Ihan kamalaa
Armi, olen todella pahoillani :'( :hug: Tuo on kyllä niin paljon hirveempää kun saada se nega taikka kemiallinen!! Ihan käsittämättömän huono tuuri
Varhaisultrassa siis näkyi sydämensyke? Ja sitä vielä sanotaan että jos syke on nähty niin se on hyvin hyvin pieni prosentti kun sen jälkeen enää menee kesken
Paljon voimia ja tsemppiä taas alkaviin hoitoihin!
Melinda mäkin neuvoisin pitämään vähän taukoa testauksesta, helpommin sanottu kuin tehty, tiedän!
Mutta mä en oo ikinä edes tehnyt testiä muustakuin aamupissasta, en luottais yhtään ainakaan noin varhaisessa vaiheessa päiväpissatuloksiin... Mä päätin tänään että seuraavassa hoidossa jos piinapäiviin asti päästään niin en testaile kertaakaan ennen testipäivää enkä edes mieti asiaa (
sen kun näkis!!) !!!
jauhopeukalo kunpa se vuoto nyt alkais kunnolla, ärsyttävää tollanen tiputtelu!:/ Mulla yleensä aina alkaa menkat illalla niin lasken sitten vasta seuraavasta päivästä kierron alkaneen kun tosiaan pitää olla kunnon vuotopäivä että lasketaan.
Lempiviola kunpa se nyt olis vaan jotain ihan harmitonta vuotelua! Oletko sä siis pystynyt olemaan näin kauan testaamatta? Meinasitko koska testailla?
neitoperho, mut eihän se sanottua ole että se hyperi tulee vaikka raskaus alkaiskin, älä sinäkään vielä lannistu, alkion kiinnittymiseen kun voi mennä vielä useampikin päivä
Kaikille muillekin piinailijoille paljon tsemppiä ja hermoja!
Täällä vaan odotellaan että aika kuluisi ja murehditaan raha-asioita, hoitoja kun jatketaan yksityisellä jos jatketaan. Ihan masennuin ja kiukustuin tänään kun mietin tätä asiaa, on se niin suuri vääryys että raha voi olla esteenä raskautumiselle!
Se on niin epäreilua että jotkut onnelliset tekee lapsia ihan ilmaiseksi tosta noin vaan ja toiset joutuvat pumppaamaan itsensä täyteen hormoneja ja maksamaan itsensä kipeiksi, paskaa! Ja sillonkaan onnistuminen ei ole mitenkään taattua...
Lääkäri muuten sanoi puhelimessa alkuviikosta että tämä kemiallinenhan on ihan positiivinen asia, on ainakin jotain tapahtunut, ihan en pystynyt näkemään samaa positiivisuutta asiassa kuin lääkäri!
Hippu* ja armoton vitutus