Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Popcorn78, mulla tukilääkituksenä Lugesteronit, 3 x 3 x 100 mg päivässä, aloitus siirtoa seuraavana päivänä. Jatkoin Lugeja sen pienen kolmen päivän tuhruttelun takia aina pp 15 asti.

Mutta tää Lutinus taitaa olla jokin ihan eri lääke? En ole koskaan kuullut siitä aiemmin. Onko vastaava kuin Lugesteron?

Isot pahoittelut negan testanneille mutta ei kannata heittää kirvestä kaivoon liian aikaisin. Joskus se plussa voi näkyä vähän myöhemmin vasta.

Frangipani, paljon onnea plussasta!

Täällä itsellä ei mitään kummempaa, oireita jonkin verran, lähinnä valtava väsymys ja rinnat julmetun kipeät. Myös aika-ajoin lievää huonovointisuutta. Ultra vasta 4.12., vaikea odottaa sinne asti.

Athenais 5+3
 
Athenais, Lugesteronit ja Lutinukset on periaatteessa samaa kamaa - mulla oli myös Luget mutta kaverilla Lutinusta. Ainoa ero, jonka tiedän, on se, että LUGESTERON EI SOVI PÄHKINÄALLERGIKOILLE, eli te joilla reseptit vaihtuvat nyt Lutinuksen valmistusvirheen tm. vuoksi lennossa, huomioikaa tämä. Ainakaan tutun kohdalla reseptin määrännyt lääkärikään ei muistanut huomioida tätä, vaan kaverin piti itse pitää huoli, että sai itselleen sopivaa tuotetta.

On olemassa kuulemma ainakin kolmas vastaava tuote Crinone, joka sopii myös pähkinälle allergisille. Se on sitten taas kuulemma tyyristä (oliks se 15 annosta/90 €) mutta ainakin meillä tuollaiset hilut on vaihtorahoja - tän yrityksen kahdeksan ekan päivän lääkkeet maksoi mulle 1385€ (vaikka tuleehan Kelalata sit puolet takaisin joskus).

Mä täällä piikittelen kolmatta iltaa ja tulen perässä hitaasti mutta varmasti…
 
Kiitos Popcorn tiedosta.

Mulla oli just tota samaa. Mä aion myös vaatia ens siirtoon samat lääkkeet kun ekassa onnistuneessa raskaudessa. Lutinukset Lugesteroniin ja Metforemit tueksi, kun mulla toi PCOS. Yritin jo viime kerralla vaatia. Pitääkö mun raivota että saan tahtoni läpi. Luget oli vielä halvempiakin..

Huomenna veritesti. Saispa tulokset samana päivänä, että vois lopettaa Lugejen käytön ja vuoto alkaisi.

Melinda pp12
 
Athenais: Joo, toi Lutinus on vastaava kuin Luget. Ne mulla viimeksi oli käytössä, nyt jostain syystä piti vaihtaa Lutinukseen, joka on vielä kaiken lisäksi 2 kertaa kalliimpaa kuin Luget... Ihanaa kun sun raskaus etenee. Ja pian pääset ekaan ultraan! <3

Aleksa: niinpä, en ymmärrä miksi mulle piti vaihtaa Lutinukset, kun en ole allerginen pähkinöille.... Miksi saat Kela-korvaukset vasta jälkeen?

Melinda: Missä sä olitkaan hoidoissa? Raivotaanko molemmat kohta Naikkarilla? ;)

Mä sain vaihdettua lääkkeet Lugeihin, vaikka vaikeaa meinas olla. Nyt mietin, että kai se annostus on sit sama kuin Lutinuksissa eli 3*100g. Vai pitäisköhän ottaa edellishoitojen mukaisesti 2*300g? Ei kai se pahaakaan tee tän vajeen jälkeen... Huomenna soitan lisäohjeita klinikalta.
 
