Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
joa Sie oot raskaana <3! Kyllä on miusta ihan selvä viiva molemmissa. Pc:ssä hyvin näkyy testiajalla ja on eilistä vahvempi =)

Na-dene Kyllö mie taas näen sulla hentoa. Mulla vaa menee usko noihin sofeihin itelläni. Sain eilen iha pinkin haamun ja tänään ei kyllä ollu enää yhtä hyvin havaittavissa :(

Ja sit tein sen one stepin.. siihen kyllä tuli jotain mitä eilen en siihen saanu mutta tuskin merkkaa viivanpaikkaa enempää. Se tikkuhan on koko testiajan iha punainen :O. Ehkä 10min kohdalla muuttuu valkeaksi.. laitan kuvaa kohta.
 
Tänää aamuliruista ovistesti täysin nega. Nyt kyllä niin ei raskautunu fiilis. Odottelen maanantaiaamua ja sit uitan ton raskaustestin. Jos seki on ihan puhdas nega niin luovutan tän kierron suhteen. Nyt kp 25/28 dpo 8

Muoks. Na-dene ja joa viivoja näkyy :)
 
Viimeksi muokattu:
joa
NelHM toivon et oot oikeessa <3 ja kuvaa ootellessa ;)
Mä tein vielä apteekin oman tunnin lirusta, testiajalla en saanu kyllä kuvaan tallentumaan mitään, testiajan jälkeen kylläkin. Vaan eikö siihen aina tuu se "roskishaamu" ?
 
one step 25mlU 5min, 15min ja 1h

Tuosta en osaa sanoa mitää ku iha vieras testi. Eilen se ei päivä lirusta antanut tuollaista mutta ei tuossa mitään selvää ole havaittavissa. Viivanpaikka.

Tänään siis dpo14, eli ei toivottavasti vaan dpo7. Siihen uskon ja sillä alan laskee nyt. Ovistestejä en ole uittanut. Yksi on vain niitä. Säästän jos saan selvän haamun joskus. Mut tänään TAAS tuli ovisliman tapaista pyyhkiessä. Onko jo kolmas aamu putkeen ku aamulla tulee yhdellä veskireissulla. Onko mulla ovis taas?
 
Viimeksi muokattu:
joa
On joo vahvahko viiva, ei tarvii käännellä kun näkyy ihan selvästi livenä. Mulla on jäljellä vielä pc ja one step liuskoja, viimesen ovistestin käytin tänään.. vahva mutta ei tasavahva kuitenkaan. Vähä tekis mieli huomisaamuks joku apteekin testi käydä hakemassa..
 
Heipä hei!

Jonkun aikaa tätä ketjua seuranneena päätin itsekin osallistua! Taustaa sen verran, että luomusti ei mahdollisuutta raskautua. Taustalla paha endo ja IVF/ICSI ainoa vaihtoehto. 2.IVF 1. PAS tehtiin viime perjantaina eli 5.9. 1. IVF:stä syntyi poika 2010 ja yksi alkuraskauden keskenmeno. Koska mulla ei oo mitään mahkuja luomuraskauteen niin oon näissä hoidoissa uittanu raskaustestejä varmaan pp3 lähtien... :D Tänään on siis pp8 ja tällaiset oli aamun uitot:

20140913 090244

Eli PC:llä ihan selvä haalea, mutta pinkki viiva. David herkkä testi taas ei näytä oikein mitään, ehkä paljaalla silmällä näkyy viivanpaikka. Eli mulla ainakin menee juuri väärinpäin nuo testit! Herkällä ei mitään ja ei niin herkällä PC:llä ihan livenä nähtävä selvä viiva. Tokikin viralliseen testipäivään on vielä viikko (19.9) ja skeptisenä ja monesti pettyneenä en uskalla tuohonkaan "plussaan" vielä luottaa. Se on tämän aikaisin testaamisen huono puoli, että viivoista huolimatta voi vuoto alkaa ajallaan ja kyseessä onkin ollut kiinnittymisen yritys/kemiallinen. On vain niin kiva näitä testejä uittaa kun kerrankin on edes pieni mahdollisuus että niihin jotakin voisi piirtyä. :D Jos kaikki menee kuitenkin hyvin niin tämän pikkuisen laskettu aika on minun syntymäpäiväni ensi toukokuussa! Jos kaikki ei mene hyvin niin syntymäpäivistä tulee aika masentavia päiviä tästä eteenpäin...
 
Mulla dpo8, tein äsken digitaalitestin ja luki ei raskaana :( Oli elämäni pisimmät 3min. Pitäskö sen jo nyt näkyä? Vitsi et voi harmittaa ettei tuu raskaaks millään, hirveetä vaan odotella ja kuulostella kuukaudesta toiseen. Pakostikki miettii et mitä jos ei koskaan...
 
Tänä aamuna 2 tuntia rakossa olleesta pissistä ovistestistä melkein yhtä vahva viiva oli testi viiva kuin se toinen. Viiva piirtyi heti selkeenä eli oliskoha se ovis nyt? Vai vieläkö saattais vahvistua?
Eilen iltayöstä just "talletettu" ihan sisään tavaraa. Olikohan ajoitus oikea? Eilen illalla ovis testi oli himmeämpi viiva kuin eilen aamuna, mut tänään siis vahva viiva.
Onnittelut kaikille plussaneille! Ja aivan tosi selkeitä viivanpaikkoja/haamuja monilla näytti olevan. Vahvistumisia viivoille/haamuille!
 
