Hakutulokset

  1. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Heipparallaa!!! Heti alkuun pyydän anteeksi etten oo kerenny istua koneella ja lukea saatikka kirjotella tänne. :| Oon aika puhki ollu päivän päätteeksi aina ja tää istuminen ei enää oikee tee hyvää. Kertoilen heti aluksi kuulumisia, eli siis yhtenä kappaleena edelleen ollaan. Ja...
  2. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mooooi pitkästä aikaa!!! Meillä muutto onnellisesti takana ja alkaa jo hiukkasen näyttää kodilta tää uus asunto. Tosin on vielä mattojen ja ikkunoiden pesua ja verhojen ostoa jne. Mut pikku hiljaa sitten. On se vaan niin ihanaa ku on oma piha ja viimein päästiin kerrostalosta pois. Eli...
  3. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Heippa! Tässäpä tiistain neuvolakuulumisia. Rv 32+1 Painonmuutos/vko: 1,4kg (huh huh!) Turvotus: + RR: 132/82 U-Prot: - U-Gluk: - Hb: 123 Sf-mitta: 30 Lapsiveden määrä: N Tarjonta: RT Syke: 140 Liikkeet: ++ Painoa oli tullut nyt aika reippaasti muttei siihen puututtu ku...
  4. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Raskausarvista Mulle esikoisen aikaan tuli maha täyteen raskausarpia ja ne kerkes jo tossa vaaleta mutta nyt taas näyttää saaneen väriä ku maha kasvaa.. Mutta eipä nuo mua haittaa. Kyllähän ne taas vaalenee sitten ajan kans =) BB Onnea rouviintumisesta ja synttäreistä. Nätin puheen miehesi...
  5. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Heippa pitkästä aikaa taas kaikille! Aluksi nyt siis omaa napaa. Mä oon jo ihan kyllästyny olemaan raskaana. Oon nyt muutaman päivän ollu ihan törkeen kipee siis liitoskivut aivan järkyttävät! |O Tänään sit lisäks on tullu kipu tossa pallean kohdalla, vauva kai sinne painaa tai jotain. Tosi...
  6. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Neuvolakuulumisia: Rv 30+3 Painon muutos/viikko: 0g (samaa näytti ku viimeks,hienoa!) Turvotus: - RR 124/78 U-Prot: - U-Gluk: - Sf-mitta: 29 Tarjonta: RT Syke: 158 Liikkeet: ++ Hemppaa ei otettu. Sain täytettäväks sairaalaan henkilötietolomakkeen. Ja ihan mahtavaa ettei ollu...
  7. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Heippa kaikille! Onpas ollut mahtavia ilmoja. Poltin ihonikin kun oltiin yo-juhlissa, kädet ja rintakehän. Oon niin vaalea ihoinen et palaa helposti. Ja vaate ongelmakin ratkes. Mun mummi keksi ommella niihin mun housuihin kuminauhan vetoketjun paikalle (siis niissä on sivulla vetoketju) ja...
  8. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Jeppis onneksi kuitenkin kaikki oli hyvin. Meilläkin lääkärineuvolassa vauvan syke oli liian korkea, 178 ja sitten sain uuden ajan muutaman päivän päähän, mut keskiviikkona kun kävin sitten siellä niin oli ihan normaalit sykkeet. :) Pikkupeikko85 Jaksuja. :hug: Äää.. Meillä olis...
  9. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Moikka mammat :) En ole kerennyt yksinkertasesti käymään täällä moneen päivään. Oon ollu ihan puhki ku ollaan ulkoiltu ja kotihommia tehty. Ja muutenki illasta aina jähmettyy tonne sohvan pohjalle kun päivän hommannut. Mä soitin tänään niistä sokerirasituksen tuloksista ja kaikki ok...
  10. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Kivoja masu kuvia :) Tervetuloa minunkin puolesta hellis Meillä mies kävi lähes jokaisessa neuvolassa/ultrassa mun mukana kun esikoista odotettiin. Nyt sitten kun sama neuvolantäti tällä kakkosellakin niin ei ole ollut mukana kertaakaan kun on ollut sitten esikoisen kanssa kotona...
