Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Kiitos kutsusta Hippu, mites tää nyt käytännössä menee, siirrytäänkö tästä ketjusta kokonaan siis sinne? Oon niin pöljä tällasten kanssa, en ole missään somessa enkä ketjuissa muualla tms..Wanha)
Lempiviola varmaan pe aamuna ennen veritestiä teen jonkun apteekin halvimman testin että vähän olisi jotain suuntaa..
Iitu kohta pp10
 
joku_raja Täällä peukut ja varpaatkin pystyssä, että kaikki 9 hedelmöittyy ja lähtee jakautumaan :)

Onpas Iitulla ollut huono tuuri CB:n digitestin kanssa :(

Neitoperho Nooo, onhan niitä jotain oireita ollut, mutta tosiaan laitan ne tukilääkityksen piikkiin. Eilen illalla oli kovasti maha- ja alaselkäsärkyä ja kun otin rintsikat pois, tuntui hetken aikaa arkuutta nänneissä ja rinnoissa. Myöskin flunssan oireita (aivastelua ja paleltamista hetkittäin on ollut)... Nyt taas on ihan normaali olo. Joten kovasti nämä laitan lutinusten piikkiin.

Joseliini, en tiedä milloin uskallan testata.. Jotenkin on niiiiin negaolo, etten halua vielä testata.. :'(

Nipsu pp9
 
Voihan veee..... nyt on menossa kp 27/28-30 ja lutinuksen mukana on alkanut tulemaan vaaleanpunaista vuotoa, joten taitaapa käydä niin, ettei tartte edes testata.. Tämäpä taitaa olla taputeltu. Vetäydyn nuolemaan haavojani. Vaikka pakkasessa on vielä yksi alkio, mies ei halua enää yrittää.. Jotenkin tuntuu, että oli ihan tyytyväinen tähän tulokseen :(
Pitää yrittää olla kiitollinen ja onnellinen noista kahdesta lapsesta, vaikka suru onkin nyt suuri

Nipsu
 
Joo-o. Eilinen ovisplussa ei ollutkaan hyvä juttu. Klinikka kiinni lauantaina, joten siirtoa ei voi tehdä tähän kiertoon. Lääkäri varoitti myös, että lyhyt kierto (ovisplussa kp 10) ei oo hyvä raskauden alkamisen kannalta. Edellisessä kierrossa ovisplussa tuli yli viikkoa myöhemmin.

Ensi kiertoon lääkkeellinen PAS, unohdetaan ne sekoilevat luomukierrot.
 
Nipsu testaa nyt kuitenkin, useinhan raskauden aikanakin voi olla pikku vuotoja noilla kk alkamispäivillä. Tuo on kyllä oudon kuuloista, ettei mies suostu viimeistä alkiota käyttämään, sehän on ihan hullua jättää käyttämättä! Jos sen mieli vielä ajan kanssa muuttuisi.
Neitoperho mulla pysyy vuoto kokonaan pois, ei ole koskaan yhtään tihkunut ennen Crinonen lopettamista. Pari päivää lopetuksen jälkeen alkaa.
Meen kohta ostaa jonkun halpistestin ja teen aamulla ennen verikoetta..taas tää sama jännä alkaa..
Iitu pp10
 
Moikka kaikille! Pääsisinkö teidän mukaan kirjoittelemaan? Meillä on ICSIn 2. passista syntynyt kohta 2-vuotias poika ja toinen lapsi on kovasti toiveissa. Oltaisiin haluttu aloittaa hoidot jo aikaisemmin ja meillä oli ajat jo sovittunakin alkuvuodesta, mutta julkisella kun ollaan, niin erinäisten asioiden takia on hoitojen aloitus venynyt... Kohta vuosi tulee siitä, kun lähdettiin hakeutumaan uusiin hoitoihin ja nyt vihdoin sitten päästään seuraavista menkoista aloittamaan... Pakkanen meillä on tyhjä, joten uuteen IVF/ICSIin ollaan suuntaamassa. Kunhan vaan ehdittäisiin ennen kesätaukoa, niin olisin enemmän kuin onnellinen!

