Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Moi! Tännekö sitä pinoudutaan vai mikä tuo kerho on? Meillä lähti juuri 3.Ivf käyntiin, pikkukakkonen siis haaveissa. Esikoinen täyttää kohta kolme ja silloin aikanaan ekojen hoitojen aikaan sain paljon vertaistukea täältä. En ehtinyt ketjua lukea taaksepäin, mutta toivotan onnea kaikille yrityksiin :)
 
NoN
Tervehdys!
Pääsisinkö mukaan kerhon puolelle vaihtamaan ajatuksia ja saamaan vertaistukea? Pitkä taival takana näissä kuvioissa... lukuisia negoja, useita keskenmenoja jne. onneksi sentään yksi silmäterä ilostuttaa elämäämme <3. Nyt päätetty yrittää vielä viimeisen kerra, jospa se onni saataisiin kokea vielä toisenkin kerran. Tsemppiä kaikille, polku on pitkä ja kivinen!
 
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Heippa, saisinko mäkin kutsun? Vai tietääkö joku olisiko joku parempi tai siis mulle paremmin sopiva ryhmä, kun meillä tilanne se, että on 4 vuotias, IVF:lla saatu lapsi ja itsellä olisi intoa vielä vaikkaa ikääkin on jo reilusti yrittää toista, mutta mies ei ole innokas asiaan. Aika hupenee ja kovasti kaipaisin keskustelukumppaneita tähän tilanteeseen, että mitä tehdään. Miehen mielestä luomusti jos tulee niin saa tulla... Että pientä toivonliekkiä yritän pitää senkin suhteen yllä, mutta epätoivoiseltahan se vaikuttaa. Tsemppiä kaikille hurjasti! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Hei! Olen seurannut pitkään tätä palstaa ja nyt olen itsekin vihdoinkin siinä tilanteessa, että hoidot pikkukakkosen saamiseksi ovat alkamassa. Vieläkö teidän ryhmään pääsisi mukaan? :) Kaikille hirmusesti tsemppiä!!
 
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Hei!

Minäkin pyytäisin kutsua kerhoon keskustelemaan :) Olen IVF-pojan äiti ja vähitellen alkaa tulla ajankohtaiseksi lähteä uudestaan siihen pyöritykseen, joka parhaimmassa tapauksessa pikkusisaruksen meidän pojalle toisi. Vertaistuki olisi nannaa.
 
Smirg: Onnea kovasti pikkukakkosesta!! :heart:

Täällä taas yritetään ryhdistäytyä kirjoittelemaan kun vihdoinkin päästiin jonotuksen ja kesätauon jälkeen tokaan yritykseen eli 2. IVF käynnistyi..

Kovasti on ketjussa tapahtunut, mutta en jaksa niin kauas taaksepäin selailla että pysyisin täysin kärryillä :D

Omia juttuja tähän nyt päivittelen..
Puregonia pistelty nyt 7 päivää. Ekat 6 pvää meni 125IU, mutta sen verran on taas muniksia kehittynyt, että jouduin käymään ylimääräisessä tarkistuksessa ja annosta laskettiin 100IU. Perjantaina mennään taas labraan ja ultraan ja sit pitäiskin tietää punktiopvä... Maha on jo ihan turpee, liikkuessa tuntuu, et sisällä ois ylimääräiset pallerot hyllymässä :(

Oliko tässä ketjussa nyt joku joka olis menossa lähiaikoina punktioon??
 
Mukaan toivoisin pääseväni minäkin vielä!

Tällä listalla kirjoittelin yhdeksisen kuukautta sitten - meidän toisen kierroksen toisen yrityksen aloituksessa on turhautunut näin pitkä aika kaikkeen shaibaan. Tänään aloitin piikityksen taas, seitsemättä ivf:ää aloittelen - tai viidettä, kaksi viimeisintä aloitusta jouduttiin eri syistä keskeyttämään keväällä. Jäljellä on enää kaksi ivf:ää/yritystä, lahjasiittiöitä nimittäin käytetään, ja niitä on vain kahteen yritykseen enää. Koskaan ei mitään saada pakkaseen, siksi hela hoito aina piikeistä asti uusiksi.

Mulla alkaa olla ikää jo, siksi ei lääkäri juuri toivoa antanut, mutta ei voi ajatella että jätettäisiin kokeilematta ja sitten vanhainkodissa mietittäisiin, että sinne jäi pakkaseen viimeiset lahjasolut, olisikohan niistä jotakin vielä tullut.

Laskin muuten, että injektoin itseäni äsken 141. ja 142. kerran tässä elämässä lapsentekomielessä.
 
Hei Aleksa! Olen sinua useampaan otteeseen miettinyt, kun sinusta ei ole kuulunut pitkään aikaan. Ilmeisesti kuulut jo kerhoon? Ainakin nimesi ja tietosi listassa pyörivät mukana :) Luulen siis että kutsu saattaa olla jo lähtenyt?
 

Yhteistyössä