Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Heippa :)
Minäkin halusin kerhoilemaan! Meillä on 2010 syntynyt ihana tyttö joka sai alkunsa 5 vuoden lapsettomuushoitojen ns. "viimeisessä" IVF:ssä. Sen jälkeen olisimme luovuttaneet jos onnie ei olisi ollut myötä.
Nyt olisi aika palata sorvin ääreen ja tammikuussa pitäisi alkaa pistokset! JÄNNITTÄÄ :-D
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Moikka kaikille. Meillä mielenpäällä ja ajatuksissa myös pikku kakkosen saaminen. Taas elämä tuntui osaksi romahtavan kun menkat taas alkoivat. Olisikohan voimia lähteä taas hoitoihin ja kestämään pettymyksiä? Eli vertaistukea vailla täällä yhden ivf-tytön äiti. ?

Mikä tämä kerho on ja onko mahdollista päästä mukaan? :)
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini ja Hippu*
Kutsuin sinut mukaan Nanssu

Minulle voi laittaa yksäriä, jos haluaa kerhoon mukaan tai sitten pistää pyynnön suoraan tuolla kerhot-sivulla.
Tai vaihtoehtoisesti kirjata toive tänne (mutta näköjään en aina muista käydä tarkistamassa)
 
Hei!

Tiedän että varmemman vastauksen saisin klinikaltamme mutta kun tämä ajatus on vasta muhimassa mun omassa päässä (mies ei ole vielä innostunut) niin ajattelin kysäistä täältä jos joku tietäis.

Meillä on siis icsi tyttö syntynyt pari viikkoa sitten mutta toinen lapsi alkaa jo kummitella jo ihan senkin takia että miehelläni alkaa tulla ikä vastaan. Hoitoihin jouduttiin miehen hitaiden/epämuodostuneiden siittiöiden takia. Mulla oli kaikki kunnossa ja ekasta tuoresiirrosta raskaus lähtikin käyntiin. Raskaus ja synnytys meni hienosti, paitsi että kohtuun jäi kalvoja ja jouduin lääkkeelliseen tyhjennykseen ja tällä viikolla selviää pitääkö mennä vielä kaavintaan. Kysymykseni kuuluukin, jos saan ukko-kullan innostumaan toisesta lapsesta, kuinka nopeasti PAS on mahdollista? Onko siinä jokin aikaraja edelliseen synnytykseen? Vaikuttaako tuo mahdollinen kaavinta asiaan jotenkin? Pitääkö imetys olla lopetettu? Pitääkö menkkojen tulla tietyn kierron verran? Hoidoissa oltiin yksityisellä ja meillä on 4 pakkasessa odottamassa.

Kiitos jos joku jaksaisi vastata asiallisesti!
 
Mulla kaksi ICSI poikaa toinen tuore toinen PAS. Syntyneet hyvin täsmällisesti 39+4 ja 39+3.

Mulla imetyksen lopettaminen vasta aloitti kierron muutama kuukausi myöhemmin. Mun mielestä piti olla ainakin yhdet menkat jonka jälkeen päästiin suunnittelemaan siirtoa. Kannattaa tarkastaa mikä käytäntö teidän klinikalla, mutta uskoisin että hormonitoiminta pitäisi olla ns. normalisoitunut.
 
  • Tykkää
Reactions: astrea
Kiitos Melinda vastauksesta! Juttelin asiasta klinikan kanssa kun ilmoitin hoidon tuloksesta, että terve tyttö tuli. :) Olet ihan oikeassa hormonitoimintojen pitää olla normalisoituneet ja imetyksen loppunut.

Mulla maidontulo heikentynyt reilusti ristiäis/hääjuhlan järjestämisen vuoksi ja en imetä välttämättä edes joka päivä. :( ja tästä syystä myös mun menkat on jo alkanut. Nyt jännään tuleeko toiset ajallaan vai olisko sittenkin luomuihme päässyt yllättämään. Totuudes en ihan näin nopeasti toivoisi raskautuvani mutta jos on tullakseen niin kiitollisuudella otetaan vastaan! Ehkäisyä ei olla käytetty kun lääkäreiden mukaan luomuraskaus ei vain voi olla mahdollinen.

Nintsu, meidän tyttö syntyi 40+1, vain 5h yliajalla vaikka lääkärit povas että saattaa syntyä pikkukeskosena ja tuttavat varoitteli kahden viikon yliajalla. Tyttö on kuin äitinsä, melkein ajoissa :ROFLMAO: Niin ja ihan spontaanisti lähti käyntiin. Odottavan aika on pitkä, tiedän. Tsemppiä kuitenkin loppuraskauteen!(y)
 
Täälläkin toivotaan ihmettä vaikka mahdotonta se on. Hullua, että vasta 2 lapsen jälkeen oon alkanut vauvakuumeilemaan. Mulla on pcos ja jännitän onko kierto normalisoitunut raskauden jälkeen. Vielä imetän niin ei oo menkkoja kuulunut. Onnea tytöstä ja tsemppiä tuleviin hoitoihin ellei luomuihme yllätä :love:
 
Pakko moikata Melindaa kun huomasin sut täällä!! Meidän kerhohan siirtyi vauva.fi puolelle mutta sielläkin tuli uudistusta ja nyt en löydä sitä enää mistään!! Täällä siis pitkään kans roikkuneena vihdoin maali häämöttää, reilu 5 viikkoa laskettuun aikaan ja tyttö pitäisi syntyä. Kaikki mennyt hyvin. Ter´kkuja tutuille palstailijoille ja jos joku tietää mihin Hoidoista plussanneet kerho katosi niin kertokaa...:)
Iitu 34+3
 
Hei Iitu! Ei kauaakaan kun kyselin meidän facebook-ryhmässä, että tietääkä joku sinusta jotain. Sain linkin johonkin keskusteluun missä kirjoittelit :) Voi että miten ihanaa, että kohta pääset näkemään pienen kauan odotetun tyttösi ❤ Mulla ei oo hajuakaan minne kerhot katosivat? Onneks on facebook-ryhmä missä näitä ihmisiä täältä. Joidenkin kanssa jopa kasvotusten nähty Mun pakkaspoika täyttää kuukauden päästä jo vuoden! Miten nopeasti aika onkaan mennyt.

Hyvää loppuodotusta sinulle! Toivottavasti jostain bongaan kun oot saanut vauvan syliin
 
Heippa, ihanaa Melinda kun löysit tämän. Ilmoitan vaikka tänne, kun vauva syntyy. Ja siis ainakin tuolta odottajien puolelta Luovutettujen munasolujen avulla raskautuneet-ketjusta sitten löytyy! Mua harmittaa kun tutut katosivat Vauva sivuiltakin kun ne uudistuivat. En löydä heistä ketään mistään! Olen hieman harkinnut facebookiin liittymistä tässä äitiysloman aikana:)
37+6
 

Yhteistyössä