TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

Hei kaikille! Rakenneultra vielä edessä, joten lapsen sukupuoli hämärän peitossa. Tosin kaksi ystävää jo nähnyt unta, jotta poika tulisi. Vaikea tietää tuollaista. Ei oikeastaan väliä, olisi nyt terve kuten siskonsa. Mulla riittävästi tekemistä kahden pikkulapsen kanssa, kun tyttö täytti vasta hiljan vuoden. Olin viikolla neuvolassa, kaikki ok, mutta astman kanssa alkaa taas tökkiä. Ei kuulemma oikein riitä arvot, pitäisi puhaltaa mittarilla 405 vähintään. Ja mulla hyvä jos neljääsataa hipoo. On ollut öisin kohtauksia, maha tietty painaa jo keuhkoja. Muuten ok, vähä unettomuutta, mutta pärjää kyllä. Hankintoja en oo vielä tehnyt, käytettyjä sisarusrattaita oon etsinyt. Vanhasta on niin paljon roinaa. Kavereilta saa tosi paljon vanhoja vaatteita. Uusia ostan vain, jos tulee vastaan jokin superihanuus. Ja telkkari-kyselyyn vastaan, jotta BB ei kiinnosta, mutta Serranoja olen seurannut. Hyvät voinnit kaikille!
 
Tervehdys!

Onpa taas kiire viikko takana, alku viikon olin Helsingissä työreisussa ja se kostautuu heti toimistolla. Työreissu oli ihan antoisa ja sai taas uutta intoa omaan työhön. Minulla on aina samalla tuolla etelässä työn ohjaus ja vertaistuki ryhmä, välillä tämä sosiaalityö tuntuu rankalta, mutta niinhän se on varmaan kaikissa töissä.

BB-kyselyyn en ole oikeastaan koskaan erityisemmin seurannut BB:tä enkä seuraa nyttenkään. Serranon perhettä seurattiin yhdessä miehen kanssa ja nyt varmaan seuraavaksi astuu vuoroon Pako jota seurata.

Imetyksestä, esikoiselta imetin yleensä kahviossa, jos tarve vaati, mutta aina niin ettei sitä oikeastaan muut huomanneet. Nykyisin nuo imetyspaidat taitaa olla aikasta käteviä.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja onnea iloisille pikku miesten ja neitojen odottajille.

Oululaiset odottajat huomasitteko tänään lehdessä uuden Anton ja Niinan mainoksen, ajattelin itse käydä huomenna tarkistamassa josko sieltä jotain kivaa löytyisi tälle meidän pikku neidille. Olisiko kellään intoa lähteä mukaan?

Mieliteoista oli kans kysely. Minulla on koko raskaus ajan ollut hillitön hedelmä himo ja nyt sitten greipit ovat tämän hetken suuri nautinto. Samoin kahvia olen alkanut juomaan nyt raskausaikana. Kaikki terveellinen käy kaupaksi hyvin.

Olen ostellut aika paljon nyt masuasukille vaatteita, mutta niitähän ei ole varmaan koskaan liikaa, kun ostaa useampia kokoja.

Viime viikonloppuna saatiin tapetoitua vauvan hoitohuone ja lopputulokseen olen kyllä tosi tyytyväinen, samoin mies joka oli aluksi touhua vastaan. Nyt meillä on suunnitteilla sitten tapetoida vielä yksi huone lisää.

Oma raskaus on edennyt hyvin. Masu kasvaa hiljalleen, pahaa oloa on edelleen ja välillä pitää käydä yökkimässä vesassa, mutta siihen on alkanut jo tottumaan, sitä on varmaan ihan ihmeissään kun paha olo loppuu. Suhmura Sandra on kova jumppaamaan ja sillä on ihan selkeitä aikoja aina samaan aikaan vuorokaudesta milloin meno on kovinta. Hikka meidän neidillä on myös aika usein ja lempipaikka masussa on edelleen pomppia virtsarakon päällä. Väsymys vaivaa välillä kans.

Ensi viikolla alkaa mammajooga ja vesijuoksuun olisi tarkoitus taas huomenna päästä.

