TamTam, hienoa, että sun raskaus menee hyvin.
Melindan myös. Toivotaan, että menee samaa rataa loppuun asti.
Lempiviola. Olen tosi pahoillani.
Ja joo kerron kyllä hoitosuunnitelmastani, kunhan sen vaan saan. Tuntuu, että kärsivällisyyttä ei olisi yhtään, kun vaan haluaisin saada suunnitelmat selviksi miten tästä eteenpäin. Mutta roppakaupalla tsemppiä sulle nyt!
Neitoperho. Mä olin kanssa aikonut testata vasta testipäivänä, mutta sitten kun tuhru alkoi, oli pakko käydä ostamassa testi kaappiin, että pääsee heti testaamaan, jos kunnon vuoto alkaa. Toivottavasti sun ei kuitenkaan edes tartte!
joku_rajalle onnea tulevaan punktioon ja siirtoon.
Joseliini. Toivottavasti sulla tulee olemaan positiivista kerrottavaa alkioliimasta! Koetahan vielä jaksaa piinailla. Klinikan vaihto... katsotaan ja kuulostellaan vielä hetki. Meillä ei ole oikein aikaa jonotella julkiselle ja yksityisellä homma on myös joustavampaa, joten on helpompi sovitella ja suunnitella hoidot niin, että mies on varmasti paikalla, kun häntä tarvitaan. Voi kun nää hoidot eivät vaan rasittaisi rahapussia näin paljoa!
Hippu. Netistä löysin tietoa, että alkio kastetaan alkioliimaksi kutsuttuun aineeseen ennen siirtoa. Mulle ei kylläkään ihan selvinnyt, että miten tää liima auttaa itse kiinnittymisprosessissa. Kait se jotenkin pitää alkion paremmin paikallaan.
Onko teillä epäonnistuneen hoidon jälkeinen kierto ollut ihan normaali vai sotkevatko hormoonit vielä seuraavaakin kiertoa? Mä kun ajattelin luomuplussan toivossa tikuttaa (luomunakin voisi hyvällä tuurilla onnistaa), mutta sitten tajusin, ettei mies tule olemaan mailla halmeilla oviksen aikoihin, joten sen bongaaminen menisi ihan vaan oman kehon paremmin tuntemisen piikkiin. On sitten ottanut päähän tänään lähes kaikki. Edes normaali urheiluannos ei parantanut normaalista poiketen fiiliksiä.