Olen silloin tällöin käynyt lukemassa teidän ketjua, mutta en ole viitsinyt ilmoittautua mukaan, kun ei ole ollut mitään kerrottavaa... Mutta jospa nyt aktivoituisin tänne. Tsemppiä kaikille tilanteisiinne! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
No voihan hitto nipsu, halaus <3 Mut olen kyllä kuullut, että pientä vuotoakin voi tulla, vaikka raskaus olisikin alkanut. Kannattaa varmuuden vuoksi kuitenkin testata ettet vaan jätä liian aikaisin tukilääkitystä pois.
 
Voi kurjuus Nipsu :( vuotelu on ikävää mutta älä vielä menetä toivoasi! Eikös teillä ollut niin, että jokaisesta siirrosta on jotain tapahtunut? Musta se on tosi hyvä ja todella hyvät mahdollisuudet saada vauva viimeisestäkin alkiosta!

Onko Joseliini testannut uudestaan? Muita testailijoita?

Mua ehkä vähän nipistelee nännejä tai sitten se toiveoire.

Joseliiniko kysyu, että kuinka kauan joudun syömään tukilääkkeitä? Mun mielestä hoitaja sanoi, että viikolle 9. Ultra on 3 viikon päästä, 12.5. Aion tehdä huomenna aamulla digin ja jos se näyttää 3+ lupasin miehelle lopettaa testaukset. Tähän mennessä testejä tehty n.15 mistä digejä 4. Voi jeesus mitä rahan haaskausta :LOL:

Tervetuloa chidi!
 
Viimeksi muokattu:
Apteekin testi tehty aamulla, oikein tarkkaan kun tiiras niin haamua siihen tuli, mutta ei sitä kyllä plussaksi voi tulkita, sellanen metrin päähän näkyvä haalea..en tiiä mitä ajattelis! Lähden nyt verikokeeseen. Toivon tietty et hcg ois vielä niin matala, mutta nousisi..
Iitu pp11
 
Iitu: Mä totesin sen apteekin testin surkeeks ja kuulemma ei näytä hyvin alkaneita raskauksia. Mulla oli samanlainen haamu silloin keskiviikkona.
Tänään tein digitestin ja mulla kävi melkein samalla tavalla kun sulle :D mutta en saanut näyttöön edes sitä kirjan kuvaa :/ Eli pelkkä tyhjä näyttö!!!
Onneks olin pissiny purkkiin niin hain ennen töihin menoa uuden CB testin mut ilman diginäyttöä. Siihen tuli melkein heti vahva plussa.

Laita heti viestiä mitä verikokeesta tuli!
 
Mun kokemus apteekin testeistä on, että ei niihin turhia viivanpaikkoja tule. Eli kyllä siellä on jotain tainnut Iitulla tapahtua! Toivotaan, että saat hyvät arvot. Tästähän tulisi sitten melkoinen plussaviikko :) Itelläkin aamun testiin pärähti vahva plussa. Eli raskaana ollaan ainakin toistaiseksi.

Onko Nipsun vuotelu jatkunut vai pääsitkö säikähdyksellä?

Tervetuloa, chidi! Suurin osa kirjoittelusta siirtyikin juuri tuonne kerhon puolelle, mutta sinne vaan mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Armi74
Onnea Neitoperho!!
Meille tuli puhelu mehiläisestä että positiivinen!!!=) Mutta ne oli kämmännyt näytteen niin, ettei ole otettu hcg:tä vaan pelkkä plussa tai miinus! Eli niillä on kai kaksi eri tapaa tutkia näyte. Harmittaa kun ei ole nyt hcg tiedossa. Mutta nautin nyt plussasta niin kauan kuin muuta ei todisteta! Aivan sekaisin.
Raskaustestit on kyllä hanikasta, siksi haluan verikokeen. Tuo aamun haamu oli niin onneton, että joku ois varmaan tulkinnut sen negaksi ja lopettanut tukilääkkeet. Jos tekis digitestin ensi viikolla ja katsois mitä näyttää..
Nipsulle voimia!
 

Yhteistyössä