Hurjaa miten aika rientää, huomenna lähtee käyntiin jo rv 23.


T:Hemuli ja Suhmura Sandra 21+

 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Johjo olisiko liian hankalaa jos laittaisi tuohon etusivun listaan, tulokaiden sukupuolet niille joille se on ultrassa selvinnyt? Ja kiitos kun olet jaksanut listaa päivittää :hug:
Listassa on sukupuoli. Tuolla lapsimäärän jälkeen lukee kumpi on tulossa. Joku on tietty voinu jäädä laittamattakin, mut olen yrittänyt sitä mukaa listaan laittaa kun tietoa on tullut. Tarkoitus olis kuhan jaksaa tehdä listasta hienompi ja laittaa vähän erivärejä jne. Katsotaan jos syyskuulle sit jaksaisin muutoksia tehdä. Viimeistään töissä yövuoroissa kun on hiljaisempaa niin ehkä ehtis.

Johjo & poitsu 19+4

Hemuli: Olisin ollu kiinnostunu mut meen töihin tekeen just huomenna yhen harjoitusvuoron 8-16 :( enkä pääse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Johjo:
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Johjo olisiko liian hankalaa jos laittaisi tuohon etusivun listaan, tulokaiden sukupuolet niille joille se on ultrassa selvinnyt? Ja kiitos kun olet jaksanut listaa päivittää :hug:
Listassa on sukupuoli. Tuolla lapsimäärän jälkeen lukee kumpi on tulossa. Joku on tietty voinu jäädä laittamattakin, mut olen yrittänyt sitä mukaa listaan laittaa kun tietoa on tullut.
Anteeksi :ashamed: pitäis osata katsoa ennen kuin höpisee omiaan :whistle:

MaMa ja tytsykkä 21+1
 
Heippa täältäkin pitkästä aikaa.
Meillä on olleet anopit toiselta puolelta maailmaa kylässä viikon verran ja on niitä juoksutettu ympäriinsä.... huoh... no huomenna ne jo lähtee.

Tänään oli neuvola, rautaa kehotti täti muakin syömään vaikka oli hb vieläkin 136. Kiloja oli tullu alusta laskien 6 (!!) lisää, hui! Ei ite oo huomannutkaan painonnousua, pitäs varmaan lopettaa pullansyönti :) Mut se on yks niitä harvoja salllitumpia paheita... :) Niin ja siihen liittyen oli tänään myös hammaslääkäri ja löytyi seurattavia reiänalkuja vaikka kuinka. Täytyy yrittää parantaa tapojani.

Anoppi ja äiti toi molemmat mulle pienen pieniä vaaleanpunaisia vaatteita, tosin musta tuntuu että mun lapseni ei voi koskaan olla niin pieni et ne kaikki sille mahtuis, ite oon ollu yli nelikiloinen syntyessä eikä mieskään oo ihan pieni ollut.

Loma loppuu sunnuntaina, kauheeta mennä takas töihin nyt kun mahakin on kuukaudessa kasvanut vaikka kuinka ja on saanu vaan kotona löhöillä. No mut, kolme kuukautta enää niin alkaa pitkä "loma".

Terkuin BabyP ja kovin vilkas tyttövaavi 21+4
 
kyllä meni maha sekaisin ku piti syödä liikaa juustopalleroita (nacho-cheeseballs)... mulla oli neuvola aamulla ja onneks kuulu sydänäänet niin kuin pitääkin. sokeria oli pissassa, täytyy viedä joku aamu näyte ennen ku on syöny, jos sit on sokeria, niin sokerirasitukseen.. onko muilla sokeri ongelmia? siis en tiedä onko tässä vielä mitään hätää, mut täytyy nyt vähä kattoo mitä syö.. olen herkutellut liikaa.. siitä kertoo myös puolen kilon painon nousu viikossa. kohdun korkeus 20 (siis onkohan tämä se sf-mitta), mutta silti kaikki ei tajua raskautta... hoikka olen ollut ennestään, että ei oo sit rasvakerrosta siinä päällä... katsotaan onko hoikkuudesta mitään tietoo enää raskauden jälkeen jos herkuttelu jatkuu :whistle:

tää mun masuasukki on villiä sorttia, ei meinaa pysyy paikoillaan mitenkään ku kuuntelee sydänäniä. itsekin olen liikkeitä tuntenut, mutta en kauhean voimakkaita. odotan, milloin ne alkaa tuntuu niin että mieskin sattuis saamaan potkun tunteen käsiinsä kun kokeilee. se on innolla odotuksessa mukana ja haluanki jakaa kaikki kokemukset.