Tää on kyllä ihan raastavaa. Välillä on menkkakipuja, mut enimmäkseen semmonen olo et menkat ei ois ees alkamassa. Mut toisaalta ihan miniminimäärä vaaleanpunaista valkovuotoa havaittu, ja sehän ei oo ennenkään hyvää tiennyt. Muuten oisin jo ihan toiveikas, jos ei ois noi Terolutit uutena lääkkeenä sotkemassa mun tuntemuksia. Voi kun tajuisin vaan luovuttaa, niin ei tuntuis epäonnistuminen niin pahalta.
 
Voi Ciram, pahalta se tuntuu joka tapauksessa. Eletään niin samoja päiviä, että i feel you!

Popcon Naikkarilla ollaan! Mä kysyn ensin nätisti ja sit kiukuttelen ja vetoan mielenterveyteen jos en saa niitä lääkkeitä mitä haluan :D Toivottavasti sulla ei vielä ole peli menetetty tän siirron suhteen. Sait kuitenkin aikaisessa vaiheessa Luget. Saitko helposti Luget apteekista?

Mulla annostus on 3x200mg päivässä. Lääkäri katto 2 vuotta vanhasta reseptistä.
 
Popcorn, kun vasta aloitettiin tän vuoden eka hoito, niin ei ollut siis lääkekatto vielä tullut täyteen. Noistahan se nyt sit meni ja reilusti. Kelalta kestää kuulemma hetki reagoida kun saavat apteekista tiedon mun ostoksista, ja sit saan sen lääkekattopaperin ja palautuksena tuosta summasta lääkekaton yli menevät rahat.

En mä edellisenkään hoidon aikana itse Kelalta lääkkeistä mitään hakenut, kun en silloin mistään lääkekatosta edes tiennyt. Kunhan ostelin kalliita lääkkeitä ja yks päivä posti toi Kelalta sen ihanan kirjeen, jossa luki, että siitä eteenpäin kaikki maksaa sen 1,5 €.

Onko teillä muuten muilla kokemusta tuosta DHEA:sta, emo- tai äitihormonista? Tämä on ainoita uusia aineita mitä mulle nyt määrättiin. Sillehän on oma ketjunsa tuolla myös… Meinaan tää unettomuus, josta muut tuolla DHEA-ketjussa valittavat, alkaa käydä vähän rasittavaksi. Kymmeneltä sänkyyn kuten aina, lakanoissa pyörimistä aamukahteen asti, reippaana aamulla tekemään 13 tunnin työpäivää 1,5-vuotiaan kanssa…
 
Maanantaihuomenta arvon leidit!

Täällä on ollut viikonloppuna kunnon huisketta! Ihana lukea teidän juuri plussannaiden fiiliksistä. Onneksi näitä hyviä uutisia tulee nyt useampiakin, se kun antaa meille kaikille toivoa =)

Melinda, mitkä fiilikset sulla on? Oletko tehnyt nyt vielä testiä, kun "vaadittu" aika on mennyt? Onko vuoto pysynyt poissa?

Ciram, tylsä homma! Tsemppiä kovasti työpäivään. On kyllä p...t fiilikset aloittaa uusi työviikko :hug:

Aleksa2, minuakin kiinnostaisi tuo DHEA. Osasitko sinä itse sitä pyytää? Miten kauan sitä pitää syödä? Mulla unettomuutta aiheuttaa kortisoni, jota syö kehuhkoputkentulehdukseen, ja se on ärsyttävää. Kortisoniakin käytetään kiinnittymisen edistämiseen, joten yritän ajatella, että jos tässä pari viikkoa tuleekin valvottua, niin toivottavasti siitä on hyötyä myös tällä rintamalla.

Mulla on aina ollut Lugesteronit käytössä ja juuri tähän hoitoon toivoin saavani sen Lutiniuksen, koska olen kai vähän pähkinälle allerginen. Noh, nyt se ei siis onnistu, jos kerta koko lääkesatsi on vedetty markkinoilta. Ihanko lääkefirma pääsee näin vain kuin koira veräjästä siitä, että ihmiset ovat tumpanneet itseensä hormonia, joka niiden viallisen lääkkeen vuoksi osottautuu turhaksi. Outoa. Itse saattaisin kyllä ottaa yhteyttä lääkefirmaan, ja vaatia ainakin selvitystä siitä, mikä vaikutus viallisella lääkkeellä on kokonaishoidossa ollut... Vitsi, meikällä on täällä varmaan ihan huippuhelpon henkilön maine, kun vaan riitelen lääkärin kanssa ja usutan muitakin kiusaamaan lääkefirmoja. Vanha koira ei pääse karvoistaan, kun päivät töissä lukee pilkkuja, niin sitä tulee näemmä harrastettua vapaa-ajallakin. :D

