Hakutulokset

  1. F

    TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

    Soitin eilen mun äidille, joka on käyny läpi 2 keskenmenoa aikanaan, se rauhotteli kovasti, että mua odottaessa oli silläkin tuollaista vuotoa, samoin muutaman työkaverin kanssa ko.asiasta juttelin kun ovat terveysalan ihmisiä ja he olivat kans sitämieltä, että on kaiketi ihan normaalia, tai ei...
  2. F

    TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

    auttakee hyvät kanssaäidit!! huomasin aamulla pientä hyvin niukkaa vuotoa, ruskeaa, eikä siis tuu paljoo, mutta tulee kumminkin! soitin omaan tk:hon, jossa täti oli hyvin tyly käski soittaa äippäpolille, no soitin sinne, mutta totesivat että ei auta kun odotella, tuli taas vähän hylätty tunne...
  3. F

    TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

    Voi apuva sentään!! saako noita koti dopplereita lainaks jostain esim. lastentarvike tms? yritin soittaa neuvolaan kun meni hermot! soitin siis ennen 9 aamulla ja sieltä vastas täti että i... neuvola... no minä et juu, yritin soittaa sinne omaan neuvolaan, et tää puhelu siirtyi sinne? no täti...
  4. F

    Vaarallinen koulutie

    sen verran vielä, että mä aikoinaan kirjotin tänne tosta samaisesta aiheesta ja sain niin paljon sontaa niskaani, et huhhuh, kun kuulemma mussukoita ei tarvi kotiovelta hakea jne... mutta ne jotka on sitämieltä, voivat tulla ja itse laittaa esim. ekaluokkalaisen kävelemään vaikka tuota meidänkin...
  5. F

    TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

    helou again... täälläkin on se normaali elämä palannut tai siis oli palannut, kunnes tapaturmaisesti menetimme meidän pienen kääpiösnautserityttömme viikonloppuna :'( suru ja itku on ollut aivan valtava, taas tuntuu siltä, että elämä on niiiiin epäreilua, "pentu" oli vasta 7kk ikäinen, joten...
  6. F

    Vaarallinen koulutie

    taitaa olla, että kunnan kanssa siitä pitäis ensikäteen sopia, mutta jos ei kunnan kanssa pääse yhteisymmärrykseen, niin jostain kuulin, et poliisiin vois ottaa yhteyttä, et selvittäisivät tien vaarallisuuden... noi on inhottavia asioita, asioita missä säästetään pienten lasten "kustannuksella"...
  7. F

    TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

    Daizz hienoja uutisia!! Onnea kovasti! Uusille tervetuloa mukaan ja onnea odotukselle! Meil on jotensakin tylsää tällä raskausrintamalla mä oon malttamaton, kun pitäis jo kaiken tapahtua heti, vaikka pitäis osata nauttia tästä ajasta hetki kerrallaa :D neuvolassa käytiin viimeviikolla ja...
  8. F

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Meiltä kanssa hyviä uutisia ultrasta!! kyllä on emäntä ollu yhtä hymyä koko päivän kun Koksista kotiinpäin lähti :D Niskaturvotus ultrassa käytiin, kaikki hyvin, samalla piipahdin labrassa ottamassa verikokeet, joista ei toivottavasti kuulu mitään... tosi hyvä fiilis jäi ekasta käynnistä...
  9. F

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Meillä on pojat 6-vuotta ja 9-vuotta, eli on tuosta vähän aikaa kun on näitä kokemuksia koettu :) omasta puolesta voin sanoa, että mieluusti oisin kyllä synnyttäny ihan normaalisti, mutta pyynnöistä huolimatta sitä ei edes annettu yrittää, kun ei kuulemma olis käynnistynyt kuitenkaan (tähän...
  10. F

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    voipi olla, että siellä nähdään sitten, koksissa siis =) eli uusi odottaja ilmottautuu, 3.lapsi tulossa, laskettuaika on näillä näkymin 15.1.2009, raskausviikkoja on 10 ja muutama päivä päälle, koksiin pitäis taas mennä sitten kait synnyttämään (leikattavaks)... maanantaina oon menossa ekan...
  11. F

    harhaluulo

    Täällä on kans samanlaista ongelmaa, mun on tosi vaikee luottaa ja aina ajattelen ekana pahinta :ashamed: mitään varsinaista syytä ei ole epäillä ja oonhan mä nyt ton ukonkin tuntenu jo vuosia, mut silti, koskaan ei voi tietää, mitä sitä mielessä liikkuu varsinkin kun toi ei oo sitä...
  12. F

    Hirveä vauvakuume, mutta...

    ohoh, siis painoo saanu pois melkein 30kg B)
  13. F

    Hirveä vauvakuume, mutta...

    eli tossahan toi otsikko jo jotain sanookin, mut siis stoori jatkuu näin: Mä lihoin kahdesta edellisestä raskaudesta tosi paljon ja nyt oon saanu tota painoo pois melkein 30 eli alan olla jo suht normaalipainonen. Mua vaivaa hirvee vauvakuume ja kolmosta yritelläänkin tässä, mutta mua ihan...
  14. F

    Noloa.. Alapääasiaa.."poslarista"

    mä ostin semmosta "blitzblank" voidetta (ihan siis sexshopista) tarkotettu just intiimialueitten karvanpoistoon. Tosin tuntu jotenkin hirveen hitaalta aineelta, eli toisinsanoen purkki jäi pölyttymään kaappiin :/

Yhteistyössä