juu, ton imettämishomman kans tuli mieleen, että enpä oo ennen kiinnittäny huomiota/ huomannu paljon imettäviä, mutta nyt kun itse on raskaana huomaa kyllä heti raskaana olevat tai imettävät naiset. eilenki huvitti ku olin kaupassa ja sellaisen herkkutiskin edessä seisoskeli vaan raskaana olevia naisia :LOL: itse siinä yhtenä muiden mukana haaveilemassa leivoksesta (tälä kertaa jätin väliin :D )

pikkujuttu mut ikää on ollu jo jonkin aikaa 24 v. huomasin etusivulla iän olevan 23...


19+0 menossa ja viikko rakenneultraan
 
Täällä on monet saaneet tietää rakenneultrassa sukupuolen. Hienoa, että tulee niin paljon iloisia ultrakuulumisia. Meille luvattiin tyttöä ja kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa. Fiilikset on sanoin kuvaamattomat, meillä kun esikoinen on poika.

Hemuli08 - kävin tänään siellä Anton&Nina -kaupassa Zeppelinissä ja kovin näytti avajaistarjoustuotteet menneet. Kaveri oli hakenut tarjousulkoiluasun tytölleen keskustan liikkeestä ja sanoi, että sielläkin näytti monet lehdessä mainostetut tuotteet jo menneen. Mutta toivottavasti heillä on huomiseksi jemmassa uudet satsit. Kävin kolme kertaa viime viikolla kyseisissä liikkeissä (heh, ostoholismiako??!) ja sain silloin isot kassilliset ihania bodeja, mekkoja ja mm. ReimaTecin ulkohaalarin (siis esikoiselle). Se oli puoleen hintaan eli 44,50. Mielestäni ei paha kun vertasi muihin samanmerkkisiin, niin maksoivat lähemmäs satasta. Onkin eka ReimaTec meillä, tällä hetkellä esikoisella käytössä Remun vedenpitävä välikausihaalari (maksoi kirpparilla 6,50 ja kunto OLI ostohetkellä loistava). Nyt on nuori herra konttaillut sen verran, että polvissa näkyy... joo, mut siis, että mä tein ainakin parhaat löydöt silloin jo aiemmin. Mutta siellä on kyllä ihania uuden sesongin vaatteita eli varmasti löydät kaunista tulevalle neidille. Itse ajattelin tehdä kirpparikierrosta huomenna.
Hyviä vointeja kaikille!
 
Kattoiko kukaan eilen sitä dokkaria niistä lapsista siellä Bulgarialaisessa lastenkodissa? Näin sen nyt jo toiseen kertaan ja saakutin pahaa teki edelleen!

Ihan hyvä että tuli katsottua, jotta sain taas takapuoleni liikkeelle itsekin hyvän eteen. Aamuopäivällä tsekkasin likan pieneksi jääneitä vaatteita ja niitä löytyikin yhteensä noin 30 kilon verran :eek:

Soitin sitten paikalliselle diakonille ja vein vaatteet + muutakin kamaa sitten hälle eteenpäin välitettäväksi. En niin tarkkaan kuunnellut, jotta mihin menee, mutta osa ymmärtääkseni suoraan perheille, osa kirppikselle jonka tuotot sitten käytetään perheille ja ne mitä jää, lähetetään jonnekin. En muista minne, mutta ymmärtääkseni itänaapuriin juurikin köyhille.

Mulle on se ja sama mihin ne menee, luotan kuitenkin kirkkoon (vaikken itse kirkkoon kuulukaan) ja kirkon apuun siinä määrin, että varmasti niistä vaatteista jokin taho saa apua, joka sitä oikeasti tarvitseekin.