Tänneppä ei edelleenkään mitään ihmeellistä. Keskiviikkona on se 0-ultra, jossa nähdään onko Synarela sitten vaikuttanut. Ainut oire on ärsytys, ja tuntuu, että sekin on nykyään jo ihan normaali olotila. Katsoin edellisen hoidon lääkitystä, ja silloin minulla oli Puregonin rinnalla myös Orgalutran (3 pv), mutta nyt siitä ei ole mitään mainintaa. Osaako kukaan kertoa, mitä lisää tuo Orgalutran hoitoihin tuo? Eli pitäisikö vielä osata pyytää sitäkin? Sen lisäksi, että pyydän DHEA:n, kortisonin, limakalvon raapsutuksen sekä sen Gonapeptylin - vai mikä se nyt oli - onpas leppoisa lääkärikäynti tulossa :LOL:

-Briitta, kp 4
 
Ciramille pahoittelut negasta :( Kyllä se joka kerta vain on yhtä iso isku.

Millon Aleksalla on eka ultra?

Joko Joseliini testasit uudestaan?

Lutinukset taitaa olla uudempi ja käyttäjäystävällisempi lääke. Monella ilmeisesti valuu ja ärsyttää limakalvoja vähemmän. Voi olla, että siksi jotkut klinikat on siirtyneet siihen. Mullakin tuli mieleen, että saakohan tosta jotain korvauksia, jos hoito epäonnistuu ja on käyttänyt Lutinusta? Ainakin yksityisellä puolella rahanmenetys olisi valtava noin pienen jutun takia.

Briitta: Orgalutran on jarrulääke, eli estää munasolun liian aikaisen irtoamisen. Meidän klinikalla sitä taidetaan käyttää kaikissa IVF-hoidoissa, mutta tehdään hoitoja vissiin jossain ilmankin sitä.

Mitäs Tiikulle kuuluu?

Kivut palasi eilen ja puoli päivää meni tuskaisena pyöriessä. Sitten taas helpottivat illaksi. Tänään alkoi sellaiset lievemmät menkkakivut, mitkä mulla kuuluu yleensäkin loppukiertoon. Että ota tästä nyt sitten selvää :O Jos jotain oon oppinut edellisistä hoidoista niin sen, että mun kohdalla mitään oireita on turha kuulostella, kun hormonit sekottaa kropan. Lugeista tulee kuvotusta ja menkkakipuja ja nyt vielä uutena toi Gonapeptyl. Ei auta kuin odottaa testipäivää.

Neitoperho, pp5
 
Viimeksi muokattu:
Huh, täällähän on paljon tapahtunut viikonloppuna. Kyllä pelästyin kuin luin tuosta Lutinuksesta... mut sit muistin mulla olikin Lugesteronit. Taitaa mulla olla oikein hevoskuuri kun on 200mgx2 aamuin ja sama satsi illoin eli yht.800mg. Onko muilla noin kovaa tukilääkitystä? Mulla ei viimeksi ollu ihan noin paljoo. Ärsyttäviä noin Luget kyllä on laittaa ja ne valuukin tosi inhottavasti :(

Ciramille ja Melindalle haleja! Jospa se vielä muuttuis plussaksi.

Mulla piti viimeistään alkaa eilen menkat ja ne ei alkanu. Ainostaan siteeseen tuli ihan pienen pientä ruskehtavaa tahraa eilen. Ajattelin eilen et peli on menetetty. Tänään testasin en herkällä testillä aamulla negan :( Kuitenkin parin tunnin kuluttua kun olin heittämässä testiä roskiin siinä näkyi kun oikein tarkkaa (suurin piirtein suurennuslasilla piti katsoa) haamujen haamujen haamujen haamu. En kovasti elättele toivoa, mutta pienen pieni toivo vielä elää, jospa se muuttuis vielä plussaksi. Virallinen testipäivä on vasta torstaina eli kolme päivää aikaa... Pientä menkka juolintaa on silloin tällöin mahassa, mut ne pahat endo kivut onneks poissa.

