kuka katsoo BB:tä? Inhokit ja suosikit pinoon...

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Nino on viihdyttävin.. ihmisenä tosin rasittava - mutta mun mielestä talossa pitäisi pitää eniten tunteita (hyvässä tai pahassa) herättävät ihmiset. Mulla ei ole inhokkia, mutta Dana on loppupeleissä aika turha ja sillä on käsittämättömän huono itsetunto ottaen huomioon miten kaunis hän on..
 
Sampo taitaa olla se joka vähiten ärsyttää mua :LOL:

tällä hetkellä ärsyin on Jelena, se tupakkakiukuttelu oli ihan älytöntä aikuiselta ihmiseltä. Nino on aika persoona, hupaisa telkkarissa mutta livenä tuskin jaksaisi kovin kauaa.
 
aaa
Inhokki on Minna. Vaikka paneeki siellä ni ei musta noin avoimeasti tartte siitä päiväkirjahuonees kertoo HYIII! :x Sit se runkuttelee ihan tyynerauhallisesti siel ei mitää mut vois nostaa sitä peitoo kunnolla ettei koko suomen kansa nää Varsinkaa ku ei TODELLAKAAN oo mikää mallin näkönen!

Mun suosikiks on tullu nino :D
 
Gluteus maximus
=)

kyllä tuo Minna alkaa olla minunkin inhokki....eihän seksuaalisuudessa ole mitään pahaa, mutta ei tuota nyt joka päivä jaksa katsella, tosin onhan siinä Esakin osallisena, mutta on kuitenkin neutraalimpi tuon suhteen eikä vonkaa yhtään.
 
vieras
En oikein kenestäkään varsinaisesti tykkää, mutta tänä vuonna olis kiva, jos taloon jäis ne jotka pikkasen ärsyttää(tän takia Terttu olis saanu hetkeks viel jäädä) ja tuo viihdearvoa . Sillä perusteella sanoisin Lotta, Nino (Sami humalassa aivan loistava) ja ehkä jopa Esa A erilaisuutensa takia. Tuija tuntuu esittävän vähän liikaa, joten hänet vois nakella ulos talosta. Esa J ja Minna olisivat ilman seksiä täysin tapettia. Tosin pelkkiä koosteita katsoneena nuo paratiisin puolen asukkaat on nyt jääneet vähän vähemmälle huomiolle muutenkin...
 
vieras
Mm. Lotta, Raksu, Sampo, Nino on ihan kivoja. Jos voittaja pitäs valita, niin Lotta, Raksu tai Sampo, koska vaikuttavat aidoilta ja välittäviltä ihmisiltä.

Inhokkeina Kätlin.

Kaikista en oo vielä saanut semmosta kuvaa, et mihin kastiin ne pitäs jakaa.
 
heippa
ja sen perusteella: jollain lailla positiivisia väreitä mussa saa aikaan: kätlin, ragnar ja nino sekä esaj. Negatiivisia on saanut aikaan: Minna ja Dana. Tätä Samia en ole nähnyt juuri yhtään, harmi, koska epäilen tuntevani hänet..
 

Yhteistyössä