Äitini valvoi viime yönä yhteen saakka, sillä hänkään ei ollut saanut unta dokkarin nähtyään. Taisi siis useampi ihminen hetkeksi pysähtyä ja hyvä toki niin.

En voi kun olla onnellinen, että asun Suomessa ja että lapsillani on hyvät oltavat.

Sef 19+3
 
Hyvää lauantai aamua kaikille!
Pitkästä aikaa ilmoittelen itsestäni, vaikka olen aina sillon tällöin pikaisesti käynyt lukemassa teidän juttuja.
Minullahan oli se rakenneultra viime viikon torstaina ja kaikki oli hyvin. Painoarvio oli 306 g ja ultraaja veikkasi tyttöä. Ei ihan sata varma uskaltanut olla, mutta näillä näkymin meille siis olisi tulossa toinen tyttö :heart: .
8.9 on neuvola ja ajatella, että silloin saan jo ne paperit äitiyspakkausta varten (olen ajatellut sen ottaa). Näin se aika vaan menee.
Jaahas, täytyy palata myöhemmällä uudelleen. Esikoinen tarvii apua aamupalan kanssa.

nippanappa ja vilperi 21+2
 
Huoh!

Saako lapsia antaa lainaan jonnekin?! Tää mamma on vieläkin unessa, vaikka hereillä oon ollu jo monta tuntia. Mahassa myllää ja lapset on rääkyny koko aamun. Nyt ovat tosin nätisti pöydässä syömässä, mutta kuitenkin. Kun nukkuminen alkaa oleen hankalaa mahan takia niin ei vaan jaksais kuunnella yhtään riehumista.

Tää mamma haluaa muuttaa sohvalle talvehtimaan. Mielellään nauttien samalla ihanasta hiljaisuudesta. Tai ei ihan täydellisestä hiljaisuudesta, mutta lasten rauhallisesta hiljaisesta puuhailusta. Taitaa olla turha haavekuva, mutta olkoon. Ainahan sitä saa haaveilla.

Nyt siivoomaan.


tulia & viljami 18+4
 
kävin sitten tänään shoppailemassa mammavaatteita :D
ostin siis vaan kahdet housut henkasta ja maukasta, mutta oli kyllä niin hyvät jalassa, että niitä pitää ihan mielellään! mulla ei noista aikasemmista ole edes mitään äitiysvaatteita ollu, eli johan nyt olikin aika ostaa niitä :D
BB:tä mä en kato! jotenkin aivan järkky sarja koko ohjelma.
mä olen niiiin tyytyväinen kun painoa ei ole juurikaan tullut lisää ja puolessa välissä ollaan menossa jo. edellisistä kun tota painoa tuli ihan kiitettävästi ja tällä kertaa aion pitääkin, et sitä ei todellakaan tule kuin välttämättömät, on paljon helpompi olla itelläkin sitten.
oon kans niin tyytyväinen kun tuo mies on suhtautunu tosi kiinnostuneesti tähän raskauteen, en muista et se aikoinaan ois ihan näin kiinnostunu ollu, nyt se lukee jopa noita neuvolasta saatuja opuksiakin ja kyseli tänääkin, et mitäs äitiysvaatteita ostit :eek: ehkä sekin alkaa tulla vanhaks :D
pikkukaverille oon ostellu muutaman bodyn ja parit housut, mummi toi reissusta semmosen viltin ja hatun ja t-paidan (joka menee varmaan sitten ens kesänä) noita vaatteita pitäis tuolta vintiltä alkaa kaivelemaan, ettei tartte sitten pimeällä niitä enää alkaa sieltä penkomaan.
vauvanhuoneista oli kans jotain puhetta ja meillä kun on tää remppa vielä kesken niin vauva ei siis saa omaa huonetta vaan majottuu meidän makuuhuoneeseen, ostettiin ikeasta tommonen parvisänky meidän nuoremmalle pojalla ja sen alla on sitten vanhemman pojan sänky, eli pojat asuttavat nyt samaa huonetta.
liityin muuten jo viikkoja sitten sinne facebookiin mikä "tammikuun odottajat" osio se nyt olikaan mut voi bongata sieltä koiran kanssa olevasta kesäkuvasta!
innostuuko muiden vauvat potkimaan mahassa kun ootte koneella? tää meidän herra alottaa oikeen kunnon rumban hetki sen jälkeen kun oon istahtanu koneelle, ei taida pikkumies tykätä :D
 