Joseliini pp11
 
Ciram, pahoittelut negasta! Aina yhtä syvältä!
Melinda, mites veritesti?
Voi Joseliini, oispa hienoo jospa to ois vahva viiva!
Mä tein viikonloppuna digitestin, eka ei toiminut, joten valitellen apteekkiin ja saatiin uusi testi. Raskaana 2-3, eli matalasta hcg:stä huolimatta homma taitaa edetä. Jokaisena päivänä tullut tuhrua, joten varovainen into vasta päällä. Flunssa vaivaa ja pelkään yskiväni alkion irti. Tooooosi kivaa... Ei muutes vielkään mitään oireita...
 
Ciram: voi harmi, jaksamista sinne. :hug:

Joseliini: odottelet vaan rauhassa torstaihin, kyllä se vielä noi plussaksi muuttua! Plussajuna odottaa meitä!

Aleksa: no niin tietty. On se muuten mahtava juttu, että Suomessa on sellainen kuin lääkekatto, tulee sentään jotain helpotusta, kun ei nää hoidot mitään halpoja ole... Muakin kiinnostaa toi DHEA, miksi sitä siis määrättiin sulle? Pitää varmaankin käydä lukemassa tota ketjua aiheesta.

Melinda
: soitin Naikkarille ja ensin ne sanoi, että voin käyttää ostamani paketin Lutinuksia, että ei niissä niin suurta vikaa ole. Heidän tietojen mukaan progesteronitasot lääkkeissä on ihan tarvittavat. Ja että Suomeen ei ole tullut sitä viallista erää. Mistä hitosta ne sen tietää! YA:n mukaan asia on ihan toinen, että ne kaksi erää ovat viallisia. No sit kerroin että olin jo käynyt vaihtamassa ne Lugeihin, mikä kuulemma on ihan hyvä juttu. Ja annostus sama kuin sulla. Onneksi otin oma-aloitteisesti jo eilen 200mg ja tänä aamuna saman. Jos tässä olis johonkin yhteydessä ja vaatis korvauksia, niin voipi olla että vetoavat tähän. Että ei voida todistaa etteikö ne meidän ottamat lääkkeet olisi siltikin sisältäneet progea. Huh huh. Tulehan kertomaan verikokeen tulokset!

Neitoperho: Voi harmi, kun kivut taas alkoivat. Ihan omituista. Tsemppiä piinailuun!

Smirg
: ihanaa! Onko sulla muuten vielä Luget käytössä, kun on tota tuhruttelua?

ON: vihdoinkin jotain oireita, alkoivat jo eilen. Rinnoissa tuntuu vähän omituiselta ja masussa menkkamaisia kipuja. Taitaa Luget toimia... Tänään menen vyöhyketerapiaan, jos se vaikka vähän rentouttais. Jaksais vielä piinailla perjantaihin. Tai ehkä mä testaan jo to. Silloin olis pp10.

Popcorn, pp7
 
Hei!

Olen taustaillut tässä jo parisen viikkoa tätä ketjua, siitä lähtien kun oma hoito pyörähti käyntiin viime kuun lopulla.

Sen verta taustoja, että 2007 todettu erittäin paha endo ja toiveet luomuraskauteen olemattomat. Tuo ennustus on pitänyt hyvin paikkaansa sillä 2006 vuodesta olen ollut ilman ehkäisyä eikä yhden yhtä luomu raskautta. Esikoinen sai alkunsa 1. IVF 2. PAS ja poju syntyi 2010. 1.IVF vika (muistaakseni viides) PAS toi myös plussan mutta meni kesken het alkuunsa.

