoilla kuin jaksan. Mutta juoksulenkkeily on ollut tehokasta reisien muokkausta :)
 
"Heh"
Mulla on taas päinvastoin. Ylipainoa löytyy, mutta reidet ja peppu kiinteytyy hurjaa vauhtia kun vähän vaan tekee jotain ylimääräistä. Mun puolesta toi mun maha sais lähteä ja vähän äkkiä.
 
"Nelli"
Mä olen saanut reiteni ja (persukseni) kuntoon juoksulla ja tiukalla salitreenillä (ja tällä en tarkoita mitään pientä nytkyttelyä siinä lähentäjä-loitontaja laitteessa).
 

Yhteistyössä