Hakutulokset

  1. P

    ***HUHTIKUISET Marraskuussa***

    Pokspoks, 18 viikkoa täynnä! Possupiikki oireineen saatu ja kärsitty ja murehtimisen aion jättää sikseen. Vauva kupruilee masussa, liikkeet tuntuvat ihanasti. Varovaisesti olen alkanut miettiä tulevia hankintoja (entisistä on luovuttu ja nyt pitää kasata uusi arsenaali tälle tulokkaalle!)...
  2. P

    Pohjoisen odottavat äidit, huhuu

    Ihanaa, meitä on täällä monta! Huhtikuisissa olenkin melko vähemmistössä, kun siellä pohjoinen tulkittiin lähinnä Pohjanmaaksi, heh. Lapissa elelen ja neljättä odotan. Onko täällä muita huhtikuisten mammoja kuin Chiquita ja minä? Saa nähdä, törmäämmekö me kaksi sairaalassa. Hyvää vointia...
  3. P

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Täältä taustalta, huomenia! Olen lähinnä vain lueskellut monta viikkoa kirjoituksianne, mutta viime viikon onnellisen ultran jälkeen uskaltauduin ihan oikeasti listalle. Pahoinvointi ja närästys ovat piinanneet sekä pelko, miten tässä käy. Nyt jo varovainen ilo päällä - ainakin tästä hetkestä...
  4. P

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Hip hei, hyvät ultrakuulumiset eiliseltä! Siellä oli pikkuinen kotona ja pieni sydän löi. Ja iltapahoinvointi sen kuin yltyy... Preeria viikoilla 8+5
  5. P

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Hei sohvan pohjalta. Käsi ylös, kuka voi oksentamatta erittäin pahoin? Minä - muissa kuin makuuasennossa happi on heikolla aamusta iltaan! Torstaina ultra, jännitän kauheasti kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Eniten mietin sitä, voiko tuulimunasta olla näin kovat oireet? Viime yritys mulla...
  6. P

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Voihan viemäri. Pitäisi varmaan olla vain onnellinen pahoinvoinnista - ja niin toisaalta olenkin - , mutta onhan tää.. huh huh. Viikkoja 7+1, en oksenna, mutta kuvotusta aamusta iltaan. Toisin kuin joskus aikaisemmissa raskauksissa, yritän järkevästi syödä useamman kerran päivässä. Ruokaa...
  7. P

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Varovasti mukaan, hei kaikille. Lapsia on entuudestaan kolme, pettymyksiä monta monituista - viimeisimpänä rajulla tavalla päättynyt tuulimuna viime keväältä. En odota oikeastaan mitään. Kuun lopulla olisi aika yksityiselle ja siellä toivottavasti selviää jotain. Oireita on rajusti, onneksi. Nyt...
  8. P

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Tälle odottajalle on viikonlopun aikana iskenyt paitsi useampi raivari (syyt aina jotain lillukanvarsi-osastoa), myös vastenmielisyys ruoanlaittoon, ruokakauppaan ja useimpien sapuskojen syömiseen. Isompien lasten takia on niin sanotusti pakko kokata, mutta omanapaisesti voisin jättää kaiken...
  9. P

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Hei taas. Hani, mun osalta voit lisätä vielä, että tulossa olisi neljäs (jos siis on, ja ultrassa se ensi viikolla selviää). Onkos täällä muita Pohjoisen Suomen äitejä/odottajia? Viikonlopunaloitusterkut ja siedettävää vointia kaikille huhtiksille. Mulla on edelleen seuranani...
  10. P

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Raskausoireista miltei rakkain, avointa hautaa vastaava uupumus on tullut. Viikkoja taitaa olla nyt se 6+2 tai jotain sinne päin. Ultra on ensi maanantaina, klunk, ja sen jälkeen sitten ollaan viisaampia. Tällä erää ei pahoinvointia, pientä etomista ja ruokahaluttomuutta vain, janoa...
  11. P

