Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Aijaa.com - 10948497 Testattu Clinic merkkisellä testillä. Kuva otettu testin kuivuttua, testiajalla näkyi vain viivanpaikka. Onko kellään kokemuksia kuýseisestä testistä? ei ilmeisesti kovin luotettava? En tiiä näkyykö kuvassa mitää, mutta luonnossa selkeä punertava viiva.
  2. M

    Syysvauvojen odottajia E-Karjalasta?

    Täällä myös yksi syyskuussa EKKS:ssa synnyttävä. Ikää on 26v. ja kolmas lapsi tulossa. Kaksi kertaa oon kyseisessä sairaalassa jo synnyttänyt(-06 ja -09) ja ihan hyvät muistot on. Onhan sielläkin niitä, ei niin mukavia hoitajia, mutta eiköhän niitä mahu joka osastolle :) Uusilla vuodeosastoilla...
  3. M

    Missä iässä lapsiltanne jäi päiväunet pois?

    3v. synttäreiden tienoilla ja minust sekin oli aika aikasta:D
  4. M

    kuka katsoo BB:tä? Inhokit ja suosikit pinoon...

    Inhokki: Nino Suosikki: Varmaa Esa J., koska miehen tuttu :)
  5. M

    Eikö noi ihmiset BB:ssä mieti yhtään vanhempiaan, isovanhempiaan jne?

    Helppohan sitä on täältä arvostella.. eihän sitä voi koskaa tietää miten siel talossa käyttäytyy, ku onhan se ihan eriasia kun normaalisti.. mut oli se Minna kyl aika tyrkky :D
  6. M

    tuo bb minna on aivan kamala!!

    Samaa mielta:/
  7. M

    Eikö noi ihmiset BB:ssä mieti yhtään vanhempiaan, isovanhempiaan jne?

    Totta, mut mietin vaa jos ite olis sen tilassa..
  8. M

    Eikö noi ihmiset BB:ssä mieti yhtään vanhempiaan, isovanhempiaan jne?

    Minuu vähä säälittää se Esan ex-kihlattu.. mie en ainakaa haluis kattoo entisen touhuja telkkarista :/
  9. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Bad Virgin kiitos :heart: olihan se joo pieni ylläri, ku tuliki poika :D tuoreella isosiskolla meni jonkin aikaa käsittää, et tuliki veikka eikä sisko :D Rakenneultrassa veikkasivat tyttöä.
  10. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Onnittelut kaikille jo vauvan saanneille ja vielä odottajille tsemppiä loppuraskauteen :heart: Meille syntyi 6.6. klo 22.05 pieni poika :) Raskausviikolla 40+2. Aamusta alkaen supisteli säännöllisesti ja kotona kärvisteltiin n.20.30 asti.. Lapsivedet meni 20.00 ja salii mentii 21.10. Mitää...
  11. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Heippa! Täällä ollaa pikkasen taustalemassa oltu.. mut lukemas oon käyny aina silloin tällöin teijän juttuja.. varsinki nyt ku alkaa pikkuhiljaa porukka jakautumaa :) Ite vielä yhessä koossa ja tuntuu siltä et viel jonkun aikaa ollaaki.. viikon päästä olis valmistujaiset et sen nyt yli sais...
  12. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Sisulla siellä jännät paikat :) Mieki kävin tänää lääkäri neuvolassa, mut paikat vielä kiinni ja kohdunkaulaa jälellä 2cm. BV:llä sulonen tyttö :heart: Kohta sitä saa itekki taas vauvelin syliin :heart: Ei malttais oottaa :) Myö ei olla muuta ku sänky kasattu vauavlle ja vaatteet pesty...
  13. M

    Synnytys gallup

    Miten synnyksesi on käynnistynyt ja millä viikoilla?
  14. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Heippa vaan pitkästä aikaa!! En oo pahemmin ehtin kirjottelemaa, ku tuntuu aina olevan jotenki nii kiirus vaikka äitislomalla on :ashamed: Jospa sitä ehtis tässä loppuraskaudesta vähän enempi täällä käyä.. lukemassa oon kyl aina silloin tällöin käyny teijän juttuja :) Täällä on jo näköjää...
  15. M

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Heippa! Rakenneultrassa käyty ja kaikki näytti olevan hyvin :heart: Tyttöä vähän lupaili :heart: Uskaltaiskohan sitä jo jotaa pientä vauavlle ostaa :) Liikkeitä oon kans tuntenu nyt jo päivittäin.. iltasin aina alkaa masussa kova meno, kun ite rauhottuu lepäilee:) Minttu ja pikkusin 21+5
  16. M

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Hensku00 :Ihanaa!! :heart: :heart: :heart: Oikein paljon onnea plussasta :heart: Oon taustalla seuraillu tilannetta:)
  17. M

    Kuvia plussatesteistä

    Jellona84 :Onnea :heart: On kyl selvä plussa kiertopäivii nähen :)
  18. M

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Mulla oli taas hb 118 ja sanottii et vasta puolen välin jälkee voisin alkaa syömää rautaa.
  19. M

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Sankofa: Voimia :hug: Kamala tilanne teillä.. toivottavasti asiat järjestyy ja saat sukulaisista tai ystävistä apua ja tukea arjen pyörittämiseen :hug: On: Ei ihmeempiä.. muutamana aamuna ollu taas vähä huono-olo ja täytyny käyä oksentamassa.. koska tää olo oikee helpottaa!! Esikoisteta kyl...

Yhteistyössä