Heips kaikki mammat, olen jo pari viikkoa (+-testin jälkeen..) käyny lueskelemassa teidän juttuja vapaamatkustajana mutta nyt meinasin kirjottautua joukkoon mukaan, eli toista odotan, asutaan miehen ja tytön 1v6kk sekä koiralauman kanssa kaukana pohjoisessa. Laskettu aika laskurin mukaan olis 22.4. eli onko se nyt sitten menossa rv6+3. Synnäri tulee olemaan LKS, Rovaniemi. Niin ja ikää mulla jo ihan nokko eli 37v. Eka neuvolakäynti tiedossa kahden viikon päästä. Lapsille tulee sitten ikäeroa vähän yli 2v eli ihan niinkuin toivoinkin!
Haikara, eilen just lueskelin netistä osoitteesta: http://www.tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=142&Itemid=2
että seulontoja kunnan pitäis järjestää kolme, tämän vuoden alusta alkaen tämä asetus? Sinuna ottaisin asiasta selkoa tarkemmin ja kovistelisin vähän Oulun äitiysneuvolajärjestelmää. Mä kävin esikkoa odottaessa jopa 4krt ultrassa, ja se oli kyllä mukavaa. Siis kaikki oli näitä kunnallisia käyntejä, ei yksityisellä.
Odotusajan vaivoista, mulla edellinen raskaus meni ainakin näin jälkikäteen muistellen loistavasti, mutta miten nyt tuntuu että väsyttää kokoajan, ja kuvottaa ja ällöttää... No tietenkin oli paljon helpompi viimeks kun jos sattui väsyttämään niin senkun köllähti pitkälleen mutta nyt on tuo pikkunen täystyöllistäjä...
Heipat kaikille ja mahdollisimman hyviä vointeja olosuhteet huomioiden!