Hakutulokset

  1. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *tammikuussa*

    Pikainen ilmoitus! Pikkuinen tyttö 2640g syntyi eilen 30.4 klo 15.29. Synnytys kesti vain 2h45min kun vauhtiin päästii. Tyttö pääsi onneksi vierihoitoon heti ja täällä sitä onnen höyryissä ollaan!
  2. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *tammikuussa*

    Pikaviestiä täältä sairaalasta. Eli perjantaista asti olen täällä maannut kun sappivaivat äityivät niin pahoiksi että en pystynyt syömään enää juuri mitään. Vauva tieten jo painoi sen verran ylämahalle että pahensi tilannetta. Maanantaina aloitettiin käynnistys vaikka viikkoja silloin vasta...
  3. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *tammikuussa*

    Heipä hei pitkästä aikaa! Täällä meillä onkin riittänyt draamaa taas vaihteeksi. Kuutisen viikkoa sitten jouduin sairaalaan kovien ylävatsakipujen takia ja syyksi paljastui iso sappikivi ja sappirakon tulehdus. Tulehdusarvot kävivät melko korkealla ja synnytyksen vaaran vuoksi vauva sai...
  4. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *tammikuussa*

    Heipä hei pitkästä aikaa! Siitä onkin tovi kun olen tänne kirjoitellut vaikka aina välillä olenkin käynyt lukemassa muiden kuulumisia. Täällä menee ihan hyvin, mitä nyt endosta johtuvia kiinnikkeitä kinnaa päivä päivältä enemmän. Tämän kyllä tiesin tulevan ja sitä osasin odottaa, mutta eihän...
  5. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Heipähei pitkästä aikaa! Töissä on ollut aika kiireistä ja kotia päästyä on kyllä tyyny ollut ensimmäisenä mielessä... :D Muuten oireet alkaa olla helpottamaan päin, mutta tosiaan väsymys ja nenän tukkoisuus varsinkin iltaisin on kyllä jatkunut edelleen. En tiedä onko tuohon nenän...
  6. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Äh, kauheasti yhdyssanavirheitä... Sori, ei jaksa korjata... :kieh:
  7. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Huh, täällä palattu siis maanantaina saikun jäljiltä töihin. Yllättävän hyvin olen jaksanut eikä kivutkaan ole sen kummemmaksi muuttuneet. Pahoinvointi nostanut taas loppuviikosta päätään ja tähän aikaan on justiinsa kaikkein pahinta. Kerkesin jo tiistaina soittaa neuvolaan ja kysyä...
  8. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Hah, eilinen meni syömisten osalta niin päin persusta ku vain voi! Aamulla bulgarian jugu ja omena. "lounas" pari sämpylää juustolla ja leikkeleellä. lasi maitoa. Ajatuskin makaroonilaatikosta johon olin jo värkit kaupasta hakenut, sai hissin kulkemaan kurkussa. No tästä se...
  9. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Maanantaina oli siis eka neuvola. Minusta aika aikaisin sillä sillon mentiin vasta 6+5... Mutta siis, eihän siellä täytelty kuin papereita ja sain ajan np-ultraan joka on 3.11 jolloin viikkoja on vasta 10+5. Onko mulla jotenki tosi aikasin nää kaikki?! :O Siellä selvis että täälläpäin...
  10. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Heipä hei! Jei, vaihtu kuu eikä eletä enää sitä kuuta ku plussa tuli testiin! :laugh: Tänään oli se ar-ultra ja siellähän oli pieni hani ja sydänkin sykki vimmatusti! :heart: Vastasi täysin viikkoja eli tänään 6+0. Tuosta käynnistä rohkaistuneena varasin ajan neuvolaan jonne menenkin jo...
  11. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Heipä hei! Jospa minäkin kuulumisia välillä laittaisin! Lukenut olen säännöllisesti mutta ei ole tullut kirjoiteltua. Mulla sitten lähti tämä raskaus heti vaikeimman kautta kun jouduin lähteä sunnuntaina päivystykseen erittäin kovien toispuoleisien alavatsakipujen kanssa. Kohdun ulkoista...
  12. H

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Hei! Nostalgia puuskassa päätin minäkin liittyä nyt jo vaikka jo päätin että vasta alkuraskauden ultran jälkeen. Esikoista nimittäin odottelin toukokuun 2010 pinossa :D Taustaa sen verran että hoitoalkuinen raskaus, 2.IVF/ICSI:n eka PAS ja siitä sain plussan jo viime perjaintaina vaikka...
  13. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Lupaavia haamuja monella ja selviä plussiakin tikuissa! Onnea! Itse olen kans testaillut eilen ja tänään noilla david testeillä ja kylläpäs on hailurat viivat edelleen! Lauantaina tein apteekin oman ja siihen ihan selvä viiva tuli ja tämän aamuiseen PC:n liuskaan myös selvä plussa. Edelleen...
  14. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heipä hei! Jonkun aikaa tätä ketjua seuranneena päätin itsekin osallistua! Taustaa sen verran, että luomusti ei mahdollisuutta raskautua. Taustalla paha endo ja IVF/ICSI ainoa vaihtoehto. 2.IVF 1. PAS tehtiin viime perjantaina eli 5.9. 1. IVF:stä syntyi poika 2010 ja yksi alkuraskauden...
  15. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pikaisesti tässä kipujen lomasta eli vuoto alkoi sitten eilen runsastua. Kivut eivät olleet eilen mitenkään erityisen kovia, mutta tänään on mielettömät kivut päällä ja vuoto niagara tasoa.... Olin siis tehnyt testin sillon tiistaina ja ihan selvä nega, joten keskiviikkona sain luvan lopettaa...
  16. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Äh, ei vuotoa edelleenkään! Eihän tässä toki oo mennyt ku reilu vuorokausi ilman lugeja mutta sellanen tunne ja kivut mahassa että niagara olis tulossa.... Pyyhittäessä tulee ruskeaa tuhrua kyllä, mutta siteeseen ei mitään. Minä jo sitä PASsia niin odotan ja kun vuoto ei tule niin joutuu...
  17. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Iltaa! Täällä alkoi sitten tuhrut eilen illalla ja tänään soitin klinikalle ja sain luvan lopettaa luget. En testannut aamulla sillä mihinkäs se tulos siitä olisi muuttunut. Jostain syystä vuoto ei ole vielä runsastunut vaikka tänään on siis luget jäänyt laittamatta. Kivut on kyllä kuvioissa...
  18. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Huomenia! Pikaisesti vain omaa napaa, eli testasin tänä aamuna viimeisen pregchekin ja eipäs ainakaan ole viivanen vahvistunut. Nyt tosin näkyi jo ennen testin kuivumista, mutta hyvin vahvasti näyttää että tuo viiva on vain höyrähtäneen naisihmisen toive/kuvitelma. En raskauteen enää...
  19. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei! Olen taustaillut tässä jo parisen viikkoa tätä ketjua, siitä lähtien kun oma hoito pyörähti käyntiin viime kuun lopulla. Sen verta taustoja, että 2007 todettu erittäin paha endo ja toiveet luomuraskauteen olemattomat. Tuo ennustus on pitänyt hyvin paikkaansa sillä 2006 vuodesta olen...
  20. H

    Visanne- lääke endometrioosin hoitoon kelakorvattavaksi

    Olen juuri aloittanut kyseisen lääkkeen ja tulokset vaikuttavat lupaavilta. Allekirjoitin.

Yhteistyössä