Hakutulokset

  1. F

    Tammikuun toivot 09

    Mäkin tota kerhoa ihmettelin :o tosta sektiokivusta mullakin tuli haavan alta kipeeks toi alue ja nousi pieni lämpö, oma lääkäri laitto mut gynelle sitte tonne sairaalanpuolelle ja mulla oli siis kohtutulehdus eli olkaahan skarppina niitten kipujen kanssa, jos on kipee muutenkin ja alavatsaa...
  2. F

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    ONNEA KAIKILLE JAKAANTUNEILLE!! Itsekin liityn siis heidän joukkoonsa :heart: Meille syntyi poika 31.12.2008 aikamoinen jässikkä oli tuokin, mun silmään kuitenkin pieni kuin mikä! Pituutta 52 cm ja painoa 4490g poika syntyi siis rv 37+6 Me käytiin siis lapsivesipunktiossa 29.12. ja mun...
  3. F

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Onnea kovasti kaikille jakautuneille!! :flower: Jännityksellä ootellaan täälläkin, lapsivesitutkimukseen on aika varattu 29.12. ja saas nähdä, että päätyvätkö sitten leikkaamaan vielä vuoden viimeisenä päivänä vai odotetaanko sinne tammikuun alkuun... toisaalta on kiva, että joulun saa viettää...
  4. F

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Pikasesti minäkin täällä :) saas nähdä kuinka käy, oon menossa torstaina sydänkäyrälle äitipolille ja sitte ens viikolla olikohan se tiistaina oli taas uus aika kontrolliin samaiseen paikkaan ja jos poika kasvaa tätä tahtia (viikko sitte oli painoarvio 3200g ja rv oli siis 34+1), niin sitten...
  5. F

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    mä haluaisin kuitenkin vielä tietää, että mistä sä edes loukkaannuit ja mitä mä niin kovasti siinä aikasemmassa viestissä kärkkäästi kommentoin (omasta mielestäni kirjoitin kuitenkin ihan asiallisesti/asiaa, eli en mä tiedä mitä tänne sitten uskaltaa kirjottaa, jos ei tosiasioita voi kirjottaa...
  6. F

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    taisi mennä mun pointti ohi, millään pahalla en tota aikasempaa kirjottanu, enkä loukatakseni ketään, enkä tiettävästi sanonut, että asiasta ei saisi "puhua tai valittaa"... saatikka olisin sanonut että on mikään mitätön vaiva? :ashamed: Lähinnä yritin vain tuoda oman pointtini esiin ja...
  7. F

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Sori vaan, mutta mua jotenkin huvittaa noi teidän diabeteskeskustelut... itse olen siis sairastanut ko. tautia 1-tyypin diabetes 30 vuotta, joten tiedän tarkkaan noi tuntemukset jne. uskon kyllä, että kun tilanne tulee uutena, niin se voi olla hieman pelottavakin, mutta semmonen juttu, että...
  8. F

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Jahas, tuli eilen käytyä kontrollissa ja kaikki hyvin, oli oikein perusteellinen lääkäri joka ultras ehkä semmosen öö.. puolisen tuntia ja kaikinpuolin :D vaava oli ihan sikinsokin tuolla mahassa, joten ultraaminen oli senkin puolesta hankalaa. kovasti rummutteli siellä kaikenaikaa kun mahaa...
  9. F

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    pitää välillä kirjotella tännekin, hirveesti on tekstiä tullu, lukemassa käyn päivittäin, mutten oo jaksanu kirjautua/kirjotella. Minkä kokosia ne teidän mahat on? Mua jotenkin alko vaan mietityttämään kun näin tossa yhden tutun ja se tokas ihan kylmästi, että "herranjestas minkäkokonen tuo...
  10. F

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Me ollaan oltu yhdessä öö... reilut kymmenisen vuotta, josta siis tuloksena tuo 9v ja 6v poika ja nyt tämä kohta tuleva tulokas :D naimisiin mentiin vuonna 2001. joku kyseli et miksi tehdään suunnitellusti sektio, mulle siis tehdään ja on tehty noista molemmista pojistakin, siitä syystä...
  11. F