Tuoresiirto minulle on tehty viimeksi 2008 joten en todellakaan muista/tiedä milloin plussan pitäisi näkyä! PASseista plussa on kyllä näkynyt hyvissä ajoin, mutta ymmärtääkseni tuoresiirrossa plussan näkyminen voi viedä pidempään. Liekö toiveajattelua. Tässä siirrossa olen aloittanut testaamisen ihan liian aikaisin ja tiedän sen itsekin. Mulla on tänään pp11 ja tein vihapäissäni testin puolenpäivän aikoihin ja pissa oli ollut rakossa n. 1,5 tuntia. Testiajalla ei oikeastaan mitään näkynyt mutta kun menin parin tunnin päästä katsomaan joko vuoto on alkanut niin testissä näkyi erittäin hailea, kuten Joseliini asian ilmaisi, melkein suurennuslasia vaativa viiva. Saattaa ihan hyvin olla viivanpaikka, mutta mielestäni siinä oli aavistus väriä. Jotenkin vain tuntuu että pp11 pitäisi jo jotain selvempää näkyä, jopa päiväpissistä. Silti, näinä vuosina kun on noita testejä tullut tiirattua niin empä ole viivanpaikkaa saati haamua ikinä nähnyt noissa pregchekin testeissä, eli JOTAIN on ainakin yrittänyt tapahtua.
Jäätävät kuukautiskivut alkoivat tänään, enteilevät siis vuotoa. Vielä ei mitään näy, ei edes pienen pientä tippaa, mutta mulla luget yleensä pitäneet vuodon pois vaikken raskaana ole ollutkaan. Arvonkin nyt että mitä tehdä näiden kipujen kanssa, minulle on panacodit määrätty kuukautiskipuihin (muiden kipulääkkeiden kaveriksi) mutta en millään haluaisi niitä aloittaa ennen virallista testipäivää joka on vasta perjantai! Pelkään kuitenkin kivun menevän liian pitkälle joka minun tapauksessani tietää ensiapukeikkaa ja oxynorm -piikkiä kankkuun. EI KIITOS!

Tämä oli nyt kovin omanapainen viesti kun tuntuu että pää hajoaa perjantaita odotellessa! Kuitenkin kovasti tahdon onnitella plussan saaneita!!! Ja negan testanneille/vuodon yllättämille oikein lämpimät halaukset tahdon virtuaalisesti lähettää.


Haave, pp11
 
Popcorn, mä sain lopettaa Lutinukset heti kun plussasin... Esikon kanssa oli sama. Heh, nää on niin hassuja nää eri käytännöt! Mulla ei keltarauhashormoonii oo tutkittu tarkemmin, mutt väittävät, ett sen pitäs toimii normaalisti. Mulla passeissa alkoi menkat lutinuksista huolimatta.
 
Popcorn: Ihanaa, kun olet ollut noin aktiivinen! Mä hetken mietin tänään sinne soittamista, mutta yleensä on jäänyt vain paha mieli hoitajan kanssa puhuttuani. Noiden vastausten perusteella olisi jäänyt nytkin. Ihmettelen vaan jos Lutinus on joka apteekista loppu ja virheellinen tuote-erä pyydetty palauttamaan, niin miten niin Suomeen ei ole tullut virheellistä erää? Mistä sen tosiaan voisi todistaa, että juuri progesteronin vähyys, olisi pilannut kiinnittymisen? Pakko se kai on vaan omaa kroppaa syyttää, vaikka helpompi olisi syyttää ketä muuta tahansa :´(

Täällä on paljon puhuttu noista menkkajuilinnoista.. Musta tuntuu, että niitä on ollu joka päivä siirron jälkeen. Pahimmat kivut olivat pp7&8 ja pp8 testasinkin sen haalean plussan joka sitten hävisi. Noina päivinä oli myös pientä tuhrua. Kuuluisiko sen kiinnittymisen sattua?

Eilen enkä tänään ole enää testaillut, kun tuntuisi vain rahan haaskaukselta. Aamulla kävin verikokeessa klo 7.30 ja nyt odotellaan, että joku minulle soittaisi tuloksista. Tänään ollut myös pienoista tuhrua, mutta vuoto ei ole alkanut. Mä en tiedä edes koska sen kuuluisi alkaa. Mitäs jos ovulaatiota ei ole tapahtunut tässä kierrossa? Vai pitäisikö sen alkaa heti kun keltarauhashormoni (lääke) lopetetaan?