Moi pitkästä aikaa. Olin siskon luona muutaman pvän ja oli kyl niin villiä menoa, muksuja oli siis 5, 3, ja 3x2 vuotiaita talossa niin voitte kuvitella sen metelin! Noh, nyt kotona koitetaan palautua normaaliin rytmiin :LOL:

Paljon oli taas juttua tullu, eli aloitetaan hetimmiten vastailu.

BB:tä en seuraa, must se on ihan tylsä! Pikkusisko kattoo sen ja sen kans saattaa joskus katella, mut koukkuun en oo jääny. Serranoa taas katoin tos kesän aikana, nyt sekin on jääny. Sarjat joihin oon koukussa on tädelliset naiset ja greyn anatomia! Ne on ainoat jotka on pakko nähdä!

Imetyksestä julkisella paikalla oon sitä mieltä että antaa mennä! Se on kuitenkin ihan normaalia, sinähän ruokit vauvaa siinä! Eikä minusta tarvii mihinkään syrjäiseen nurkkaan painua sitä tekemään, kunhan ei nyt ihan paljain rinnoin istuskele. Itellä ainakin oli aina harso siin edessä ja osaksi vauvan pään päällä ettei kukaan rintaa nähny tai vauvan naamaakaan, mut en kääntyny naama seinää vasten kumminkaan.

Joku kyseli voinnista. Mulla on muuten ollu ihan jees olo nyt, selkä ei niin pahasti enää reistaa, mut supisteluja on senkin edestä! Ja silloinkin kun en edes mitään tee! Joskus on päivän supistellu niin paljon et illalla on alamaha ja selkä kipeä. Maanantaina on onneks lääkäri niin saa sen kans jutella asiasta. Mies on tosi huolissaan! Vihaisena mulle tiuskii etten sais mitään tehdä! Kävin kerran sille töihin viemässä ruokaa niin sielläkin naiset alkoi "valistaa", sillai huolehtivaisesti et ei kannata rehkiä jne :LOL:

Tuli mieleen kun oli puhetta et synnytys sattuu, niin nlatäti kertoi kerran yhdestä naisesta jonka piti mennä synnärille valmiiks jotta käynnistävät sen synnytykset, koska se ei tuntenu kipua niin se ei olis osannu tulla synnyttää ajoissa! Se kuulema siellä vaan katseli salissa tv:tä tai neulo ja sit olikin aika ponnistaa :eek: Vitsi kun se meniski kaikilla niin :LOL:
Mutta, on näitäkin tapauksia, vaikkakin taitaa olla hyvin harvinaisia...

Meillä poika kun näki uä kuvan katteli sitä ja tokas ethän näkee siitä kuvan läpi et vauva on poika :LOL: Saa nähdä...

Pelkopolillekin tuli aika, vasta 28.10 |O !! Pikkusen minä soitan sinne ma ja pyydän ajan aiemmaks ja sanon pari valittua jos ei ne ala siirtää! Kiva nähdä painajaisia synnytyksestä ja valvoa aamuyöt miettien asiaa!

Eelis on kans samanlainen möykkäri kun foxilady77llä, et aina kun istahtaa koneelle (autokin käy) niin hillitön rimpuilu mahassa alkaa :LOL: Nytkin monoa tulee lähes koko ajan, kai sillä tila käy vähiin kun on lytyssä :LOL:

Mä muuten katoin sen dokkarin siit lasten "hoitokodista" ja täytyy myöntää et kyyneleet valui kun menin lasten viereen nukkuu ja ne oli niin rauhallisia ja ihania! Ajattelin kuin onnellinen saa tosiaan olla et oon suomen kansalainen ja saan täällä asua! Eeliksellekin höpötin et se saa olla ihan millainen vain, minnekään laitokseen en sitä sulje!
Hyi, se oli inhottava ohjelma :'(

Mä oon kans antanu vaatteita viroon vietäväksi. Edellisten äitiyspakkausten toppa- ja välikausipuvut ja ne toppa pipot, lapaset ja tossut. Sit kans ihan käyttövaatetta pienille.

