Sieltähän se putosi just tänään luukusta, Kelan taikakirje! Tästä eteenpäin siis ei tarvi Visaa loppujen lääkkeitten ostoon.
Briitta ja Popcorn, mulle lätkäistiin ihan pyytämättä toi DHEA. Setä lääkäri sanoi, että Yhdysvalloissa sitä määrätään nykyisin tällaisissa hoidoissa automaattisesti. Kutsui sitä tämän hetken muotilääkkeeksi. Setä selitti että se olisi jotain kehon omien hormonien rakennusainetta, ja kyllä siihen malliin on hikoiluttanutkin, että hormonitoiminta on tapissaan varmasti
Pitempään sitä olisi pitänyt syödä kuin mitä nyt ehdin, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että tämä parikin viikkoa on hyvä.
Niin ja Neitoperho tuosta Orgalutranista jo kertoikin
Mulla se on myös mukana cocktailissa. Kahdessa ekassa (nega)ivf:ssä sitä ei tainnut olla, mulla onnistuneella kerralla oli.
Neitoperho, mulla on 0-ultra ylihuomenna keskiviikkona. Silloin nähdään onko munikset ampaisseet kasvuun
Eli Briitan kanssa mennään näköjään täsmälleen samoissa päivissä. Kiva saada piiniskaveri!
Joseliini, mulla oli sama hevosenannostus ällö-Lugeja kuin sullakin, ja ihan tolkuttoman pitkän ajan vielä testin jälkeenkin, en tosin muista minne viikoille
Negakerroilla vuoto alkoi aina niistä huolimatta, jolloin lopetin ne oma-aloitteisesti, vaikkei olis saanut.
Tervetuloa mukaan,
Haave! Tänne vaan tilittämään, sitä varten täällä ollaan. Mulla oli ihan selviä menkkakipuja kun plussasinkin, kaikki on mahdollista.
Briitta muuten, miten sulla menee toi aikataulutus
Meinaan jos mulla menee tämä hoito ihan samalla kaavalla kuin edelliskerralla, josta männävuonna plussasin, mulla sattuis punktio itsenäisyyspäivälle. Jolloin mitään ei tietenkään tehdä. Eli pitäis joko punktoida päivää aikaisemmin ja viljellä alkioita neljä päivää (Felicitaksen normaalin kolmen sijasta), tai sitten jotenkin mystisesti venyttää punktiota kahdella vuorokaudella eteenpäin.
Eiks kellään ole Pregnyl-tukea siirron jälkeiseksi ajaksi? Saankohan mäkin tällä kertaa sen sijaan sen Gonapeptylin? Ei olis niin pitkä piinis taas, kun se Pregnyl voi antaa sen valeplussan
Meidän potilas-lääkäri -suhde ei oikein ole sellainen, että mä rupeaisin sedältä mitään vaatimaan, mutta voin ehkä kysäistä tuosta Gonapeptylistä, että miksi Pregnyl, miksei sitä.
ON: Olin tänään toisen kerran akupunktiossa. Vähän huvitti, kun viikko sitten ekalla kerralla akupunkteeraaja kysyi aluksi, että enhän mä pelkää pistämistä
Pelkästään viimeisessä, plussanneessa hoidossa injektoin itseeni 34 erilaista ruisketta, parhaillaan kolmea erilaista per ilta. Ei kai se akupunktio ota jos ei annakaan, katsotaan nyt tämäkin kortti. Tuttu sai akupunktiosta huimaa potkua munissaaliiseensa, ja käyn samalla hoitajalla kuin se.