Daizz :'( :hug: Kyllä tuntuu että on melkoisen epäreilua kun on jo melkein kolme kk odottanut että voi huokaista helpotuksesta ja sitten viime metreillä ... :headwall: :headwall: Todella kurjaa.
Sef, taidat olla kuin uusi ihminen - ja pahoinvointi ym helpotti just oikeaan aikaan, eikö? Hieno juttu
Omaan napaan... aamuisin on hönö olo, mutta kaipa tämä tästä. Kävin aamulla vaa'alla ja kilon on noussut paino, joten en panikoi (vielä). Painoa ei tarvitsisi kyllä tulla muutamaa kiloa enempää, koska olen tämmöinen läskipulla jo valmiiksi. Jaksaisikin sitten paremmin kun ei tulisi enää lisää kiloja. Masu ei ole juurikaan kasvanut (eikä sitä nyt näkisikään makkaroiden alta
), mutta kokoajan siellä tuntuu jotain eloa olevan. Pullistaa, puristaa, nipistelee, toisinaan vihloo ja muuten vain jomottelee. Kai se sitten kasvaa, ultrassahan todettiin että viiikkojen mukaisesti kohtu oli kasvanut joten luotan siihen että kaikki on ok.
NP-ultraan olisi vielä 11 vrk aikaa, tuntuu että vastahan tässä oli monta viikkoa siihen. Osaatteko sanoa pitääkö olla pisuttelematta ennen kokeita ja pitääkö muutoin olla syömäti tms ennenkuin sinne menee? Aika on onneksi klo 14 niin ei haittaa vaikka tarvitsisi muutaman tunnin "pantatakin".
Sitten kysmystä kaikille: oletteko jo hankkineet jotain vauvajuttuja? Mä olen muutamia vaatekappaleita ostellut (itsepintaisesti punasävyisiä koska toivon tyttöä erityisesti... =) ), ja tiedossa on jo käytetyt vaunut, turvaistuin, pinnasänky ja vaatetta vaikka millä mitalla. Sinällään ei kai tarviis mitään ostella mutta nyt on alet ja kaikkea kivaa tekee vain mieli ostella..
:snotty: