Tsemppiä sef! :hug: Kyllä se siitä joskus helpottaa. Mullaki oli eka synnytys vaikea. Omat supistukset loppu ku otin epiduraalipuudutuksen mikä oli virhe ja sit yritettiin tipalla saada supistukset uudelleen. Epiduraali vei multa tunnon koko keskivartalon alueelta enkä voinut ponnistaa kunnolla. Poika jäi kanavaan ja sydänäänet romahti. Istukka jäi kiinni ja verta meni yli litra eikä mua edes nesteytetty. jne jne. Oli karmee kokemus. Toinen synnytys sit oli syöksysynnytys jossa kolmella ponnistuksella syntyi tyttö. Supparit kesti niin vähän aikaa ettei ehtiny voimat mennä ja nousin heti kun oli alapää tikattu itse suihkuun ja kävelin synnyttäjien osastolle. Sanoin kätilölle ku tikkas mua että voisin synnyttää joka päivä jos kävis aina näin helposti.
*Muoks* Lisään vielä että kolmas oli sit taas vaikeampi tuon istukan takia. Kolmannessa ei taas istukka meinanny irrota ja verta meni taas yli litra. Muuten ponnistus ja kaikki meni hyvin. Tuo istukan irtoaminen on kuulemma semmonen mikä usein toistuu jos on sellaista vikaa. Ei kai siinä muuten mitään mut on niin heikossa kunnossa ku menee verta niin paljon. Toivon että vaiva olis joka toisessa synnytyksessä niin tämä menis taas hyvin.
*Muoks* Lisään vielä että kolmas oli sit taas vaikeampi tuon istukan takia. Kolmannessa ei taas istukka meinanny irrota ja verta meni taas yli litra. Muuten ponnistus ja kaikki meni hyvin. Tuo istukan irtoaminen on kuulemma semmonen mikä usein toistuu jos on sellaista vikaa. Ei kai siinä muuten mitään mut on niin heikossa kunnossa ku menee verta niin paljon. Toivon että vaiva olis joka toisessa synnytyksessä niin tämä menis taas hyvin.