Riikkunen tänään jos vielä tallettaa niin eiköhän se varmista jos huomenna sattuski olee selkee plussa. Luulisin että toikin talletus riittää :)

Eläinystävä esikoista tahkottiin 2 vuotta joka toinen päivä ihan koko kierron ajan. 1,5 vuoden yrityksen jälkeen plussa mut se meni rv6+0 kesken. Esikoisen plussaan meni tosta 8kk. Oltiin ajateltu että häämatkan jälkeen varataan aika tutkimuksiin. Naimisiin mennessä olikin sit rv 3+2 ja mulla meni koko häämatka nukkuessa (mies tykkäs hirveesti)
Tärppäs ainoosta kierrosta missä ei yritetty ku olin niin stressaantunu, eikä mun muistikuvien mukaan peittoja heilutettu lähimainkaan oletetun oviksen aikaan.
Mutta siis oli ihan luomutärppi, vaikka olinki jo melkein luovuttanu. Nyt tarkotus yrittää pari kiertoa ja sit kattoa onko jossain jotain vikaa kun tuntuu kestävän niin kauan
 
Huomenta!

Sunflowerille onnea :heart: :)

Joalla ainakin se apteekin oma näkyi todella selvästi :) Vahva viiva ollakseen roskishaamu. Kannatan uuden ostamista huomiselle!

Na-denelläkin näen hentosta viivaa siinä rajatussa!

NelHM, itelläkin tuli tänään kananmunalimoja, mitä lie sitten tarkoittaa. Hitsi kun olen unohtanut kuopuksen aikaisen fertility friendin tunnukset, siellä olisi ollut merkkailtuna mm. tuliko silloin plussakierrossa minkälaisia limoja :D

Eläinystävä, ei varmaan näillä dpo:lla vielä näy edes tuossa CB:n testissä. En tosin tiedä yhtään, kuinka aikaisin sillä olisi mahdollista saada plussaa. Jospa se vielä plussaksi muuttuisi! :hug:

Haaveella oli selkeät viivat näkyvissä, varovaiset onnittelut :heart:

Aamulla koko yön pidättelyn jälkeisestä testistä ei hullua hurskaammaksi tullut. Samaa testiajan jälkeistä viivanpaikkaa, jota mies ei edes nähny...näen siis virallisesti viivaharhoja ;) Alkaa toivo mennä, kun muistelisin kuopuksesta näillä dpo:lla (8) jo kunnon haamun saaneeni : /
Muoks. pienen kikkailun jälkeen löysin kuin löysinkin tieni takaisin vanhoihin fertility friendin käppyröihin ja muistin aivan väärin silloisen plussauksen ajankohdan. Olen sinne merkannut, että dpo 9 olisi vielä nega tullut, mutta dpo 11 sitten plussa. Ovulaatio on ollut ihan samana kp kuin tässäkin eli 17. Ei tarvi vielä siis luovuttaa ;)
 
Viimeksi muokattu:
Haave Ihan plussalta näyttää miunki silmään. Taavetista toinna välittää <3

Riikkunen Ovisplussa toi miusta kans on jo. Eiku vaa vielä tänäön talletuksia ;)

Anemone Noista limoista.. miulla kyllä kahdessa aiemmassa onnistuneessa raskaudessa tullu kans vko oviksesta kanamunalimoja.. pieni toive siis on nytkin. Tosin niin sekokierto tää että entä jos vastabnyt ovis? Ei kyllö muita ovisoireita ole. Ja tuo sofi haamus mulla just näin ennen selkeetä plussahaamua kun viimeksi plussasin ja sillä testasin.. oireita ois mutta pessimisti ei pety.

YrittäjäJ Missä siun dipit??
 
Kertokaas mulle kuinka monta päivää ennen menkkoja teillä alkaa kivut?

Edellisessä kierrossa oviskipu kp 18 ja kierto oli 31 pv. Ei oo ikinä menny niin pitkäks. Nyt mietin että varmaan venyy tääkin kierto kun ovis kp 17 mutta menkkajomotukset alkanut vähän etuajassa.
 
Eipä ole tullut mitään vastausta pregcheckin reklamaatioon ainakaan vielä. Täällä menossa joko dpo 12 tai 15. Torstaina testi näytti negaa, ajattelin huomenna aamulla tehdä seuraavan kerran jos ei ehdi vuoto alkaa ennen sitä...
 
joa <3 ihanaa!! Onnea mielettömän paljon!!

Mun on pakko tänne taas itkee. Mulla on kamalat alamahakivut välillä. Väsyttää iha törkeenä ja päiväunet nukkunut jo monena päivänä. Silti ne ihme limat ja vain aamuisin saa ajattelemaan että onko mulla vasta nyt ovis tulossa?! Raskausoireita on ja niitä mahdollisia kiinnittymiskipujakin oli sillo aiemmin vkolla. Sit miulla on ajoittain huonoa oloa että alkaa pahoinvointi..mut tuo alamahan jomotus. Ihan keskellä ja alhaalla. Muilla???
 

Yhteistyössä