Pohjoisen odottavat äidit, huhuu

Täällä kans yks, paikkakuntaa en uskalla täällä julkisesti sanoa :whistle:
Viikkoja tosin jo 41+2 ja toivon josko nyt viikonlopun aikana pääsis synnärille pukertamaan tätä meijän esikoista :D

*Talvicci ja Uuno rv.41+2* :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Odessa80:
Kuinka pohjoisesta pitää olla? :whistle:
Eikai tähän rajaa tarvita =) tuskin kukaan Helsingistä kokee olevansa pohjoisessa, paitsi jos käy täällä Lapissa ja haluaa pinoon niin ilman muuta.

mammaRoi onkin jo pitkällä! Täällä taaplataan alkuvaiheessa.. siis viides lapsi tulossa huhtikuussa. Mites muilla?

muoks.Talvicci laittoikin heti paremmaksi :D jännät paikat sinulla! Toivotaan että viikonlopun aikana saatte pienokaisen syliinne :heart:
 
MLL
Hei kivaa! Ompas rovaniemelläkin vilkasta kaksplussaajaa :) Pitäiskö tehä ihan pino pohjosen äideistä? Siis laitella ne lasketutajat jne. pakettiin, mulla ainakin on niin hormoonien pehmittämä pää, että en pysy mukana missä kukakin menee jos en saa tarkistaa välillä :D Chiquita voisi laittaa, kun alottikin tän (ite en osaa liittää kuvia tms..) :)

Mitäs meinaatte viikonloppuna puuhata? Meillä taitaa olla tiedossa elokuvia ja tänään on saunavuoro. Eipä varmaan paljon tarvi ulkoilla jos on näin kurja sää koko viikonlopun kun nyt.

Talvicille tsemppaukset viime metreille :)
 
Tsemppii Talvicille synntykseen =)

kiva olis teitä mammoja nähdä ! =)

mun pikkuset kullan nuput lähti espanjaan (ovat entisestä liitosta) kahdeksi viikkoa..

rauhaisa vkl tulossa..jos kävis laulaan karaokea,se on mun intohimo :D

mamma ( )ensi vkolla 30 !

pojat vm 99 ja vm 07
 
Voi en minäkään taida osata sellaista kunnon pinoa tehdä =( Hyvähän tuossa alussa olisi sellainen olla.
mammaRoi, minulla myös poika vm99 -otaksun siis että sinulla tuli tuo jälkimmäinen väärin? :D
Viikonlopuksi ei olla kehitetty mitään ohjelmaa, keksitään aina sitä mukaa miltä tuntuu -ainakin tänä viikonloppuna.
 
Ihanaa, meitä on täällä monta! Huhtikuisissa olenkin melko vähemmistössä, kun siellä pohjoinen tulkittiin lähinnä Pohjanmaaksi, heh. Lapissa elelen ja neljättä odotan. Onko täällä muita huhtikuisten mammoja kuin Chiquita ja minä? Saa nähdä, törmäämmekö me kaksi sairaalassa. Hyvää vointia kaikille ja toivottavasti Talvicci saa pian nyytin syliin.
 
MLL
Voisihan sitä sopia jonkun kimppatapaamisen. Mulla ei ainakaan liiaksi ole tuttuja rovaniemellä kun olen vasta kesällä tänne muuttanut tänne :)

Kukas osaisi laittaa meille jonkinmoisen pinon? =) Ehkä sitä voisi itsekkin opiskella miten se tehdään..Sitte heti huomenna :)
 
MLL
Solmussa tee ihmeessä :) En oo ikinä tehny ja kerran kysyin ohjeetkin, mutta minä niistä miään tajua :D Mulle siis voisi laittaa la:n 17.3 ja se rovaniemi on kotipaikka. Ekaa tehhään. Mitäs muuta siihen laitetaan? Ikää 25.
 
miten olis ensi viikolla joku pv tapaaminen ? =) joku kahvila ?
laittakaa minutkin pinoon,mulla laskettu aika 30.12.09,kolmas muksu tulossa,eri iskälle..ent.pojat 6v ja joulukuussa 10v ,taitaa olla että olen yh-äippä... :/ tulevan pikkusen kans ..
ikää minulla 34vuotias,vanhus :D ja Rovaniemi missä asun..
jaahas sain ihmeen hyvin nukuttua..kylästellä kaverin luona ja kaupassa käydä..jos iltasella kävis pyörähtään jossain =)
 

Yhteistyössä