Eikai nämä huolet lopu edes plussan jälkeen. Pitää odottaa ensimmäiseen alkuraskaudenultraan näkyykö sydämen syke, sitten seuraavaan onko niskaturvotus ym.ym.ym. On kyllä ihme ettei olla jo lataamolla :D

Smirg: Pidä alkiosta tiukasti kiinni! Raskaus näyttää hienosti jatkuvan :)

Joseliini&Haave: Mä niin toivon, että teillä tuo viiva vahvistuisi päivä päivältä! Lisää ihmisiä plussajunaan, mä tuun sit seuraavalla!

Ciram: Mä tiedän miltä susta tuntuu :mad: Taas on saanu hetken toivoa ja sit tuntuu että olis lyöty maahan. Ei tästä tunteesta pääse muuten yli kun seuraava hoitoa aloittaessa. Pieni toivehan vielä elää viralliseen testipäivään asti, mut kyllä sitä ite tietää missä vaiheessa se olis pitäny testissä näkyä.

Koskakohan ne yleensä niistä verikokeen tuloksista soittelee? Mä en kestä jos pitää vielä venaa huomiseen ja tunkea Lugeja turhaan.

Melinda pp13
 
No nytpä se puhelu sitten tuli. Arvo oli 13,8 ja viikon päästä pitäisi mennä uuteen veritestiin. Mä en kestä! Mä en oo raskaana ja piste. Eiks tätä mun piinaamista vois jo lopettaa? Ja Lugejakaan en saa vielä lopettaa eli vuotokaan ei ala, enkä voi alkaa miettimään seuraavaa siirtoa. V***U!
 
Sieltähän se putosi just tänään luukusta, Kelan taikakirje! Tästä eteenpäin siis ei tarvi Visaa loppujen lääkkeitten ostoon.

Briitta ja Popcorn, mulle lätkäistiin ihan pyytämättä toi DHEA. Setä lääkäri sanoi, että Yhdysvalloissa sitä määrätään nykyisin tällaisissa hoidoissa automaattisesti. Kutsui sitä tämän hetken muotilääkkeeksi. Setä selitti että se olisi jotain kehon omien hormonien rakennusainetta, ja kyllä siihen malliin on hikoiluttanutkin, että hormonitoiminta on tapissaan varmasti… Pitempään sitä olisi pitänyt syödä kuin mitä nyt ehdin, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että tämä parikin viikkoa on hyvä.

Niin ja Neitoperho tuosta Orgalutranista jo kertoikin… Mulla se on myös mukana cocktailissa. Kahdessa ekassa (nega)ivf:ssä sitä ei tainnut olla, mulla onnistuneella kerralla oli.

Neitoperho, mulla on 0-ultra ylihuomenna keskiviikkona. Silloin nähdään onko munikset ampaisseet kasvuun… Eli Briitan kanssa mennään näköjään täsmälleen samoissa päivissä. Kiva saada piiniskaveri!

Joseliini, mulla oli sama hevosenannostus ällö-Lugeja kuin sullakin, ja ihan tolkuttoman pitkän ajan vielä testin jälkeenkin, en tosin muista minne viikoille… Negakerroilla vuoto alkoi aina niistä huolimatta, jolloin lopetin ne oma-aloitteisesti, vaikkei olis saanut.

Tervetuloa mukaan, Haave! Tänne vaan tilittämään, sitä varten täällä ollaan. Mulla oli ihan selviä menkkakipuja kun plussasinkin, kaikki on mahdollista.

Briitta muuten, miten sulla menee toi aikataulutus… Meinaan jos mulla menee tämä hoito ihan samalla kaavalla kuin edelliskerralla, josta männävuonna plussasin, mulla sattuis punktio itsenäisyyspäivälle. Jolloin mitään ei tietenkään tehdä. Eli pitäis joko punktoida päivää aikaisemmin ja viljellä alkioita neljä päivää (Felicitaksen normaalin kolmen sijasta), tai sitten jotenkin mystisesti venyttää punktiota kahdella vuorokaudella eteenpäin.