Mutta joo, nyt jos olis järkevä niin painelis nukkuu, mutta kun en ole...

Mrs O ja Eelis 19+5
 
Mrs O Joo, mulle tuli kanssa toi pelkopoliaika vasta raskausviikolle 28 vaikka lähete lähti jo joskus rv 13 tienoilla. Eikä auttanut mitään vaikka soittelin perään ja yritin 'vaatia' aikaisempaa aikaa :kieh: Ihan älytöntä touhua!!! Ja siis sairaalana NKL. Hoitsu puhelimessa vaan toisteli, että lääkärien päätös, ettei aikoja anneta ennen tätä ja hän ei siis voi antaa uutta aikaa. Huonoissa merkeissä musta alkaa koko homma jos ei vittu apua saa (taaskaan) edes pyytämällä... Neuvolassakin vaan sanoivat, ettei asialle voi mitään.

Kiitos Uudenmaan tapaamisessa olleille, otetaan syyskuussa uusiksi!!!
 
Sisi Joo kyllä täälläkin kiehahti niin paljon että! kun sain ton ajan! Onkohan se sit täälläkin niin et aika annetaan vasta kun viikkoja on tarpeeks? Täytyy soittaa ja kysyä... Kiva vaan oikeesti kun ei ne lääkärit paljon ajattele et se pelko kytee koko ajan ja koko ajan miettii väkisin asioita! Pistää niin ärsyttää |O
 
Hi pitkästä aikaa ja lyhyesti...

(.) Paineet pysynyt ok. Päänsärkyä ei juurikaan ole ollut nyt n. viikkoon!

Närästystä on tosi kovasti ja Rennietä menee!!

Vitamiinejä en ole syönyt, paitsi sitä "pakollista" D-vitamiinia.

Hb:kin ollut tosi hyvä. Mutta aiemmin, kun hb on laskenut ed. raskauksissa, olen käyttänyt nestemäistä Floradix Kräuterblutsaftia, kun mm. Retafer ja Spartocine eivät oo käyneet vatsalle. (vinkiksi)

Imetyksestä sen verran, että mun mielestä se on vaavin tapa ruokailla ja voi tapahtua ihan missä vaan!!!

BB... Hmm. Koukuttaahan se huolella. Olen nää muutaman nyt katsonut. Mutta kyllä mä itseäni mietin, että onko se ihan järkevää... =)

Mieliteoista... mulla oikeastaan vain appelsiinituoremehu sellainen, mitä tekee mieli ihan hirmuisesti (ehkä just siksi pysynyt tuo hb:kin hyvänä?? C-vitaniini turvannu raudan imeytymisen), mutta koska siinä on aivan sairaasti kaloreita, niin olen tietoisesti pyrkinyt sen juomista rajaamaan. Mä en niin millään haluaisi "juoda kaloreita", kun painoa ihan muutenkin tulee reipasta vauhtia.

Tervetuloa JiiMi!!

Sukupuoli on tiedossa, mutta en aio sitä nyt tänne laittaa, kun kerran sovimme mieheni kanssa, ettei sitä paljasteta muillekaan=)

Sisi... MIKÄ Uudenmaan tapaaminen?? En ole kuullutkaan sellaisesta. Missä järjestitte, missä tiedotetaan seuraavasta ja mahtaako mahtua mukaan??

rakuuna 22+1
 
Rakuuna tuolla 'plussalaisten tapaamiset' -palstalla on ihan oma ketju Uudenmaan Tammikuun Toivoille, jossa voidaan rauhassa sopia ajoista ja paikoista. Uusi tapaaminen on varmastikin tulossa syyskuussa. Sinne siis kaikki tapaamisesta kiinnostuneet!!
 
