Hakutulokset

  1. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Minnehän tämäkin vastaus/kirjoitus päätyy... Kokeillaan. Ensiksi onnea kaikille kesäkuun vauvoille perheineen, muutama vauva oli luopunut yksiöstään ja saatu syliin asti! Meillä vauva oli lisännyt painoaan pe 29.5 ja ma 1.6 välillä ihan kivasti 2835g -> 2895g. Luulen, että kun huomenna mennään...
  2. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Kirjoittelin tuohon vauvauutisen jatkoksi tärkeimpiä asioita sektiosta ja sen jälkeisestä ajasta. Sen unohdin sanoa, että edelleenkään ei tullut kieltoa uusille raskauksille. Istminen alue oli edelleen varsin normaalin paksuinen=). Uskomatonta! Kultatiuku
  3. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Meille syntyi tyttö 22.5. klo 9.21. Painoa prinsessalle oli ehtinyt kertyä 2950g ja pituutta 47,5cm. Kuudes sektioni sujui toimenpiteenä hienosti. Leikkauksen jälkeen ongelmia aiheuttivat haavan vuotelu molemmilta laidoilta pari seuraavaa päivää. Sitä tyrehdytettiin hiekkapussein ja...
  4. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Suuret onnittelut Pihlan, Kuusaman ja CityPähkinän vauvoille ja perheille ja kaikkea hyvää elämään!:flower::flower::flower: Omaan vuoroon onkin alle kaksi vuorokautta aikaa, kovasti jännittää jo. Sairaalakassin pakkasin eilen loppuun, huomenna illasta aloitetaan sitten sektioon...
  5. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Kuusamalle ja CityPähkinälle kaikkea hyvää odotteluun! Lara: Ymmärrän huolesi, hyppisin itse varmasti seinille, jos verta alkaisi ilmestyä vähääkään. Omaa napaa: Perjantaina ultrassa rv 37+4 vauva painoi 2820g ja koska mulla sokereiden kanssa on ollut hankalaa, kaksi lääkäriä päättivät, että...
  6. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Onnea elämään Ruun pienelle pojalle ja lämpimät onnittelut myös tuoreille vanhemmille! Pitänee tällä viikolla kiivetä parvelle etsimään vauvalle vaatteita ja pakata se sairaalakassi, josta terkkari mainitsi jo kaksi viikkoa sitten....... Kultatiuku ja pikku pupunen rv 36+0 Ps. Saatiin...
  7. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    AnnaS: Minä ainakin kyselin pukamasi perään ja viimeksi eilen mietin, miksi sinusta ei ole kuulunut mitään. Kiva siis kuulla kuulumisiasi. Painanpa tuon greippimehuasian mieleeni, mulle kun pukama on paukahtanut sektioiden jälkeen, kun maha ei tahdo lähteä toimimaan, joten eiköhän se taas...
  8. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Eilen käytiin kasvukontrollissa. Vauva painoi nyt 2280g, pienenä lääkäri piti, mutta kuitenkin vielä sallituissa rajoissa. Virtauksetkin oli jälleen kunnossa, kuten viimeksikin. Alle kolme kiloista vauvaa meille lääkäri kuitenkin sanoi odotettavan, eli onhan se nyky mittakaavassa pieni...
  9. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Pihla: Eipä tuo lääkäri polilla reagoinut tuohon lantiokipuun millään tavalla. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..... Kultatiuku ja pikku pupunen rv 35+0
  10. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Pihla ja Lauwra: Kiitos lohdutuksesta. Tänään on ollut parempi päivä syöntien osalta, eikä nälkä ole ehtinyt yllättää. Pikaista paranemista Lauwran pienelle. Ikävä, jos teillä nyt taas tutkimus siirtyy. Nyt on mennyt minulta vähän ohi, mitä teidän lapselta nyt kuvauksessa tarkastetaan? Me...