Eiks kellään ole Pregnyl-tukea siirron jälkeiseksi ajaksi? Saankohan mäkin tällä kertaa sen sijaan sen Gonapeptylin? Ei olis niin pitkä piinis taas, kun se Pregnyl voi antaa sen valeplussan… Meidän potilas-lääkäri -suhde ei oikein ole sellainen, että mä rupeaisin sedältä mitään vaatimaan, mutta voin ehkä kysäistä tuosta Gonapeptylistä, että miksi Pregnyl, miksei sitä.

ON: Olin tänään toisen kerran akupunktiossa. Vähän huvitti, kun viikko sitten ekalla kerralla akupunkteeraaja kysyi aluksi, että enhän mä pelkää pistämistä… ;) Pelkästään viimeisessä, plussanneessa hoidossa injektoin itseeni 34 erilaista ruisketta, parhaillaan kolmea erilaista per ilta. Ei kai se akupunktio ota jos ei annakaan, katsotaan nyt tämäkin kortti. Tuttu sai akupunktiosta huimaa potkua munissaaliiseensa, ja käyn samalla hoitajalla kuin se.
 
Voi hitto nyt tätä vuotoa. Lähinnä rusehtavaa valkovuotoa, tippa verta silloin tällöin. Ihan koko ajan on menkkakipuja. Aamulla otin Panadolia niihin. Tissioireet ovat kadonneet, ja testit siis negaa. Tämä oli aivan varmasti tässä. Just tämmöistä on ollut yksi päivä ennen vuotoa edellisissäkin hoidoissa. Näitä kipuja on nyt ollut jo lauantaista lähtien, voiko olla et noi terot ja luget yhdessä pitäis vuodon poissa? Mä tuun hulluks jos pitää menkkakipuja ja menkkaoloa kestää torstaihin asti, ihan turhaan!
 
kamala, mikä suhina täällä käy! Hoidin vkl räkäistä lastani enkä ehtinyt tänne, ja jo tipuin junasta ;-)

Karseeta että tommoinen lääkesäätö tässä vielä! Kuinkahan kauan on ollu virheellistä tuotetta kaupan?

Neitoperho kurjaa että sulla on tommosia outoja kipuja :hug: ihan kuin tässä hoitorumbassakin ei olisi tarpeeksi stressiä, niin pitää vielä kipuillakin.
Melinda tosi kurjaa ettei tärpännyt. Tänne toivoisi kaikille niin kovasti plussia!

Gonapeptyl pistetty sunnuntaina. Ei mitään oireita, paitsi närästää. Närästys voi johtua kyllä unenpuutteesta.. ei ainakaan tässä vaiheessa pitäisi olla sellaista raskausoiretta. Merkittäviä tissioireitakin on yleensä joka kierrossa, mutta nyt ei mitään. Ei niin mitään. Ihan outoa. Olenkohan tullut immuuniksi näille kaikille hormoneille... Tosin v..tuttaa :mad: julmetusti, joten se nyt on ainakin hormonioire, ei mua yleensä muuten :p

Tiiku13 pp4
 
Onpa ihanan aktiivista täällä!
Voi Melinda mitä piinaa sulla on! Just tuollainen HcG josta ei ota mitään selkoa..paitsi jos se siitä johki ampaisee vielä..ainakin alkio on kiinnittynyt mutta onko sitten nuivahtanut. Hirveetä nyt sitte odottaa vastausta.
 
Tervetuloa Haave! Sulla ja Ciramilla sekä mulla on IHAN SAMAT oireet. Kaikilla menossa pp11, menkkajuilinnat (joita on ollut siirrosta asti) sekä tiputtelua. Mullakin juilinnat on yltyny tänään sekä rusehtavaa tiputtelua tulee sillon tällöin. Tosin sitä on ollu nyt kaks päivää eikä mulla ennen menkkoja tällaista oo....
On tää kyl NIIIIN pyllystä! Ärsyttää! Niin voin kuvitella teijän olot. Tsemppihalit molemmille <3
 

Yhteistyössä