  11. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Moikka! Lääkärineuvola kuulumisia! Rv 28+1 Painonmuutos/viikko:+552 Turvotus + RR 138/85 U-Prot + , leuc + , U-Gluk - HB 122 Sf-mitta 27.5 Syke +170-175 Liikkeet ++ Pissanäytteen vien perjantaina labraan kun mullon sillon se sokerirasitus. Sit vauvan sydänäänet oli tosi...
  12. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Moikka! En ole ajatellut pitää baby showereita. En ole oikein sen tyyppinen ihminen. En pitänyt esikoisellekaan. Meillä on turvakaukalossa kolmipistevyöt. Tuo turvakaukalo on Carena-merkkinen, ostettiin esikoiselle ja menee nyt sitten tälle toisellekkin kun hyvässä kunnossa ja vähäisellä...
  13. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    baby butterfly Mä en innostunu kestoilusta esikoisen aikana enkä ole kyllä yhtään sen innostuneempi nytkään eli kerttiksillä mennään meillä. Meillä on sitteri esikoiselta vielä todella hyvässä kunnossa. Esikoinen oli ihan vauvasta asti sitterissä, tosin vaaka-asennossa. Siinä otti monetkin...
  14. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Heippodei! Mä taas harrastan tätä valvomista. Tuli nukuttua pojan kans 3h päikkärit niin ei oikeen uni meinaa tulla. :D Mulla olis huomenna hammaslääkäri. Paikkaa tuon yhen reijän. Jospa ei olis enempää ilmaantunu. Inhoan ylikaiken hammaslääkäreitä. Mä sain äitienpäivälahjaksi ison...
  15. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Moikkamoi! Ensiksikin, pakko purkautua tänne. Miehen sisko kävi kylässä lastensa kanssa. Se soitti aamulla, että eivät varmaan tuu, kun poika (3v) valittaa mahaa. No, se oli sitten mennyt hänen mielestään ohi ja tulivat sitten meille. Mutta poika kerkes meillä olla ehkä just ja just sen...
  16. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Huomenta! Täälläkin on yönaikana satanut aika reippaasti. Nyt näyttää että alkaa kirkastumaan. Mulla tuolla TAAS odottaa ihana iso pyykkivuori jota pitäs alkaa pesemään. Sais sitten pestä kaikki talvivaatteet odottamaan syksyä kaappiin. En suinkaan oo laiskalla tuulella ollut :laugh...
  17. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Heipparallaa! Täytyy heti tulla tänne hehkuttaan! Hain tänään postista äitiyspakkauksen. Tuli tämän vuoden (-09) pakkaus joten vanhoja ei varmaan enää sitten tuu kellekkään. Joku taisi kyselläkkin, joko uutta pakkausta on alettu jakamaan. Saatan muistaa väärinkin kun nopsaan lukaisin läpi...
  18. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Kiitos uudesta pinosta Mandy! :) RangaTanga Mukavaa matkaa. :) Mamika Hurjasti jaksamisia. :hug: Kyllä sieltä noustaan vielä. Vaavitar Kiitos tsempistä! Välillä iskee hirvee himo mutta auttaa kun alkaa tekeen jotain muuta ja laittaa esim. tavallisen purkan tai jotain muuta...
  19. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Mullon ainaki hurjan iso maha jo verrattuna siihen mitä esikoisesta oli tähän aikaan. On kyllä jo ennestään mahaa joten sekin varmaan tekee. Ja vauva on todella vauhdikas tapaus. Ryskää masussa välillä niin että tuntuu ihan kuin yrittäs läpi tulla. :laugh: Yhtävauhdikas tapaus oli esikoinenkin...
  20. Ä

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Outiko Joo kyllä kannattaa. Mut kyllä hirvittää jos sitä painoa alkaa nyt sitte tulla reippaasti. Oon kyllä koittanu hedelmiä ja kasviksia syyä "herkutteluun" :laugh: Mut on tää kyllä niin hankalaa ku välillä tulee esim. kahvin jälkeen et lähdempäs tupakille ja sitte huomaan et Ei, en...

Yhteistyössä