  11. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Sektioista: Sektiokokemuksia joku taisi kysellä. Mullahan niitä on jo takana se 5kpl ja kuudes tulossa. Jokainen on ollut omanlaisensa. Yhdessä katkesi pitkä vatsalihas, ja siitä sektiosta toipuminen olikin hitainta ja tuskallisinta, mutta muista olen mielestäni toipunut melkoisen nopeasti...
  12. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Terveiset kaikille minultakin taas pitkästä aikaa. Kovasti tuntuu yhdellä jos toisellakin siellä ja täällä paikkoja kolottavan ja synnytys on jo hyvinkin kaikkien mielessä ja ajatuksissa. Annalle tsemppiä pukamataisteluun! Itselläni on aivan olematon pukama ja sekin kokoajan kyllä muistuttaa...
  13. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Nyt ehdin pikaisesti koneelle ja täällä on tekstiä tullut enemmän ja vähemmän. Luen teidän kirjoittelut sitten ehkä yöllä kaikessa rauhassa. Omanapaisesti kerron keskiviikon ultran asioista. Selvisi, että napalaskimossa on edelleen vastusta, mutta kuulemma nyt vähemmän kuin kaksi viikkoa...
  14. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Sektioista vielä:Mulla tuli vedet silmistä silkasta naurusta, kun luin Pihlan viestin... Siis sen "jos olen vielä elossa-kohdan"..... Jaahas, kyllä minä vahvasti epäilen olevani edelleen elossa kaikkien sektioitteni ja raskauksieni jälkeen, sen verran todelta tämä arki täällä "sirkuksessa"...
  15. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Sektiosta: NeitiSievänen. jos yhtään lohduttaa, minulla on edessä kuudes sektio (tämä ei ole sitten oikeasti mikään pila, vaan täyttä totta) ja jos se olisi ollut ylitse pääsemättömän kauheaa, en varmaankaan nyt teidän kanssanne tässä rupattelisi. Jokainen sektio on ollut erilainen, yksi aivan...
  16. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Pihla: Olipas sulla ihan kivan kokoinen jo kuitenkin vauveli!=) Hyvä niin. Itselläni on ultra sairaalassa viikon päästä keskiviikkona, ja epäilen tässä vaiheessa kovasti, olisiko ehtinyt kasvaa noin reilusti, kun viikko sitten oli se 1311g painoarvio. Oma olo on ihmeen kevyt. Vauvamaha...
  17. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Pihla: Meitä on siis ainakin kaksi, joilla pieneksi arvioitu vauva. Joskin minulle lääkäri sanoi, että ei juuri yli 2800g olisi syntyessään, jos sitäkään sitten. Minun lapset ovat painaneet syntyessään 3585g, 2884g, 3360g, 4280g ja 3770g. Kummasti sitä vielä kuudennenkin lapsen kohdalla osaa...
  18. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Vauvan painoarvioista: Olnk kenellekään tehty nyt hiljattain painoarviota ja sanottu, että vauva olisi pieni? Meidän vauva oli keskiviikkona rv 30+2 ultrassa 1311g, eli todellakaan ei ole mikään sokerivauva, vaikka rd-diagnoosin joku aika sitten sain. Napavirtauksessa oli jotain häiriötä myös...
  19. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Malsalle: Pitääkö tuo kivideodorantti hien minkä aikaa loitolla ja mitä merkkiä olet tykännyt käyttää? Itse olen apteekista monesti niitä katsonut, mutta ostaa en ole vielä rohjennut. Takeista: Eilen käytiin uimassa ja kun lähdettiin pois, puin takin päälleni ja vetäisin vetskarin kiinni. No...
  20. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Hei kaikki! Monella tuntuu olevan suonenvetoa, itselläni sitä on toistaiseksi ollut vain muutaman kerran. Minulle öisin suurempaa harmia aiheuttaa käsien puutuminen. Viime yönäkin käsi oli täysin tunnoton olkapäästä sormiin asti. Joka kerta tuo säikäyttää, mutta kun toisella kädellä...

Yhteistyössä