Hei vaan kaikille!
Mahtuuko joukkoon yksi hätähousutestailija
? Olen 28 vuotias 2 pojan äiti. Nyt tilanne se, että kierukka poistettu elokuussa sen aiheuttamien kipujen takia. sen jälkeen eka vuoto alkoi 27-28.8. Nyt menossa siis kp 17 tai kp16 jos en ihan ole väärässä? Tänään kävin ultrassa, kun alavatsa kipuja edelleen. Syytä ei löytynyt, eikä ovulaatiokaan vielä tällä kierrolle ollut tullut. Vaikka luulin sen jo olleen alku kierrosta oireiden perusteella
Ultraaja sanoi aukinaisia munarakkuloita olevan reilusti munasarjoissa. Mitä lie se tarkoittaakin
? Eilen ovulaatiotestit aloitin aamuin illoin tikuttamaan ja ehken tänään vähän tummempi oli testi viiva mitä eilisen viivat. Kierron pituudesta ei mitään hajua, kun kierukan aikaan vuotoja ei ollut. Tilanne miehen kanssa se, että tasataan mun hormoni toimintaa täs kierukan jälkeen. Ollaa välistä käytetty kumia, välistä vedetty ns. suulle ja välillä pohjaan. Ei siis tarkoituksena yrittää 100% lasta, mut tiedostettu riski molemmat. Itse kyl melkeimpä liianki paljon tullut luettua tätä teidän ketjua ja haluisin kyllä lapsen. Mies sanonut, että tulee jos tulee, mutta ei ihan täysiä yritetä sitä nyt. Tiedän että tää voi kuullostaa hiukan erikoiselle
Meidän pienenpi pojista saanut alkunsa myös näin
Toivottavasti silti mahtuisin teidän jännäilijöiden joukkoon.