Heips masunkasvattelija kolleegat!
Loma on ohi ja aamulla töihin. Ens viikolla taittuukin puoliväli, huh! Ja on neuvola ja rakenneultrakin samalla viikolla. No, meneepähän eka viikko varsin vauhdikkaasti kun on paljon tapahtumia :)

Imettämisestä on ollut keskustelua, mua ei haittaa vaikka kirkon portailla joku imettäis, mutta itse olen sen verran "häveliäs" että jos/kun imetän niin haluan tehdä sen rauhassa ja poissa muiden katseilta. Eli ihan omaa napaa ajatellen varmaan vessassa tms sitten imettelen, jos se tuntuu että se onnistuu ja luonnistuu.

Meikäläisen masuasukki tuntus aika vilkkaalle kaverille, joten toivottavasti ultrassa on sitten kaikki hyvin. Nyt on kello jo paljon ja Stieg Larssonin romaani on imaissut niin kovasti mukaansa että pakko lähteä sitä lukemaan... =)
Sashakohan se oli joka toivotteli tenttionnea, kiitos vain tentti meni läpi ja nyt on jäljellä enää dippatyö ja parit hassut matikat. Saas nähdä jaksanko ponnistella niitä vielä tässä syksyllä!

Hyvää viikonlopun jämiä ja alkuviikkoa kaikille mimmeille!
 
Siis häihin enää 5 pvä:ää.... :eek:
Ja hirveästi hommaa :'( :'( :'(
Lauantaina tosin sain ne kaivatut polttarit :D
Oikein kunnon hemmottelupvä!!
Ensin hiusten värjäys ja tehohoito,seuraavaksi rakennekynnet.
Tällaiset mulla on muutenkin mutta nyt tehtiin ihan pukuun ja sormuksen kiviin sopiviksi :LOL:
Sitten kiinalaiseen...pikkuveli toimi autokuskina ja koko ajan soi cd,mihin oli poltettu kaikki hitit mun hurjilta teinivuosilta,hih hih =)
Sitten meikkaukseen ja lopulta keskellä yötä huipennus:
ensin manattiin kaikki exät elämästä pois.
Lasten isän kohdalla menin niin pitkälle,että pidin puheeni niiden parvekkeen alla sen sädetikun palaessa.
Annoin tulla tuutin täydeltä kaikki exän pettämiset,itsensä viiltelyt,lasten viemiset jne. jne.
Pois lähtiessä huomattiiin,että sen uusioperheen parvekkeen ovet oli auki
:LOL: :LOL: :LOL:
Mahtoi exän uusi vaimo olla ihmeissään :LOL: :LOL:
Sitten Leppävaaran keskustaan myymään pippelikarkkeja ja -pillejä :p
Ja kaiken tuon piti tehdä selvinpäin....*huokaus*...
Kaasot sitten lipitteli kuoharia mun selän takana ja tirskuivat...
Toisaalta,onneksi yksi mun kaasoista,veljen avokki,on myös raskaana,joten todettiin että suvun pikkuiset oli ekoissa polttareissaan :heart:
Tämä meidän napero jylläs koko pvä:n,johtui varmaan mun jännityksestä,koska en yhtään osannut rentoutua,että minkälainen tehtävä seuraa toistaan :whistle:
Nukuttiin vauvelin kanssa eilen sitten 13.00 ja sitten se metelöinti alkoi.
Välillä oli pakko huokaista syvään,kun toinen oikein jytäs kohdun pohjaan :/
Ens`vko:lla sitten Kuubaan,jee!!!!
Tulee reissu tarpeeseen tän häärumban jälkeen =)
Matkalta palattuamme aloitetaan sitten kunnolla vauvan odotus ja vaatteiden ym. tarvikkeiden keräys :D
Mutta nyt töihin...näillä kynsillä...just...
 
Tuulia78: Sulla on ollut lauantaina hauskaa :LOL:

Huoh. Kohta pitäisi lähteä neuvolaan ja hammaslääkäriin... Mä en tykkää hammaslääkäreistä. Väsyttääkin ihan tolkuttomasti huonosti nukutun yön jäljiltä; onneksi päivällä saa ottaa päikkärit.
 

Yhteistyössä