Smirg, mutta eihän toi sun arvo sitten mikään alhainen ollut, en siis totisesti ole mikään lääkäri mutta sanoisin silti noin. Mulle lääkäri sanoi kun omasta arvosta kyselin, että kahden päivän alkion siirto, joka käsittääkseni sulla siis, testi pp 14, niin arvon pitää olla vähintään 100 että katsovat sen olevan tarpeeksi hyvä. Sullahan oli testi jo pp12 ja kun arvot tuplaantuvat parissa päivässä, sun arvo varmasti pp 14 on jotain 160. Eli erittäin hyvä! Oletko menossa uuteen testiin vielä katsomaan miten arvot nousee?
Mä olen nyt vähän hysterian puolella varmaan mutta kävin vielä eilen ihan vain varmuuden vuoksi katsomassa että onko arvot nousseet ja mukavasti yhä olivat, mulla siis nyt pp11 135, pp14 557, pp16 1508.
Tiiku, toivotaan että se teidän ainokainen on oikea superalkio ja tarraa tiukasti kiinni. Paljon tsemppiä siirtoon!
Iitu78, isot pahoittelun negasta! Mutta pakko oli nauraa ihan ääneen tuolle sun kuvaukselle hoitojen hohdokkuudesta, todella hyvin sanottu.
Mä olen itse tässä miettinyt että nyt kun kauan kaivattu plussa on vihdoin saatu, niin on se kumma kun ei se helpota mieltä kuitenkaan. Tässä on näitä hoitoja jo pidempää tahkotessa tullut tutustuttua tämän raskaana olemisen raadollisempaan puoleen, keskenmenot, tuulimunat, kohdunulkopuoliset yms. muut asiat, joita nyt pelkään suorastaan sydän kurkussa. Mun mieli on jotenkin kieroutunut niin, että jos järjellä ajattelee, niin oikeastihan kun nyt olen raskaana, on suurempi mahdollisuus sille, että meille tulee vauva kuin sille että jotain tapahtuu ja menee tavalla tai toisella kesken. Mutta minä ajattelen toisinpäin, että on ehdottomasti todennäköisempää että jotain tapahtuu kuin että vauva syntyy normaalisti. Ja tässä ei auta ystävien, miehen tai äidin järjen sana, en vaan pysty rentoutumaan ja ajattelemaan että kyllä tää tästä. Ihailen ihmisiä jotka sen kaksi viivaa yhteen testiin saatuaan jäävät odottelemaan sitä vauvelia vailla huolen häivää. Minä en vain ole niitä ihmisiä ja uskon että tällä vaikeudella saada edes raskautta alkamaan, on iso syy siihen.
Kauhea romaani tuli, toivottavasti jaksoitte lukea edes osan. Pakko vain päästä purkautumaan näistä ajatuksista.
Mukavaa päivää kaikille!