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Minä täällä kylven vuorovedolla toivossa ja pelossa, mutta yritän jaksaa odottaa ekaan ultraan. Ruoka ei maistu ja toisinaan päivän aikana hieman ällöttää, mutta sen huonommalle tolalle ei vointi ole mennyt. Vatsassa on ihme tunne, kiristää ja mahanahka paukkuu. Tunteeseen liittyy toinen tunne...
  12. P

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    En vaan osaa olla synkistelemättä. Plussa tuli (olen tehnyt jo kuusi testiä, heh) enkä oikein usko näkemääni. Oireita on mutta mielestäni ei riittävästi. Olen kolmen lapsen äiti, mutta viime syksynä meni kaksosraskaus kesken alkuvaiheessa (kaavittiin). Tähän mahdolliseen vauvaan ei liity...
  13. P

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Täällä yksi lisää listoille. En uskalla vielä sanoa sen enempää.
  14. P

    Huhti-Hiput 2008

    Hmm... Kertoilin muutama viikko sitten, että ultrassa näkyi kahden hippusen sydänäänet. Tänään löytyi vain yksi elävä tyypp; toinen oli kutistunut pieneksi palleroksi ja lakannut olemasta. Sen jäljellä olevankin kartoittaminen oli jotensakin työlästä, mutta sydänäänet yksityinen gyne sai esiin...
  15. P

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Moi teille. Olen listalla tuolla Odotusajan Huhti-Hippusissa, mutta nyttemmin taidan tulla tänne, sillä masusta löytyi kaksi hippua. 8. viikko vasta menossa ja seuraava ultra 25.9. (käyn toistaiseksi yksityisellä). Meillä tulee taloon neljäs ja viides samoilla lämpimillä, jos kaikki menee hyvin...
  16. P

    Huhti-Hiput 2008

    Helpotus, että sinun asiasi ovat hyvin, PulttiBois. Tuli mieleen noista kohdusta löytyvistä ei-niin-asiaankuuluvista ilmiöistä, onkos kellään ollut tai onko parasta aikaa kystaa kohdussa? Mulla näytti jonkin sortin pallukka olevan ja lääkäri sanoi, että sitä seuraillaan tässä matkan aikana...
  17. P

    Huhti-Hiput 2008

    Moi kaikille pitkästä aikaa. Samanlaisia alavatsakiristyksiä mm. aivastaessa ja yskiessä on mullakin. En ole onneksi vuotanut, mutta kirjoituksia lukiessanne puskee kylmää hikeä. Esikoisen kanssa vuotoa oli. No sitten jymy-uutinen: mulla taitaa ollakin kaksi huhtihippusta tuolla kasvamassa...
  18. P

    Huhti-Hiput 2008

    Tulihan se sieltä, se vanha tuttu ällötys. No, vielä ei ole aivan viemäri-olo kuitenkaan ja ruokakin maistuu pääsääntöisesti hyvältä. JUU - meillähän on sama tuleva synnytyssairaala eli LKS. Oletko synnyttänyt esikoisesi myös siellä? Mulle se on tuttu paikka eikä ole muuta kuin hyvää...
  19. P

    Huhti-Hiput 2008

    ...totean. Toivottavasti tämä on nyt kuitenkin jotain ihan asiaan kuuluvaa. Kohdussa on painon tunne ja munasarjojen kohdalta kiristää. Palelee ja ylävartalossa tuntuu d-kuppiselta :) Menen sattuneesta syystä yksityislääkärille ensi viikon perjantaina - jos vaikka ultra sanoisi jo jotain. Sitten...
  20. P

    Huhti-Hiput 2008

    Hei kaikille! Liityn joukkoonne. L.a. menkkojen perusteella 24.4. eli alkusoittoa vasta. Onpas meitä jo täällä monta.

Yhteistyössä