Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Hei Nuppuska, pahoittelen hiljaisuuttani. Elämä on vaan ollut jotenkin ylikiireistä, ja olen ollut vähän kypsä tähän kaikkeen... siis hoitoihin. Onneksi tiedän ettei enempää tarvitse tässä porukassa avatuta, kun kaikilla pitkät hoidot taustalla ja jokaisella tunteet heitellleet... Pari kiertoa meillä meni ohi niin ettei ovis tullut sopivaan aikaan, nyt vihdoin ensi viikolla olisi siirto. Oliko teidän siirto jo?
 
Moi!
Täällä yksi toista lasta toivova pariskunta.Mulla 10v tytär(olen eronnut tytön isästä jo 9 vuotta sitten)-ja nykyisen kumppanin kanssa lasta yritetty kohta 4 vuotta.Ongelma on mun munasarjojen toiminnan hiipuminen,ja huono vaste stimulaatioihin.Ikää on allekirjoittaneella 38 ja miehellä 35.Melkoinen pettymys ja rankka koulu ollut tämä lapsettomuus(Sekundäärinen)ollut mulle varsinkin.

Kun aikoinani rupesin odottamaan tyttöä,tärppäisi 2kk:ssa e-pillereiden lopetuksen jälkeen.Lisäksi taustalla kohtukuolema vuonna 2000 viikoilla 28+2 ja myöhäinen keskenmeno vuonna 2002 viikot 19+2.Ekaan ei löydetty koskaan syytä,toisen aiheutti virtsatietulehdus,joka levisi kohdunkaulaan ja aiheutti lapsiveden menon viikolla 19+1
Tytön saamisen jälkeen en ole raskautunut.Avustettuja yrityksiä 4 inseminaatiota ja 2 IVF.2 alkionsiirtoa tehty,ja munasarjat vastasi hyvinkin nihkeästi hormoonihoitohin.Pari hassua munasolua,jotka kuitenkin lähti jakautumaan,ja siirto pystyttiin tekemään molemmilla kerroilla.
Pakkaseen ei jäänyt mitään.
Nyt tosiaan tammikuussa menossa Praga Medikaan,lahja-alkioiden hakuun.
 
Ja siellä olivat konsultaatiossa sitä mieltä,että muhun siirrettäisiin 2 alkioita!Miestä hiukan hirvittää.Ja muakin,et jos tärppääkin molemmat,miten jaksan kaksosraskauden..
Kun ikää on.Perusterve olen kuitenkin.Painoa voisi olla 7-10kg vähemmän,niin ois normaalipainossa.Tosin tyttöä odottaessa ylipainoa oli +50kg!
Ja laihdutin päälle puolessa vuodessa ton 40kg,kun tyttö oli 5-vuotias.Kukaan ei ole puhunut äkillisen laihtumisen vaikutuksesta hedelmällisyyteen..
Yleensä kait ylipainoa pitäisi saada pois,jo ennen lapsettomuushoitojen alkua.
 
Hei kaikki,

Tsemmpiä @reason, mikä vuodon tilanne? Joskushan tiputtelu ja jopa vuotokin ovat harmittomia, peukut pystyssä täällä!

Minäkin mietin jo tämän kakkosen kanssa miten jaksan, @Kohuke78, saman ikäinen kun olen kanssasi. Kahta en ainakaan minä edes uskaltaisi siirtää. Toivottavasi lahjasoluhoito tuo teille toivotun tuloksen.

Minulle tuli tämän 1. PAS:n verikoetulos takaisin maanantaina, hCG on mukavasti noussut, 454. Tein toki itse kotitestin ja jo viime to näkyi haamu, eli jo 6 päivää (5. päivän ikäisen alkion) siirron jälkeen.

Mitä kuuluu @nuppuska, tule päivittelemään, toivottavasti mennään synkassa :)
 
Mahtavaa @Pingu78 ! Paljon onnea!

Mulla oli ekassakin raskaudessa runsasta vuotoa rv9-14. Kohtuun oli tullut hematooma joka sieltä vuoteli välillä runsaastikkin. Syytä sen muodostumiselle ei tiedetty.

Nyt myös vuodon syynä iso hematooma kohdussa. Enää vuoto ei ole niin runsasta, Caprilon on hillinnyt sitä. Toki sitäkään ei saa käyttää kuin 3pv putkeen. Täällä mennään päivä kerrallaan ja toivotaan parasta.
 
Moikka, onkohan tämä ketju enää aktiivinen?
Meillä yksi lapsi syntynyt 02/16. Takana selittämätön lapsettomuus ja hän saanut alkunsa Clomifen + Lugesteronin avulla.
Sisarusta olemme toivoneet jo tovin mutta mitään ei ala kuulua. Lääkärilläkin kävin ja ilmeisesti kaikki tutkimukset halutaan tehdä uusiksi. Olisin niin toivonut, että olin saanut Clomi-kuurin ja olisimme yrittäneet sen avulla nyt ihan ensiksi, koska toimi viime kerrallakin.
Ahdistaa ajatellakin kun kiertoja menee hukkaan ja mahdollinen ikäero (jos nyt ikinä toista tulemme ylipäätään saamaan) vain kasvaa. Vauvakuume vain on niin kova ja olisin toivonut pientä ikäeroa. :cry:
 

Yhteistyössä