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Mulla on myöhästä ottaa tota influenssarokotusta, mulla on niiiiin hyvä räkätauti päällä, että oon ollu nytte 2 päivää saikulla sen takia kun valvon yöt ja valvon päivät ja kun ei mitään kunnon roppeja saa ottaa niin ei auta kun kärsiä :( Olis pitäny eilen käydä labrakokeissa ja maanantaina...
  12. F

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    sitä mun vielä piti sanomani, että meilläkin närästää kovasti ja rennietä menee päivittäin välillä montakin kappaletta, samoin maha tuntuu välillä et se kasvaa oikein vauhdilla, tuntuu hmm... siltä et ihoo kiristää aika-ajoin... ahdistavalta siis, vaikka toisaalta on kiva kun maha kasvaa...
  13. F

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    ok, täytyykin käydä terkkulasta kyselemässä vyötä, vois olla tosi hyvä, ostin tosin noita mammahousuja, mutta ei ne ainakaan mitään tue, vaikka muuten hyviä ovatkin, mulla ei ole aikasemmista raskauksista ollukaan tommosia pöksyjä ja voi jessus mistä oon jääny paitsi :D mun hb oli 113 ja toinen...
  14. F

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    onpas tullut tosiaan tekstiä sitten viimeisen kirjoitukseni :) uusille tervetuloa joukkoon!! nyt kun vielä muistan, niin tukivyöstä oli tuolla aiemmin puhetta, pikaseen kahlailin läpi näitä juttuja ja se osu silmiini, tyhmä kysymys, mutta auttaako se oikeesti? meinaan vaan, kun aika...
  15. F

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    aijuu, tervetuloa JiiMi mukaan joukkoon, samassa sairaalassa sitten oleskellaan, mä tosin varmaan oon sitten jo päässy sieltä pois kun sä tuut sinne :)
  16. F

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    kävin sitten tänään shoppailemassa mammavaatteita :D ostin siis vaan kahdet housut henkasta ja maukasta, mutta oli kyllä niin hyvät jalassa, että niitä pitää ihan mielellään! mulla ei noista aikasemmista ole edes mitään äitiysvaatteita ollu, eli johan nyt olikin aika ostaa niitä :D BB:tä mä...
  17. F

    irronnut istukka?

    Löytyykö paikalta ketään, jolta olisi istukka irronnut tai ollut irtoamassa? Mua jäi hirvittämään, kun tästä meidän nuorimmaisesta, joka siis syntyi suunnitellulla sektiolla, lääkäri tuli sanomaan leikkauksen jälkeen, että jos nyt ei olisi leikattu, niin kohta olisi tullut kiire :o Mitään...
  18. F

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    1 poika ilmottautuu pitämään tammikuisten puolia :D tänään käytiin siis rakenneultrassa ja kaikki hyvin! Kätilö tuumas vaan, että kyllä tämä hyvin vahvasti pojalta vaikuttaa, "selvästi" näkyi vehkeet sieltä, tosin kätilö painotti, että voi vielä erehtyäkin, mutta ihan poikafiilis mulla on...
  19. F

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Pitäisköhän välillä kirjuutella tännekin =) Meillä kaikki tuntuu olevan siis kunnossa, ollaan menossa perjantaina rakenneultraan joten sittenhän siihenkin saadaan varmuus :) Mä olen ollut tosi kiukkunen viimeaikoina, liekö johtuu raskaudesta, mutta ihan välillä säälittää nää mun...
  20. F

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    jahas ilmottaudutaas tännekin pinoon, kun mukana ollaan vielä. Neuvolassa kävin viimeviikolla ja tais olla kesäduunari siellä kun ei meinannu mistään tulla mitään ja oli muutenkin oikeen töksäys. no mutta viimein saatiin sydänäänetkin kuuluviin :) mitään hankintoja ei olla tehty, tosin...

Yhteistyössä